Mijn favoriete gedeelte is wanneer hij "nigga" zegt.quote:[Lil' Jon:]
Ya'll niggas can't fuck wit my niggas ho![pussy niggaz] [x4]
[chorus]
[Lil' Jon and Ice Cube:]
Mothafuck that nigga! [x4]
Mothafuck that bitch! [x4]
[Lil' Jon:]
Ya'll niggas!
Some old ass flexin' ass flauntin' ass niggas!
My Niggas!
Be some real ass trill ass niggas!
Ya'll niggas!
Be some ho ass pussy ass niggas!
My Niggas!
Be some head-bussin' gangsta ass niggas!
Ya'll Niggas!
Be some runnin' and scarey ass niggas!
My Niggas!
Be some Roy Jone beat ya ass niggas!
Ya'll Niggas!
Be some cake and handcuffin' ass niggas!
My Niggas!
Be some "Send them hoes out!" ass niggas!
Ya'll Niggas!
Be some tricking "Don't pay them hoes!" ass niggas!
My Niggas!
Be some Don Juan pimpin' ass niggas!
Ya'll Niggas!
Be some 22 havin' ass niggas!
My Niggas!
Be some chopper street sweepin' ass niggas!
Ya'll Niggas!
Them ol' half ounce sellin' ass niggas!
My Niggas!
Be some dirty bird movin' ass niggas!
Ya'll Niggas!
Be some kissin' security ass, ass niggas!
My Niggas!
Fuck them hoes and let 'em know ass niggas!
[Hook]
[Chorus]
[Ice Cube:]
See I'ma mean nigga
Youse afraid nigga
Ol' pretend nigga
Smile and grin nigga
I hate a false nigga
Diana Ross nigga
So if ya lost nigga
Meet tha boss nigga
He's a super nigga
Grin and groupa nigga
Act stupid nigga
I'll fuckin' nuke a nigga
Cuz youse a happy nigga
And ima nappy nigga
Fuckin' scrappy nigga
Meet ya pappy nigga
Its Ice Cube nigga
And Little Jon nigga
So if ya drunk nigga
Keep it crunk nigga
To you punk nigga
Feel tha bump nigga
Get yo testifyin ass in tha trunk nigga
You wanna tell nigga?
I'll dump a shell nigga
Send a frail nigga
Str8 ta hell nigga
Thats ya shelter nigga
Helta-skelta nigga
And when I belt a nigga
God help a nigga!
[hook]
[chorus]
[Lil Jon Talking:]
Yeah!
I see you and your lil clique up in tha club nigga
I see ya'll niggas over there talkin' and shit
But you know what nigga
Bitch niggas get dealt wit motherfuckin' real quick! Ice Cube!
[Ice Cube:]
Here we come boy
Real niggas shoot ta kill betta run boy
Or you can tell me how I feel as a
Real nigga
Which nigga
Go get a bitch nigga
No better
Hoes better do what I say
Cuz I'm insane in tha brain (insane in the brain)
Bitch I got Rick James in my veins
Real niggas never change
We just let it bang
Roll thru tha gutter lane
Daddy said let 'em hang
And cut 'em like its butter man
Skeet skeet skeet
Naw thats tha other man
Cuz my skeet never LEAKED
OUT THIS RUBBER mayne
TNA ain't workin' niggas DNA
That crazy bitch'll have ya ass off E&J
Fake niggas got these real bitches bein' gay
Til my peoples come around its like night and day
Now she wanna change her god and the way she pray
Authentic niggas all know thats tha playa way
[hook]
[chorus]
[Lil Jon:]
We runnin this bitch
Ya'll niggas ain't shit
We runnin this bitch
Ya'll niggas ain't shit
We in tha club gettin' crunk
You in tha club gettin' stomped
We in tha club gettin' crunk
You in tha club gettin' stomped
We in tha hood on tha block
You in tha hood gettin' shot
We in tha hood on tha block
You in tha hood gettin' shot
We quick ta show you what we bout
You quick to run ya fuckin' mouth
We quick ta show you what we bout
You quick to run ya fuckin' mouth
We real niggas from tha east
And we act a fuckin' beast
We real niggas from tha east
And we act a fuckin' beast
We gangsta niggas from the west
Puttin holes in ya vest
We gangsta niggas from the west
Puttin holes in ya vest
My midwest niggas hard
Quick ta pull ya fuckin' card
My midwest niggas hard
Quick ta pull ya fuckin' card
And down south we set if off
Blow ya fuckin' face off
And down south we set if off
Blow ya fuckin' face off (real nigga roll call!)
Ik heb ook wat gemist maar ook eigenlijk weer niet. Volgende keer mis ik echt alles.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:00 schreef mootie het volgende:
En ondertussen heb ik alle foto's en fimpjes gemist! Volgende meet in Eindhoven, dan durf ik misschien wel
Als een paar hersencellen meer had in dat valse brein ban je zou je weten waar het echt over gaat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Verrekte huillie. Gisteren nog tranen over je wangen.Ja, ik nu ook.
![]()
Boehoe!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als een paar hersencellen meer had in dat valse brein ban je zou je weten waar het echt over gaat.
Lies lies lies, dit wilde ik dus al weken vertellen!quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar 't is goed dat je je beschermd weet dpor Gert en Piet, dat geeft je, als kleuter, alle ruimte
Hij is écht dronkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als een paar hersencellen meer had in dat valse brein ban je zou je weten waar het echt over gaat.
Waar!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat kun je dus checken. Elk half uur als je wil.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Laysa het volgende:
Welke pleuris...ik zie alleen maar het dagelijks terugkerend gezeik
Ja, zonde eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:21 schreef Laysa het volgende:
geen dag compleet zonder het dagelijkse heen en weer gemuts
Ja, eerlijk hè, wijs maar aan waar ik vals was. En geef dan ook gelijk even aan waarom je die posting plaatste vanmorgen. Je bent gewoon aan het uitlokken en dat is exact waarom ik vind dat je geen knip voor de neus waard bent.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:18 schreef Noek het volgende:
Maar wacht even. Je gaat zgn vals lopen doen en dan ga je gelijk checken of je genote bent, of hoe werkt zoiets? Eerlijk hè, who cares.
Dikke piemel, 4.50 om iets te checken wat ik eigenlijk niet zo belangrijk vindt! Is wel weer een pakje peuken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Ik vind het wel geruststellend...een terugkerend item...Dus jullie gaan je gang maar hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, zonde eigenlijk.
Wat doe ik hier? Screw them, we're going home!
Deaus, bovenaan staat hoeveel notes je hebt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dikke piemel, 4.50 om iets te checken wat ik eigenlijk niet zo belangrijk vindt! Is wel weer een pakje peuken.
Dit is niet serieus toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:24 schreef Deisyy het volgende:
Waarom hebben sommmige users hier sneeuwvlokken als achtergrond in hun post?
Flikker op schijnheil, je plaatst niet voor niets die tekst vanmorgen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, zonde eigenlijk.
Wat doe ik hier? Screw them, we're going home!
Pfffff, moet ik gaan zoeken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Flikker op schijnheil, je plaatst niet voor niets die tekst vanmorgen.
Hihi, ik zag het te laat. 2 notes! Wat stout ben ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deaus, bovenaan staat hoeveel notes je hebt.
das sinds het heeft gesneeuwdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:24 schreef Deisyy het volgende:
Is het een hele domme vraag?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Lies lies lies, dit wilde ik dus al weken vertellen!
Tweede kerstdag was mijn mams ietwat verveeld, dus gingen we naar een klooster waar een verzameling kerststalletjes stond. Een stuk of 200 denk ik. Echt uit alle hoeken van de wereld, gekleid, gebreid, genaaid, uit hout gesneden. Met als topstuk: ons AH stalletje!
Nee Deis! Daar zijn al topics over volgebept!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:24 schreef Deisyy het volgende:
Ze heeft er een foto van gemaakt...die pmd ze je zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!! Serieus?! Is ons stalletje een hot item?
Nou ja, ik maak het iets mooier dan het is. Maar hij stond er maar wel mooi tussen al die artsy fartsydingetjes!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!! Serieus?! Is ons stalletje een hot item?
Heb je er alweer een note bij of niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, eerlijk hè, wijs maar aan waar ik vals was. En geef dan ook gelijk even aan waarom je die posting plaatste vanmorgen. Je bent gewoon aan het uitlokken en dat is exact waarom ik vind dat je geen knip voor de neus waard bent.
Nee, is geen domme vraag maar is al uitgebreid besprokenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het een hele domme vraag?![]()
Dan is het hier vast al eens besproken toen ik er even niet was.
Oh god, heks die onder een bepaalde hoek vanaf een bepaalde afstand moest kijken om uberhaupt sneeuw te zien.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, is geen domme vraag maar is al uitgebreid besproken
Haks zag ze ook niet, iets met schermresolutie.
Is al zolang er sneeuw door de bannert giert.
en iedereen heeft het behalve jijzelf en de TS.
Wat leuk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja, ik maak het iets mooier dan het is. Maar hij stond er maar wel mooi tussen al die artsy fartsydingetjes!
Vervolgens raakte heel NL ingesneeuwdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh god, heks die onder een bepaalde hoek vanaf een bepaalde afstand moest kijken om uberhaupt sneeuw te zien.![]()
IK HEB GEEN SNEEUW!
Ik vond het gewoon zo grappig dat ons ding er stond, tussen al die dingen die de beste man over de hele wereld verzameld had.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat leuk.
Ik hou het erop dat onze stal inmiddels wereldberoemd is.
Ze constateert iets en spreekt dit uit. Maar omdat je zo hapt denk ik dat ze precies de vinger op de zere plek heeft gelegd. Of nee wacht....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, eerlijk hè, wijs maar aan waar ik vals was. En geef dan ook gelijk even aan waarom je die posting plaatste vanmorgen. Je bent gewoon aan het uitlokken en dat is exact waarom ik vind dat je geen knip voor de neus waard bent.
Ja!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon zo grappig dat ons ding er stond, tussen al die dingen die de beste man over de hele wereld verzameld had.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan niet eens ff rustig gaan schijten.....
Lies en ik hebben braaf over kerststalletjes gepraat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan niet eens ff rustig gaan schijten.....
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Flikker op schijnheil, je plaatst niet voor niets die tekst vanmorgen.
Schieten! Niet scheuren, Vlemmixnoob.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, fuck it. Ik kan echt geen post van Noek vinden waar Teun voor uit zijn panty zou moeten scheuren. Kutzooi.
Ach godverdomme.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Schieten! Niet scheuren, Vlemmixnoob.
Vertel dat maar aan Johanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Scheuren klinkt leuker trouwens. Vanaf nu is het scheuren.
Ik dacht er een leuk onderwerp in te gooienquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee Deis! Daar zijn al topics over volgebept!
Hier al lang.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom is die kutsneeuw nog niet weg, eigenlijk?
Er is alleen sneeuw in het noordoosten opgegevenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh god, heks die onder een bepaalde hoek vanaf een bepaalde afstand moest kijken om uberhaupt sneeuw te zien.![]()
IK HEB GEEN SNEEUW!
HEKS!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:42 schreef Toverheks het volgende:
haha ik vind het niet egr dat jullie me niet mogen, maar wel erg dat die kanker de kanker kanker kanker kanker etc homo
Ga iemand ergens anders zuigen of zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je er alweer een note bij of niet?
Check check!
Ik word een beetje bang van jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:42 schreef Toverheks het volgende:
haha ik vind het niet egr dat jullie me niet mogen, maar wel erg dat die kanker de kanker kanker kanker kanker etc homo mynaamisthymen niet durft uit te komen voor wie die echt is.
Vergelijk zijn IP maar eens met de mijne
De ideale schoonzoon, hoe oud ben je Tymen
Ik denk dat Heks dat al gaat doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we de shit vast gaan schuilen?
was een post van die Tymen hoor uit vorige topic, dacht misschien een leuke jongen voor de jongste, is die ook onder de pannenquote:
ja enquote:
Je was bijna van je voetstuk gevallenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
was een tekst van die jongen niet van mij
bijna, maar ooit gaat het me lukken de Bitch hier uit te hangen, dat ik ook per dag 20 van die noten krijg achter mijn naamquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je was bijna van je voetstuk gevallen
Als je aardig bent breken er al genoeg rellen uitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bijna, maar ooit gaat het me lukken de Bitch hier uit te hangen, dat ik ook per dag 20 van die noten krijg achter mijn naam
Neuh heb er wel zin in eigenlijk. Vandaag op mijn eigen groep voor het eerst en de uitslaaptijden bevallen mij ook prima.quote:
Nou...have fun danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh heb er wel zin in eigenlijk. Vandaag op mijn eigen groep voor het eerst en de uitslaaptijden bevallen mij ook prima.
Hoe dan en waar Piet?? Tis en blijft een kutlayout.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ian is TS, daardoor zie je de sneeuw niet. Bij jezelf idd ook niet, bij beide kan je een custom kleur instellen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:13 schreef Coos het volgende:
Raar alleen bij de posts van Ian zie ik geen sneeuw.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, is geen domme vraag maar is al uitgebreid besproken
Haks zag ze ook niet, iets met schermresolutie.
Is al zolang er sneeuw door de bannert giert.
en iedereen heeft het behalve jijzelf en de TS.
Wees een gewaarschuwd mensquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:20 schreef Coos het volgende:
btw het is eindelijk droog. Tiet veur d'n boodschap'n.
Ah nee...dat blijft zo kort zitten...en ik wil eik gewoon een glansje met een beetje rood ofzo....en dan ga ik gewoon liever naar mn goede nieuwe goedkope kapsterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Kapper om 3 uur!
En waarom mik je niet zelf een leuk kleurtje in je haar?
Nah, gewoon even bijknippen. Ik had een schuine bob, en daar is ondertussen al 10 keer aan geknipt door mijn moeder, dus even een modelletje, en dan weer laten groeien!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:32 schreef Laysa het volgende:
Maar wat ga jij laten doen Mootie....toch niet Smootie?
Hahaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, gewoon even bijknippen. Ik had een schuine bob, en daar is ondertussen al 10 keer aan geknipt door mijn moeder, dus even een modelletje, en dan weer laten groeien!
(Tot ik het zat ben, en mezelf kennende is dat heel snel)
Ik ook, groeien, bijna tot mn schouders, ben ik het helemaal beu, weer een bobline oid, 2 keer, dan ben ik het weer beu en laat het weer groeienquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik laat meestal mn haar knippen en dan ben ik het al zat en dan laat ik het weer groeien
Ik tot halverwege mn rug...op de 1 of andere manier ben ik het kappersgebeuren altijd vrij snel zat...maar als ik dan besluit dat het geknipt moet worden dan moet dat ook metteenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ook, groeien, bijna tot mn schouders, ben ik het helemaal beu, weer een bobline oid, 2 keer, dan ben ik het weer beu en laat het weer groeien
Nog even nagedacht en het werkt eigenlijk zo: Bobline, dan groeien, want het lijkt me dan weer zo lekker om een staartje in te kunnen doen. Dan kan ik eindelijk een staartje maken of opsteken, en dan vind ik het na een paar maanden weer zo gruwelijk saai en lijkt korter haar weer een hele uitdaging.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik tot halverwege mn rug...op de 1 of andere manier ben ik het kappersgebeuren altijd vrij snel zat...maar als ik dan besluit dat het geknipt moet worden dan moet dat ook metteen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog even nagedacht en het werkt eigenlijk zo: Bobline, dan groeien, want het lijkt me dan weer zo lekker om een staartje in te kunnen doen. Dan kan ik eindelijk een staartje maken of opsteken, en dan vind ik het na een paar maanden weer zo gruwelijk saai en lijkt korter haar weer een hele uitdaging.
Hier moet het ook altijd meteen, zeker als een schuine bob uitgroeit, dan krijg je dus een mat in je nek. Dat moet vriendje dan met grote tegenzijn met een botte huidshoudschaar afknippen.
Ik wil zo graag weer een staart >>> staart saai >>> staart wel makkelijk!
23 tot 26! Nou zeg ik het weer verkeerd, 26 tot 23 dus.quote:
oke, en het puppy niet stiekum in je tas mee genomen en ben je tevreden over je haarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:32 schreef mootie het volgende:
[..]
23 tot 26!
En ze hadden het schattigste pupje ooit bij de kapper.
Ja, even een beetje model erin. Je ziet bij dat licht en die spiegels wel al je gespleten haarpunten. Ze zei dat het kwam door het stijlen en fohnen, beetje jammer dat ik dat nooit doe.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, en het puppy niet stiekum in je tas mee genomen en ben je tevreden over je haar
hahhahaa goeie kapper dan, en tegen mij zeggen ze altijd mooie dikke bos goed onderhouden en ik fohn het elke dag helemaal in mijn model.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, even een beetje model erin. Je ziet bij dat licht en die spiegels wel al je gespleten haarpunten. Ze zei dat het kwam door het stijlen en fohnen, beetje jammer dat ik dat nooit doe.
En Mr Moots dan?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:41 schreef Copycat het volgende:
Zo. Even snel mij notes checken voordat ik weer wegga. Ik heb het er maar druk mee.
en
.
Toch?
En gelijk heeft ie.quote:
Dat is beste Kees en die zit niet op FOK!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Anders vraag je even aan je vriendje Kees of hij je kan helpen
![]()
Oooh jij vind dat stiekem eigenlijk best wel leuk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En gelijk heeft ie.
Mijn lift naar het netwerketentje staat zo voor de deur. Zo geen zin in opzitten en pootjes geven, maar wat moet moet.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is beste Kees en die zit niet op FOK!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Anders vraag je even aan je vriendje Kees of hij je kan helpen
![]()
quote:
Maar wel lekker etenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En gelijk heeft ie.
Mijn lift naar het netwerketentje staat zo voor de deur. Zo geen zin in opzitten en pootjes geven, maar wat moet moet.
Valt wel mee, met wat achtergrond informatie. Cc denkt stoer mee te moeten doen met Noek voor wat betreft tekst en met Gert voor wat betreft het na-apen van een bepaald type smiley dat ik regelmatig gebruikquote:
Jonge, wie de neuk is Keesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Valt wel mee, met wat achtergrond informatie. Cc denkt stoer mee te moeten doen met Noek voor wat betreft tekst en met Gert voor wat betreft het na-apen van een bepaald type smiley dat ik regelmatig gebruik
Je zou het zomaar zuigen kunnen noemen
Beste Kees??quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is beste Kees en die zit niet op FOK!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb GEEN BAAN en ik heb geen tijd om al dit gezeik bij te houden, godverdomme.
Jonguh, ik weet toch ook niet wie Kees is maar hij speelt nogal een grote rol latelyquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jonge, wie de neuk is Kees
Ik heb GEEN BAAN en ik heb geen tijd om al dit gezeik bij te houden, godverdomme.
Dan ben ik ook weer outcast, terwijl ik het net 3 dagen niet meer wasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:15 schreef mootie het volgende:
Ik ken Kees ook niet, ben ik nu een outcast?
Maar jij ziet er dan weer belachelijk goed uit voor je leeftijd!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben ik ook weer outcast, terwijl ik het net 3 dagen niet meer was
Het woord belachelijk is volgens mij volkomen misplaatst.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar jij ziet er dan weer belachelijk goed uit voor je leeftijd!
Hmmm verdomd, idioot, overdreven, jaloersmakend?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Het woord belachelijk is volgens mij volkomen misplaatst.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm verdomd, idioot, overdreven, jaloersmakend?
Kies maar!
In jouw geval de laatste misschien?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm verdomd, idioot, overdreven, jaloersmakend?
Kies maar!
De broer van mijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mootie
Ik word er een beetje verlegen van![]()
Wat ga jij een maand lang doen in Nieuw-Zeeland, heb je daar familie?
Was jij ook op de meet? En zo nee baseer je dat dan op van horen zeggen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar jij ziet er dan weer belachelijk goed uit voor je leeftijd!
Jonguh, ik zie er gewoon nog uit als een 16-jarige!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:26 schreef Coos het volgende:
[..]
In jouw geval de laatste misschien?![]()
Nu eerst de teringzooi van gisteren in de keuken opruimen en een gigantische bak rauwkost salade maken zodat ik de tweede helft van de week goed zit qua vitamientjes.![]()
Beter veel vitaminen nu want in de regio Hollands midden zijn nu drie gevallen van de Mexicaanse griep.
Wat leuk! Een hartverwarmend weerzien na 5 jaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:28 schreef mootie het volgende:
[..]
De broer van mijnwoont daar al jaren met zijn n-z vriendin. Ze hebben ondertussen 3 kinderen, en we hebben alleen die van 5 gezien toen hij een maand of 10 was.
Fobo, gekkie!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Was jij ook op de meet? En zo nee baseer je dat dan op van horen zeggen?
weg is
Euhm kinders? Dit zijn die mensen die jullie altijd bakken met cadeaus sturen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk! Een hartverwarmend weerzien na 5 jaar
Als ze slim zijn nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm kinders? Dit zijn die mensen die jullie altijd bakken met cadeaus sturen!
/kinderen kruipen weg achter stoel
Vriends ouders zijn in november al vertrokken, met een enorme lading presentjes van ons. Dus deze keer moeten ze het met iets minder doen.quote:
Lekker!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ze gaan de gevel en de kozijnen verven en zulks. Hebben we straks alles nieuw
ik heb Kees ook vaker voorbij zien komenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben ik ook weer outcast, terwijl ik het net 3 dagen niet meer was
Toen die klaar was zeker.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb Kees ook vaker voorbij zien komen
Pleurt op met die verf...kan geen verf meer zienquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef Marrije het volgende:
Oh, ik ben van 1 naar 3 notes gegaan.
Laat me raden: djmo gezeik.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef Marrije het volgende:
Oh, ik ben van 1 naar 3 notes gegaan.
Laat me raden: djmo gezeik.
Hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb er 2
ben er nog trots op ook
O, oud nieuws! Ik wist niet eens dat jij zo'n vervelende user wasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:15 schreef Marrije het volgende:
Ik check zelden mn notes, kan het op 1 hand tellen. Maar na één door een faalmod genaamd Timmmm zie ik dat er twee zijn bijgekomen en dat kan niet missen: djmo. Want bij topics als de bold, gtst, H&M loop ik ze niet opEn als ik ze te danken heb aan de rls sc dan zou ik echt niet weten waarvoor.
Ik ben veel aardiger dan mijn notes doen voorkomenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:29 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ik vervelender ben dan mijn notes doen voorkomen
Hoezo? Daar merk ik niet zoveel van. Je bent dol op relletjes, maar je doet er nooit aan meequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:29 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ik vervelender ben dan mijn notes doen voorkomen
Of je pikt de goede mensen uit waar moderators ook niet al teveel gevoel bij hebben. Dan krijg je ook minder snel een notequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:32 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb geen enkele note, ook nooit gehad. Blijkbaar als ik eens boos ben altijd op t randje van toelaatbaar en nooit er overheen, en niet eens bewust.
oh dan krijg je heus nog wel een paar note`s te pakken hoor deze maanden, je kent het gezegde zwangere dozen zijn soms onuitstaanbaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:32 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb geen enkele note, ook nooit gehad. Blijkbaar als ik eens boos ben altijd op t randje van toelaatbaar en nooit er overheen, en niet eens bewust.
Zit geen maximum aan Heksquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:36 schreef Toverheks het volgende:
hoeveel note`s is eigenlijk het maximale die je kan krijgen??? voor dat je FOK afgetrapt wordt
Of je treft het en een moderator maakt van elke mug een olietankerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of je pikt de goede mensen uit waar moderators ook niet al teveel gevoel bij hebben. Dan krijg je ook minder snel een note
Nee, dat doe ik niet. Maar de gedachte erachter van hem die hem plaatst wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie nemen die notes iets te serieus, geloof ik.
Ik zou niet eens weten hoe een note er uitziet! Daar ga ik niet voor betalenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie nemen die notes iets te serieus, geloof ik.
Als die notes je nou geen fluit kunnen schelen, wat maakt het dan verder nog uit?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Maar de gedachte erachter van hem die hem plaatst wel.
Nee, dat heb ik al gedaan in de Feedback, dat uitmelken. Hier hebben we het er gewoon over.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als die notes je nou geen fluit kunnen schelen, wat maakt het dan verder nog uit?
Dit hele gedoe wordt nu wel weer erg uitgemolken, imho.
ohhhhhhhh dan kan ik ff los gaan vandaag of morgenquote:
Ja, want ik ben altijd boos op jou...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of je pikt de goede mensen uit waar moderators ook niet al teveel gevoel bij hebben. Dan krijg je ook minder snel een note
nee ik beloof hier plechtig dat ik niet meer ga miepenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:49 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, want ik ben altijd boos op jou...![]()
Jij trekt je alles veel te veel aan, miepen erover zal je nu niet bepaald helpen, dat weet je zelf ook.
Ja Heks, ga eens flink los jij.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhh dan kan ik ff los gaan vandaag of morgen
Nou, ik doe af en toe wel mee. Maar zoals anderen vaak zeggen het is maar internet/fok, dat heb ik niet. Als ik me druk maak dan maak ik me ook echt wel even druk. Dat is prima, zolang ik maar niet zwanger ben. Stress is niet goed tijdens een zwangerschap. En dat neem ik nogal serieus, ik ben best een serieus typjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoezo? Daar merk ik niet zoveel van. Je bent dol op relletjes, maar je doet er nooit aan mee
* effe in het fobo van Deiss gaat kijkenquote:
kan ik daar weer gaan bijlezen en ik heb al zo weinig tijd, pffffffquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik al gedaan in de Feedback, dat uitmelken. Hier hebben we het er gewoon over.
Een note doet toch verder ook helemaal niks. Die staat daar enzo.... Zolang je niet ver over de grens gaat lijken de notes me niet belangrijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als die notes je nou geen fluit kunnen schelen, wat maakt het dan verder nog uit?
Dit hele gedoe wordt nu wel weer erg uitgemolken, imho.
Heb je ook geen baan dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:53 schreef Jian het volgende:
[..]
kan ik daar weer gaan bijlezen en ik heb al zo weinig tijd, pffffff
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:01 schreef Laysa het volgende:
Ik heb een vraag?
Hebben meer mensen vandaag Schnitzel met boontjes en aardappelen op?
Hebbie Pietje gepepe??quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:56 schreef Jian het volgende:
Er bestaan ook positieve notes, ik heb er één en daar ben ik best trots op
Kannibaal!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:01 schreef Laysa het volgende:
Im heb een vraag?
ik ga een foto maken wat er nu op mijn gasstel staatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:01 schreef Laysa het volgende:
Im heb een vraag?
Als je voor jezelf werkt, dan is die baas in de maling nemen op de één of andere manier lang zo leuk niet meer, Coosquote:
quote:
Jij ook?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ga een foto maken wat er nu op mijn gasstel staat
Ja ik wist het wel, daar komt de pietje uit de mouw. Coos is een deugeniet!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:50 schreef Coos het volgende:
Ik heb al sinds mensenheugenis twee notes. Gert heeft een keer voor mij gekeken waarvoor.
Bleek het om twee blote plaatjes te gaan die ik in 1937 ter ondersteuning van mijn betoog heb geplaast.
Dat zei Soury gisteren ook alquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:59 schreef Toverheks het volgende:
en ik gooi het er maar ff uit..........................die hele vrijwilligers tering bende, klotezooi kan de boom in van mij,of aan het gas mag ook, mag geen Buddy worden van mijn begeleidster, een doos met een air van hier tot Tokio, ik was te zachtaardig en te lief
dat die muts dat op jouw vraag niet direct tegen je zei heeft met het instand houden van haar eigen "belangrijke" baan te maken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:59 schreef Toverheks het volgende:
en ik gooi het er maar ff uit..........................die hele vrijwilligers tering bende, klotezooi kan de boom in van mij,of aan het gas mag ook, mag geen Buddy worden van mijn begeleidster, een doos met een air van hier tot Tokio, ik was te zachtaardig en te lief om verslaafde bij te staan, volgens haar was ik er nog niet aan toe, 3 avonden van dat slappe gelul aanhoren en een hele zaterdag.
Mocht wel in een ander projekt van haar, mensen die Psyg in de war zijn, echt he was zo boos vanmorgen, zat al netjes om 9 uur vanmorgen bij die soepkip op kantoor.
Terwijl ik die zaterdag laatste cursus dag nog tegen haar had gezegd, als je denkt van doe maar niet zeg het nu dan, nee zei ze niks aan de hand, we hebben nog een eindgesprek.
Echt, het is te gek voor woorden, ze vond wel dat ik gewoon alles zei, de eerlijkheid sierde me zei ze, nou lekker de tering krijgen ben er zo boos om, kwaad ook echt pppfffftttt als ik nu weer aan het gesprek van vanmorgen terug denk, wat wil ze nou vroeg ik, zal ik netjes knikken en je napraten had je me dan geschikt gevonden??? echt gewoon te gek voor woorden.
en o ja Buuf verderop zegt het ook af want ze zegt zo ga je niet om met mij.
(zij mocht die griet gelijk al niet)
Volgens mij moest Pietje nog geboren worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja ik wist het wel, daar komt de pietje uit de mouw. Coos is een deugeniet!
Zuurkool met worst!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Heb je dan de boontjes en de aardappelen op?![]()
[..]
Jij ook?![]()
godnondeju...al mn dinnetjes eten hetzelfde
Waar het naakt foto's uit de tijd dat men nog vijgenbladeren droegen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij moest Pietje nog geboren worden.
Het hele crew-systeem vergelijken met nazi-praktijken is niet 'gewoon' erover hebben.quote:
Anders geef je er note voorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het hele crew-systeem vergelijken met nazi-praktijken is niet 'gewoon' erover hebben.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
duurde ff maar zie hier Laysa
Ik denk dat Ian niet zo goed gaat vallenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat jij en D_K gewoon Ian aan het oppeuzelen waren.
Ja, want bij de Nazi's kreeg je gratis te horen wat je ten laste werd gelegd en was het beleid meer uniform.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het hele crew-systeem vergelijken met nazi-praktijken is niet 'gewoon' erover hebben.
Bruine uniformenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, want bij de Nazi's kreeg je gratis te horen wat je ten laste werd gelegd en was het beleid meer uniform.
Verstehen Sie, du ärgerlich Schwein!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
hahahha en is echt waar, moest aan Soury denken toen die soepkut het zei tegen me, maar ben zo boos echt belachelijk gewoon.quote:
Dus die soepkip was gewoon Soury?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha en is echt waar, moest aan Soury denken toen die soepkut het zei tegen me, maar ben zo boos echt belachelijk gewoon.
je moet eigenlijk de hele boel bedriegen, je mooier voor doen als je bent, de boel oplichten, fraude plegen, gevallen spullen van de vrachtwagen kopen en dan heb je het gemaakt in het leven pppfftttt echt ga er maar niet meer aan denken
zie me boontjes en me snitzels niet de foto is te groot hier.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik denk dat Ian niet zo goed gaat vallen
Vandaar die zure slootquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:13 schreef mootie het volgende:
Ik heb stiekum al een bakje zuurkool op, honger, wil niet wachten!
ik zie het...ghehehehequote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie me boontjes en me snitzels niet de foto is te groot hier.
omdat ik godverdomme een Noot wilquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Jonguuuuuuuh, waarom zeg je dat nou!
Ik heb net de oven aangezetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:16 schreef Laysa het volgende:
Nah ff koffie zetten
JA PIETJE NU AL KOFFIE!!!!!
en een bakje ijs drbij
Ja Coos je hebt gelijk,graag of niet, nou ze zou me van de week bellen of ik toch in dat andere projekt wilde, met psyg enzo, nou blijft dezelfde Stichting dus nee, weg ermee want ze zoeken maar lekker ja knikkers die hielen likken maar niet mij. ben er ook helemaal klaar mee, lekker weer elke dag uitslapen, lekker geen leven en niks doen, dikke vinger.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:06 schreef Coos het volgende:
[..]
dat die muts dat op jouw vraag niet direct tegen je zei heeft met het instand houden van haar eigen "belangrijke" baan te maken.
Maar goed Heksie graag of heel niet! Ze zoeken maar een ander en lief van je buuf dat ze solidair is met je.![]()
Adem in, adem uit..........
Zo, sous-chefquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb net de oven aangezet. Pittige kippensoep met afbakbroodjes boursin
.
Dat is al notebaar. En FYI, je twee laatste notes komen uit V&A, afgelopen septemberquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:15 schreef Marrije het volgende:
Ik check zelden mn notes, kan het op 1 hand tellen. Maar na één door een faalmod genaamd Timmmm zie ik dat er twee zijn bijgekomen en dat kan niet missen: djmo. Want bij topics als de bold, gtst, H&M loop ik ze niet opEn als ik ze te danken heb aan de rls sc dan zou ik echt niet weten waarvoor.
Gertje lekt notes, dat mag wel?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is al notebaar. En FYI, je twee laatste notes komen uit V&A, afgelopen september
Dat doen we allemaal wel eensquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gertje lekt notes, dat mag wel?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is al notebaar. En FYI, je twee laatste notes komen uit V&A, afgelopen september
En waar zijn de verse groenten Pietje??quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb net de oven aangezet. Pittige kippensoep met afbakbroodjes boursin
.
Maar dat hele note-systeem is er gewoon zodat mods (en er zijn er tegenwoordig meer dan 100) snel een inzage krijgen in waar en hoe vaak een user de grens opzoekt of er over heen gaat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
@ Piet, anders lees je die posting nog even goed en zie je dat ik duid op openheid van het crew-systeem, beter gezegd, openheid over dat wat iemand over je schrijft en het niet over het totale crew-systeem heb zoals jij hier zegt.
En ik schrijf dat het DDR-achtige trekjes heeft, niet dat het de DDR is.
Pietje doet niet aan vitamientjesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:23 schreef Coos het volgende:
[..]
En waar zijn de verse groenten Pietje??
weet het niet, zal toch nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:23 schreef Marrije het volgende:
Maaaar, dan heb ik voor het djmo gezeik dus géén notes gekregen.
En Heks wel?
Die zitten in de Boursin! Groene toeliequote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:23 schreef Coos het volgende:
[..]
En waar zijn de verse groenten Pietje??
Het is ook veel makkelijker om gewoon random beschuldigingen te uitenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:23 schreef Marrije het volgende:
Uit V&A, september nog wel. Nou dat zou ik niet meer weten, echt niet
En in de kippensoep. Ik denk dat ik daar ook maar aan ga vanavondquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die zitten in de Boursin! Groene toelie
Maar dat snap ik wel Remlof, ondanks dat het heel vaak een subjectief gegeven zal zijn. Mij gaat het erom dat het vooral achter de schermen gedaan wordt en je niet mag weten wie wat en waarom die note aanmaakt. Je mag het dan wel weer zien, maar dan moet je betalen. En dat vind ik een vorm van chantage.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dat hele note-systeem is er gewoon zodat mods (en er zijn er tegenwoordig meer dan 100) snel een inzage krijgen in waar en hoe vaak een user de grens opzoekt of er over heen gaat.
Voor de abo's kon je ze uberhaupt niet inzien, dat was toch ook prima?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar dat snap ik wel Remlof, ondanks dat het heel vaak een subjectief gegeven zal zijn. Mij gaat het erom dat het vooral achter de schermen gedaan wordt en je niet mag weten wie wat en waarom die note aanmaakt. Je mag het dan wel weer zien, maar dan moet je betalen. En dat vind ik een vorm van chantage.
Tijgernootjesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:27 schreef mootie het volgende:
Lek mijn nootjes eens? Ben stiekum best benieuwd.
mooties lekkende nootjesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:27 schreef mootie het volgende:
Lek mijn nootjes eens? Ben stiekum best benieuwd.
Pornootjesquote:
Jawel hoor, we zijn wettelijk verplicht inzage te verschaffen. Tegen betaling van administratiekosten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de abo's kon je ze uberhaupt niet inzien, dat was toch ook prima?
Solly! Wist ik niet. Zo druk maak ik me nou om de nootjes.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel hoor, we zijn wettelijk verplicht inzage te verschaffen. Tegen betaling van administratiekosten.
Hoge administratiekosten!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel hoor, we zijn wettelijk verplicht inzage te verschaffen. Tegen betaling van administratiekosten.
Als notes echt onzinnig zijn worden ze gedelete door een FA of A.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar dat snap ik wel Remlof, ondanks dat het heel vaak een subjectief gegeven zal zijn. Mij gaat het erom dat het vooral achter de schermen gedaan wordt en je niet mag weten wie wat en waarom die note aanmaakt. Je mag het dan wel weer zien, maar dan moet je betalen. En dat vind ik een vorm van chantage.
Jep, maar nu is het systeem gebouwd op het binnenhalen van extra abonnementen. Dat is de onderliggende gedachte dat je wel mag zien dat je er eentje krijgt maar ze niet in kunt zien voordat je betaald. Dat schiet het doel van een goed crew-systeem voorbij en het mag rustig vals genoemd worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
De kauwgomballenwet zeker?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
we zijn wettelijk verplicht inzage te verschaffen.
aan je smillie te zien dus niet, laat ze eens ff zien kunnen wij oordelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:31 schreef mootie het volgende:
Hmm heb mijn nieuwe laarzen aan, en ik vraag me af of ik er blij mee ben.
Als je een abo neemt mag je ze gratis inzien, dat is gewoon extra servicequote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, maar nu is het systeem gebouwd op het binnenhalen van extra abonnementen. Dat is de onderliggende gedachte dat je wel mag zien dat je er eentje krijgt maar ze niet in kunt zien voordat je betaald. Dat schiet het doel van een goed crew-systeem voorbij en het mag rustig vals genoemd worden.
Oh Teun, dan gaat straks zeker de helft van je notes af.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Als notes echt onzinnig zijn worden ze gedelete door een FA of A.
Geloof ik dus echt geen fluit van. Een FA gaat echt niet wekelijks de users langs om te kijken of er onterechte notes staan en ook al die postings langs lopen om te kijken of het echt zo is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Als notes echt onzinnig zijn worden ze gedelete door een FA of A.
http://www.schuurman-scho(...)t-hak-22637.html?c=5quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
aan je smillie te zien dus niet, laat ze eens ff zien kunnen wij oordelen
Ja, je draait het handig om, maar je weet vast wel beterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je een abo neemt mag je ze gratis inzien, dat is gewoon extra service
Wat een zeurhumeur heb jij zeg! Kun je niet gewoon tegen Teun blijven zeurenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is ook veel makkelijker om gewoon random beschuldigingen te uiten. Er hapt er vanzelf eentje die je 't vertelt, en ja hoor je hebt beet.
Toen zag je ook niet dat je ze kreeg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de abo's kon je ze uberhaupt niet inzien, dat was toch ook prima?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat een zeurhumeur heb jij zeg! Kun je niet gewoon tegen Teun blijven zeurenIk zei het niet omdat er wel één zou happen, ik zei het omdat ik oprecht dacht dat het zo was. En wat beschuldigingen uiten, oeeeeeeeeee boehieeeeeee on me!!
herkenbaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:31 schreef mootie het volgende:
Hmm heb mijn nieuwe laarzen aan, en ik vraag me af of ik er blij mee ben.
Ik denk ook dat het supernieuwe me gewoon irriteert.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
herkenbaar![]()
Maar dat komt wel als ze eenmaal lekker zitten
Pietje ziet wel vaker dingen die er niet zijn, laat hem (en hou mij er buiten)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat een zeurhumeur heb jij zeg! Kun je niet gewoon tegen Teun blijven zeurenIk zei het niet omdat er wel één zou happen, ik zei het omdat ik oprecht dacht dat het zo was. En wat beschuldigingen uiten, oeeeeeeeeee boehieeeeeee on me!!
daar is toch niks mis mee moot, kan zelf met broek erin of een rokje erboven, of gewoon je broek over heen, nee hoor vind ze niet lelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:34 schreef mootie het volgende:
[..]
http://www.schuurman-scho(...)t-hak-22637.html?c=5
Deze!
Doe ons een lol teun...Denk net zoals ons van laat ze maar lekker rotten met hun notes....echt ...wat kan het schelen...dat ze dr maar blij mee zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ondertussen staat de teller op 29, drie erbij, vast voor de moeite
tuurlijk mag dat...hij gaat helaas geen eerlijk antwoord krijgen dus wat kan het schelen inmiddelsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:44 schreef Toverheks het volgende:
Als ik even wat ik de groep mag gooien, snap Teun zijn punt wel, of er nu wel of niet betaald voor moet worden, als je het gevoel hebt dat die note niet verdiend was vind ik wel dat je jezelf best mag verdedigen.
Gaat er denk ik meer om dat je eerst moet betalen om te weten wat er sowieso in de note staat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:44 schreef Toverheks het volgende:
Als ik even wat ik de groep mag gooien, snap Teun zijn punt wel, of er nu wel of niet betaald voor moet worden, als je het gevoel hebt dat die note niet verdiend was vind ik wel dat je jezelf best mag verdedigen.
Onzin, notes zijn gewoon aantekeningen bij je gedrag op het forum. Net zoals een leraar dat vroeger bij je deed in z'n agenda.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:44 schreef Toverheks het volgende:
Het ging mij niet om die dingen op zich. Maar ik voelde mij gisteren op mijn pik getrapt omdat ik zelfs nog sussende postings geplaatst had dat het allemaal niet zo erg was, dat niemand het gezien had, etc. En ja, ik had de grootste lol om het geneuzel dat er om bijna niets ontstond.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe ons een lol teun...Denk net zoals ons van laat ze maar lekker rotten met hun notes....echt ...wat kan het schelen...dat ze dr maar blij mee zijn
nee dat zal er buiten staan, vind als ik een note krijg en vind 100% niet verdiend dat je wel even met de betreffende mod om de tafel gaat zitten om het recht te trekken, daarna drol doorslikken en weer verder gaanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gaat er denk ik meer om dat je eerst moet betalen om te weten wat er sowieso in de note staat.
Maar wie zegt dat andere users geen notes krijgen dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het ging mij niet om die dingen op zich. Maar ik voelde mij gisteren op mijn pik getrapt omdat ik zelfs nog sussende postings geplaatst had dat het allemaal niet zo erg was, dat niemand het gezien had, etc. En ja, ik had de grootste lol om het geneuzel dat er om bijna niets ontstond.
Ik werd pissig omdat weer eens blijkt hoe subjectief sommige moderatoren zijn en hoe slecht ze één en ander kunnen inschatten, staande middenin de diverse subgroepjes en daarmee tevens belanghebbend. Ik heb dat zoveel mogelijk afgekaart in de Feedback, maar vandaag zijn er hier in deze SC weer wat troela's die valsig zitten te zuigen. En zo komt het dat we het er hier over hebben, da's al.
Maar zelfs deze posting is vermoedelijk al notewaardig in de ogen van sommigen, omdat ze het zoveel mogelijk achter de schermen willen hebben en je er maar beter niet over kunt lullen.
En hoe weet je welke moderator dat was en wat er in die note staat als je daar niet voor betaald hebt?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dat zal er buiten staan, vind als ik een note krijg en vind 100% niet verdiend dat je wel even met de betreffende mod om de tafel gaat zitten om het recht te trekken, daarna drol doorslikken en weer verder gaan
Ja, maar we weten dat ze vaak subjectief zijn, dat houden we ook wel in ons achterhoofd om te beoordelen of bijvoorbeeld een banaanvraag al dan niet terecht is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het ging mij niet om die dingen op zich. Maar ik voelde mij gisteren op mijn pik getrapt omdat ik zelfs nog sussende postings geplaatst had dat het allemaal niet zo erg was, dat niemand het gezien had, etc. En ja, ik had de grootste lol om het geneuzel dat er om bijna niets ontstond.
Ik werd pissig omdat weer eens blijkt hoe subjectief sommige moderatoren zijn en hoe slecht ze één en ander kunnen inschatten, staande middenin de diverse subgroepjes en daarmee tevens belanghebbend. Ik heb dat zoveel mogelijk afgekaart in de Feedback, maar vandaag zijn er hier in deze SC weer wat troela's die valsig zitten te zuigen. En zo komt het dat we het er hier over hebben, da's al.
Maar zelfs deze posting is vermoedelijk al notewaardig in de ogen van sommigen, omdat ze het zoveel mogelijk achter de schermen willen hebben en je er maar beter niet over kunt lullen.
nah ik snap je wel...ik vind het ook , om op zn zachtst te zeggen, erg vreemd...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja maar Remlof we zitten niet meer op school, we zijn volwassen mensen, als ik een note zou krijgen waar ik het gevoel van heb, he hier klopt iets niet dan wil ik dat gewoon weten en met de betreffende mod ff recht zetten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, notes zijn gewoon aantekeningen bij je gedrag op het forum. Net zoals een leraar dat vroeger bij je deed in z'n agenda.
Daar gaat het toch niet over, ik kreeg er eentje en daar heb ik het over.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat andere users geen notes krijgen dan?
Wie de note heeft gezet maken we expres niet openbaar om zinloze discussies te voorkomen à la "die mod heeft de pik op me, dus daarom heeft ie me genote". Dat weten wij ook wel, of kunnen we zien aan de context.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoe weet je welke moderator dat was en wat er in die note staat als je daar niet voor betaald hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |