quote:Bel gewoon eens aan bij je buren en vertel je zorgen aan hen.
Leggen ze de leidingen ook in jullie steen dan? Frezen ze rioolleidingen in de muur??quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:53 schreef magic32 het volgende:
Er staan 2 dunne muren naast elkaar van elk een enkele steen dik. Zij boren niet alleen in hun steen maar ook in de onze ..
Kan je met een leidingzoeker uitvinden wáár die leidingen zitten? En dan net dáár een schilderijtje ophangen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:16 schreef magic32 het volgende:
Ze leggen de leidingen in onze steen .. Het gaat niet om misboren ..
De gaten die misgeboord worden, worden weer dichtgemaakt.
Het gaat er juist om dat er leidingen in onze steen gelegd worden en dat ik dat eigenlijk vanaf deze kant wil controleren omdat alles aan de andere kant meteen dichtgemaakt wordt en ik er moeilijk de hele dag naast kan gaan staan ..
En het is al een paar keer besproken, maar ze ontkennen ..
Dit dus.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:44 schreef klusfoobje het volgende:
Ze leggen leidingen in jullie muur?
Ik vind dat wat moeilijk om te geloven.
Ervan uitgaande dat je een spauw hebt heb je het dus over een leiding die dieper dan 13cm komt te liggen. Dat kan eigelijk gewoon niet.
Als het namelijk wel zo zou zijn dan moet hun muur naar beneden komen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef magic32 het volgende:
er is geen spouwmuur
daar zijn we ondertussen achter
zijn gewoon 2 rijen stenen tegen elkaar aan
de stenen zijn erg smal waardoor leidingen niet passen en die dus voor een deel in onze steen komen ..
Laat me je uit eigen ervaring vertellen: ja, dat is er wel. En dat was zo gebouwd ook, niks geen achteraf gesplitste woning.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:05 schreef klusfoobje het volgende:
Je zegt dat het twee stenen breed is maar dat wat je zegt lijkt een enkelsteens muur en die zit echt NOOIT tussen twee huizen.
Maar wat voor een leidingen gaan er dan in??? Hoe kan nou een leiding als je 2 x (een heel dunne binnenmuur hebt) door de muur heen komen? In 'hun' deel van de muur mogen de buren frezen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef magic32 het volgende:
er is geen spouwmuur
daar zijn we ondertussen achter
zijn gewoon 2 rijen stenen tegen elkaar aan
de stenen zijn erg smal waardoor leidingen niet passen en die dus voor een deel in onze steen komen ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |