Doe 't maar vooral droog op vrijdagavondquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:35 schreef -Hans- het volgende:
10 mm regen op donderdag.. als het maar droog is als Caro moet zingen
gelukkig was het voor veel mensen het moment om de eerdere albums van REM te gaan luisteren, zoals kennelijk Michiel.quote:
Bijna droog op vrijdag (4mm). Op zaterdag (Noorderslag) droogquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doe 't maar vooral droog op vrijdagavondDonderdagavond sta ik warm binnen.
Geachte Roel_jewel,quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Delete Die Jochem Myjer 'per ongeluk' es uit Dalet, Venema.
Alvast dank.
Groetjes, Roel_Jewel
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Geachte Roel_jewel,
De VARA heeft onze belastingcenten besteedt om die plaat op 3FM te draaien. Deleten zal niet gaan
Met vriendelijke groet,
De muziekpolitie
(deze brief is in zijn geheel verzonnen maar kan natuurlijk waar zijn)
De muziekpolitiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Geachte Roel_jewel,
De VARA heeft onze belastingcenten besteedt om die plaat op 3FM te draaien. Deleten zal niet gaan
Met vriendelijke groet,
De muziekpolitie
(deze brief is in zijn geheel verzonnen maar kan natuurlijk waar zijn)
Die is er ook. Da's ook de reden dat je geen Justin Bieber op 3FM hoort.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
De muziekpolitieWas die er maar, kan die gelijk een hele hoop crap gaan arresteren.
Als je die nou eens helemaal niet meer zou horen, dan was de wereld ook weer een stukje lichter.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is er ook. Da's ook de reden dat je geen Justin Bieber op 3FM hoort.
Baby baby baby oeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is er ook. Da's ook de reden dat je geen Justin Bieber op 3FM hoort.
Foeiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:50 schreef Cee het volgende:
Ik vind Oh Baby best een leuk Bieber liedje.
quote:
Valt mij eerlijk gezegd tegen. Dit topic is al sinds ongeveer 12 uur open.quote:
Smaken verschillen gelukkig. Ik ben ook blij dat 3FM geen Justin Bieber draait, maar er is wel meer waarvan ik zoiets heb: "Moet dat nou?"quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:55 schreef Cee het volgende:
Shiiiit ik zie nu pas Roel's double rainbow oh my god what does it mean?
Ken je de remix al?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Was echt enorm gaaf. Volgende keer geef ik soortgelijk commentaar als ik een filmpje maak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |