is die pagina (dus zonder die stream) ook via internet te zien.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Valt mij eerlijk gezegd tegen. Dit topic is al sinds ongeveer 12 uur open.
En, heeft Mevr. Houdijk nog Social Radio op 1 van de 2 monitoren tegenover je kunnen zetten? Of is ze het vergeten?
Ja, maar die URL kan ik je niet geven. Heeft ermee te maken dat 'ie nog niet helemaal klaar is en er nog wat zaken extra beveiligd dienen te worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is die pagina (dus zonder die stream) ook via internet te zien.
Elk Serious Talent bandje is kut?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit klinkt ook kut. Wat een herrie.
Wij allemaal volgens mij...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:45 schreef henkde_j het volgende:
Dacht even aan " Holy molie wat zit er onder het folie"
Daar is 'tie weer! Rimbimbimbimbimbimbimbimbim!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:50 schreef henkde_j het volgende:
Hoorde je Tjibbe op de achtergrond lachen?
Yorin was veel leuker dan 3FM toen. Jammer dat het mislukt isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is vaak genoeg geprobeerd hoor (zoals Yorin FM een tijdje), maar elke keer mislukte het weer.
jouw Iconquote:
Dat is inderdaad falenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)5/streaker_fail.html![]()
![]()
![]()
![]()
Bwahaha, hoe wil je dat hek nou niet zienquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ron brandsteder is back +1quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kan mij er best wat bij voorstellen, Laatst ook vol tegen een winkeldeur aangeklapt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:56 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Bwahaha, hoe wil je dat hek nou niet zien
Ja oké. Maar ik neem niet aan dat je van een afstandje (al kijkend naar de deur) eropaf rende..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kan mij er best wat bij voorstellen, Laatst ook vol tegen een winkeldeur aangeklapt.
En natuurlijk doen alsof er niets aan de hand is
Welke deur?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja oké. Maar ik neem niet aan dat je van een afstandje (al kijkend naar de deur) eropaf rende..
En maar vol blijven houdenquote:
Ook zo fijn inderdaad. Dat je bijvoorbeeld net naast de deurklink grijpt, maar toch doorlooptquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
En maar vol blijven houden![]()
Ik loop eigenlijk wel vaker tegen deuren op enzo, schijnbaar gaat de handeling in m'n hoofd sneller dan in het echt
Herkenbaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ook zo fijn inderdaad. Dat je bijvoorbeeld net naast de deurklink grijpt, maar toch doorloopt
Ja, dit dus.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ook zo fijn inderdaad. Dat je bijvoorbeeld net naast de deurklink grijpt, maar toch doorloopt
Dit is dus precies wat ik bedoel met de handeling die in m'n hoofd sneller gaat dan in het echt! In m'n hoofd heb ik die klink allang naar beneden gedaan, maar in 't echt nog niet en hop, weer een blauwe plek rijker.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Ik loop ook wel eens tegen gewone deuren op
Wil je net de klink naar beneden doen, BAM!
Om over te trage schuifdeuren maar te zwijgen..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:10 schreef Bol_Wan het volgende:
ik krijg wel eens klapdeuren in mijn gezicht, dat ik automatisch wil duwen maar die deur nog terug aan het slingeren is
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef henkde_j het volgende:
Zo mooi dit, hoe EO jongerendag het ook klinkt volgens Roel
Het stond iig eerder in dit topicquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef Bol_Wan het volgende:
Heeft Michiel dit filmpje nou van Roel of andersom?
Nee, je hebt er alleen de hoofdrol inquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het stond iig eerder in dit topic. Maar hey, ik heb het filmpje ook niet zelf gemaakt he
.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nee, je hebt er alleen de hoofdrol in
quote:THE WERELD DRAAI DOOR IS EIGELIJK GEWOON KOFFIETIJD MAAR DAN SAVONDS!!!!!!!!!!!!!!!! IK ZEG GEWOON WAT DAT IEDEREEN DENK!!! XXX
Abelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:25 schreef alors het volgende:
Echtdeze plaat
deze plaat ook nog draaien
deze plaat ook nog vaak draaien
En dan haten op Onderweg van Abel.![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
Goedenavond mensen!
even een update over mijn dag vandaag: de banken van de vorige bewoner zijn verdwenenik heb een wasmachine gekocht
en ik heb New Kids Turbo eindelijk gezien
![]()
en ik wil Ekdom nog ff danken dat ie vanmiddag 10Speed - Space Queen draaide. wat een plaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |