Hoezo heb jij niet geslapen dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben moe want heb geen oog dicht gedaan, ik wil naar bed maar mijn collega blijkt ziek dus kan geen VERLOF nemen. was ik maar zo een ziekmelder
knap hoor, wilde dag ik t konquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vanmorgen nog op nuchtere maag ook!![]()
Nou ja, ik heb een dikke reet en daar wil ik nu eindelijk wel weer eens goed wat aan doenAlweer
Ik wil mijn geile buik terug
![]()
En ik dacht ook dat ik het ronduit de hel zou vinden, maar ik had nooit gedacht dat ik een uur cardio op redelijk hoog niveau kon doen in de ochtend maar blijkbaar is het slechts een instelling... Want na een week ben ik er al aan gewend.
Welke versie?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Word-wonders: ik ben in een document bezig dat alle aanpassingen bijhoudt en aan de zijkant vermeldt. Aangezien ik aan het vertalen ben is dat fors irritant. Hoe haal ik dit weg? Ik zie geen extra taakbalkje oid, die staat er anders wel bij waar ik dit uit kan zetten.
2003quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
knap hoor, wilde dag ik t konzou wel elke ochtend ff een uurtje willen sporten.
[..]
Welke versie?
Nou lekker weer zeg!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij moet echt nodig een beurt, zeiksnor
ff kijken, want daar werkt het anders dan bij 2007quote:
Omdat ik in een vriescel zatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo heb jij niet geslapen dan?
Dat is em jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Nevermind, optie wijzigingen bijhouden onder Extra
Damn, office 2000 staat daar nog opquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ff kijken, want daar werkt het anders dan bij 2007kijken of 2003 op de laptop staat.
<F7>quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Als ik nu ook bij mezelf de typetyfus uit kon zetten
ochtendhumeur? zeg stel je niet aanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou lekker weer zeg!Als ik zeg dat ik een ochtendhumeur heb, stel ik me aan..
Ja, en Rival is een zeiksnor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou lekker weer zeg!Als ik zeg dat ik een ochtendhumeur heb, stel ik me aan..
Kachel kapot?quote:
Dan rest mij de vraag.... Waar was je dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Juist dan! Iemand om tegen aan te kruipen voor wat lichaamswarmte
Je had gewoon wat moeten regelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
nee want ik weet dat seks daartegen helpt
Jij wilde mij niet meer zeg... Ik lag lekker in mn warme bedje onder mn dekentje opgekruldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
Dan rest mij de vraag.... Waar was je dan?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat ik ooooit in jou heb gezien is me een raadsel...
Ik vind dat ik wel wat aardiger toegesproken mag wordenquote:
Mij ook! die twijfel maakte mij kapot.. daarom is het nu overquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat ik ooooit in jou heb gezien is me een raadsel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |