TIS: 4.4 - ongeval met gevaarlijke stoffen waarbij duidelijk sprake is van een effectgebied.quote:Prio 1 Treinongeval SPOORLIJN ARNHEM-ZEVENAAR 107,2 ZV 5571 5531 5532 NOG_8732 NOG_8742 49SBA 4931 42SBA 4232 ch07 (TIS: 4.4)
quote:Politie raadt aan om afstand te houden in Zevenaar, verder informatie nog onduidelijk
Gelukkig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh het valt mee
Politie meldt: Geen gewonden, geen gevaarlijke stoffen, gaat om lege goederentrein en ICE
Toen ik je kop las dacht ik dat Syntus weer een blunder had gemaakt... Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:
Wut?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe kunnen 2 lege treinen nu botsen
Je hebt vanaf de baberichse weg (die brug over het spoor) heel goed zicht. Is vlak daar onder gebeurt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:22 schreef ToT het volgende:
Da's 3 km bij mij vandaan. Ik zit er over te denken om er wat foto's van te gaan maken, maar wil ook weer geen ramptoerist zijn.
Sowieso denk ik dat de boel daar nu wel flink afgesloten zal zijn.
Valt nogal mee, zo te zien.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:27 schreef Temlin het volgende:
[..]
Je hebt vanaf de baberichse weg (die brug over het spoor) heel goed zicht. Is vlak daar onder gebeurt.
Of je kijkt gewoon de stream
http://www.omroepgelderla(...)ar-geen-gewonden.htm
Zal ongetwijfeld antwoord op komen; 'de koperen kabels van de signalering waren gestolen door koperdieven'.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe kunnen 2 lege treinen nu botsen
De meeste vertraging op die lijn komt volgens Syntus door vandalisme. Bandieten die een spoorboom vastbinden (?????) en bandieten die iets met de stroomkabel doen. Dan al hun treinen dieseltreinen zijn enzo doet er niet toe.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:34 schreef Beardy het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld antwoord op komen; 'de koperen kabels van de signalering waren gestolen door koperdieven'.
Helaas lopen spoorbomen en seinen niet op diesel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De meeste vertraging op die lijn komt volgens Syntus door vandalisme. Bandieten die een spoorboom vastbinden (?????) en bandieten die iets met de stroomkabel doen. Dan al hun treinen dieseltreinen zijn enzo doet er niet toe.
Ik geloof niet dat seinen en wissels lopen op bovenleiding stroom... Mochten ze dat wel doen dan hadden ze dat de afgelopen 3 jaar in de zomer kunnen loskoppelen want iedere zomer leggen ze het spoor plat om het te verbeteren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:10 schreef freako het volgende:
[..]
Helaas lopen spoorbomen en seinen niet op diesel.
Ah, daar is de IVW?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:28 schreef SpeedyRich het volgende:
@DT
dat komt omdat de ICE door rood is gereden
Tussen Zevenaar en Terborg zijn de koperen kabels onlangs vervangen door glasvezel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:34 schreef Beardy het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld antwoord op komen; 'de koperen kabels van de signalering waren gestolen door koperdieven'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |