Het is fantastischquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:03 schreef oh-oh het volgende:
Roel, ik hoop dat je regenboog foto's aan het maken bent nu, wat een spectakel buiten
Oooooooh ik heb zo genoten, wat leuk dat we samen aan het freaken waren, ik dacht ineens KUT IK MOET ROEL WAARSCHUWENquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is fantastisch![]()
. Foto's en filmpje gemaakt
.
HAAJ ! HOOP ECHT dat ROEL wat foto's maakt !!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:07 schreef oh-oh het volgende:
Hans![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry maar die regenbogen zijn zo mooi hier
Het is dat ik toevallig ff naar m'n slaapkamer liep. Anders had ik 'm idd gemistquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooh ik heb zo genoten, wat leuk dat we samen aan het freaken waren, ik dacht ineens KUT IK MOET ROEL WAARSCHUWEN![]()
Stel je voor dat je dat gemist had
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:10 schreef -Hans- het volgende:
Roel is goed bezig! Super druk op het werk en toch nog wat foto's voor ons maken
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is dat ik toevallig ff naar m'n slaapkamer liep. Anders had ik 'm idd gemist.
Does a bear shit in the woods?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Bwhehehehe zet gewoon dat commentaar onder jouw filmpje![]()
en Diplo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:09 schreef oh-oh het volgende:
Hansje, de pics:aaaaaah wat mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WeLKom binnenkomers!!!![]()
Hier schijnt de zon nog steedsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Hier was het echt allesbehalve saai grijs vanmorgen
In de verkeerde bus gestapt vanochtend?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:56 schreef alors het volgende:
Mag ik qbuzz nomineren voor domste bedrijf ooit? Wie geeft er in godsnaam twee verschillende lijnen hetzelfde lijnnummer?
ja en daardoor mis ik dus iets wat redelijk belangrijk is...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de verkeerde bus gestapt vanochtend?
Kom naar Grunn en dan kan ik je helpenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Mn huizenjacht is zelfs saai en grijs...
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kom naar Grunn en dan kan ik je helpen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:48 schreef -Hans- het volgende:
Is Pino nou drinken voor ons aan het halen?
Thanx...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar wens je uiteraard wel sterkte/succes met het vinden van een nieuwe woning
Welch eins kutnummer!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en Diplo!
die ken ik dan vooral van de Blackberry Torchreclame...
Op zich logisch als 't een goederentrein isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:24 schreef justmattie het volgende:
Gelijk weer die gevaarlijke stoffen bullshit
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:41 schreef TheZapster het volgende:
Hans!
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_weer_single__.html
Nog een plan b achter de hand?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Thanx...
Het lijkt zo langzamerhand nogal uitzichtloos...
De klok op Fok! loopt achter op de rest op mijn werk-pc was het allang 11.11 en die loopt gelijk met de wereldklokquote:
Vind je? Ik vind het verschrikkelijk net als het origineelquote:
Laat Fok! het even fixen danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:54 schreef themauster het volgende:
[..]
De klok op Fok! loopt achter op de rest op mijn werk-pc was het allang 11.11 en die loopt gelijk met de wereldklok
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:21 schreef CindieY het volgende:
Goeiemiddag vanaf Windesheim!Moet wachten tot onze 'vergadering' begint, dus maar even 3FM luisteren.
GoedeMIDDAG !quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:21 schreef CindieY het volgende:
Goeiemiddag vanaf Windesheim!Moet wachten tot onze 'vergadering' begint, dus maar even 3FM luisteren.
Wel weer uitnodigen nadat iedereen negatief was over dat bandjequote:Vanavond weer @paul3fm et moi in 3VOOR12RADIO. Mét Pop Up Animal Kids live in de studio. #3fm
Ze waren negatief over de cover die ze deden, hun eigen werk was primaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Wel weer uitnodigen nadat iedereen negatief was over dat bandje
Dat kan ik ookquote:
Dat Serious Talent nummer van ze is best goed hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Wel weer uitnodigen nadat iedereen negatief was over dat bandje
Hoiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:24 schreef CindieY het volgende:
Wederom een goeiemiddag, nu vanaf thuis!Vergadering ging goed, dus die opdracht is binnen
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:24 schreef CindieY het volgende:
Wederom een goeiemiddag, nu vanaf thuis!Vergadering ging goed, dus die opdracht is binnen
Heb ik iets gemist?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:24 schreef alors het volgende:
Ai Roel
http://www.nu.nl/achterklap/2420376/zangeres-jewel-zwanger.html
Gemiste kans dus van Roel iemand anders heeft al raak geschotenquote:
Zal ie nog een spiettjek doen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:17 schreef alors het volgende:
Straks bellen met Rob Geus, dat gaat mooi worden
Ik zeg altijd maar zo: "Let op die rubbers!"quote:
ik denk hier meteen aanquote:
d'r stond altijd langs de weg zo'n net prullenbak ding.. daar kon je die prullaria in gooienquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:18 schreef alors het volgende:
Waar ik me wel druk over kan maken is die ongelofelijke teringzooi langs wegen. Dan denk ik, jezus je zit verdomme in een auto, leg het even naast je neer en gooi het later in de prullenbak, waarom moet dat in godsnaam per se meteen het raam uit???
Wat mij betreft zetten ze flink hoge boetes op zulk asociaal gedrag
Waar van die apen vervolgens hele vuilniszakken in gooienquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:20 schreef miieejj het volgende:
[..]
d'r stond altijd langs de weg zo'n net prullenbak ding.. daar kon je die prullaria in gooien
Ooh nee...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waar van die apen vervolgens hele vuilniszakken in gooien
Ik ga weerquote:
oke..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga weerff uitzendinggemist kijken
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:48 schreef alors het volgende:
Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy favorite waste of time
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:46 schreef Againzender het volgende:
en hij kan gelijk weer uit. Als je dan toch covers wilt draaien doe dan het origineel van Your not alone en Personal Jesus van Johnny Cash
Ehhh....quote:
ik bedoel, draai een goede cover van een goed nummer, en anders gewoon het goede origineel en niet zo'n kutcover. Ofzoquote:
da's die ene van de lama'squote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:00 schreef Pino112 het volgende:
Omg, die Twentse boer in de Phonehouse-reclame![]()
Allo. Je bent op tijd vandaag zegquote:
Ik was ff eten, en meteen dood he.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:57 schreef Bol_Wan het volgende:
Een half uur stil, dat kan toch niet Timur!
Doe 't maar vooral droog op vrijdagavondquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:35 schreef -Hans- het volgende:
10 mm regen op donderdag.. als het maar droog is als Caro moet zingen
gelukkig was het voor veel mensen het moment om de eerdere albums van REM te gaan luisteren, zoals kennelijk Michiel.quote:
Bijna droog op vrijdag (4mm). Op zaterdag (Noorderslag) droogquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doe 't maar vooral droog op vrijdagavondDonderdagavond sta ik warm binnen.
Geachte Roel_jewel,quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Delete Die Jochem Myjer 'per ongeluk' es uit Dalet, Venema.
Alvast dank.
Groetjes, Roel_Jewel
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Geachte Roel_jewel,
De VARA heeft onze belastingcenten besteedt om die plaat op 3FM te draaien. Deleten zal niet gaan
Met vriendelijke groet,
De muziekpolitie
(deze brief is in zijn geheel verzonnen maar kan natuurlijk waar zijn)
De muziekpolitiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Geachte Roel_jewel,
De VARA heeft onze belastingcenten besteedt om die plaat op 3FM te draaien. Deleten zal niet gaan
Met vriendelijke groet,
De muziekpolitie
(deze brief is in zijn geheel verzonnen maar kan natuurlijk waar zijn)
Die is er ook. Da's ook de reden dat je geen Justin Bieber op 3FM hoort.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
De muziekpolitieWas die er maar, kan die gelijk een hele hoop crap gaan arresteren.
Als je die nou eens helemaal niet meer zou horen, dan was de wereld ook weer een stukje lichter.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is er ook. Da's ook de reden dat je geen Justin Bieber op 3FM hoort.
Baby baby baby oeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Foeiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:50 schreef Cee het volgende:
Ik vind Oh Baby best een leuk Bieber liedje.
quote:
Valt mij eerlijk gezegd tegen. Dit topic is al sinds ongeveer 12 uur open.quote:
Smaken verschillen gelukkig. Ik ben ook blij dat 3FM geen Justin Bieber draait, maar er is wel meer waarvan ik zoiets heb: "Moet dat nou?"quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:55 schreef Cee het volgende:
Shiiiit ik zie nu pas Roel's double rainbow oh my god what does it mean?
Ken je de remix al?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Was echt enorm gaaf. Volgende keer geef ik soortgelijk commentaar als ik een filmpje maak.
De muziekpolitie doet soms wel goede dingenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel mee eens, maar SR trekt natuurlijk een veel breder publiek dan alleen de gebruikelijke 3FMluisteraar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:03 schreef borisz het volgende:
[..]
De muziekpolitie doet soms wel goede dingen. Al kan het nog altijd beter.
- Meer 3v12 overdag
- minder hophip
- Durf overdag ook wat vaker de oude doos open te trekken.. ALs in beatles bijvoorbeeld
. Als je ziet hoe vaak het in de topSR staat mogen ze daar best een lesje uit leren
.
- Lagere rotatie van alle platen![]()
Voor de gebruikelijke 3FM-luisteraar kan een muzieklesje op z'n tijd totaal geen kwaad.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wel mee eens, maar SR trekt natuurlijk een veel breder publiek dan alleen de gebruikelijke 3FMluisteraar.
Helemaal mee eens. Mooi hoe Veenstra gisteren na Ben Saunders' versie even de kiddo's liet horen hoe Marvin Gaye het deed.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor de gebruikelijke 3FM-luisteraar kan een muzieklesje op z'n tijd totaal geen kwaad.
Voor de oude dozen is er Radio 2, en er wordt nu al best veel ouds gedraaid overdag (maar dan meestal geen Beatles). En daarnaast heeft SR idd een veel breder publiek.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:03 schreef borisz het volgende:
[..]
- Meer 3v12 overdag
- minder hophip
- Durf overdag ook wat vaker de oude doos open te trekken.. ALs in beatles bijvoorbeeld
. Als je ziet hoe vaak het in de topSR staat mogen ze daar best een lesje uit leren
.
Mee eens hoor, ik denk alleen niet dat 3FM lering kan trekken uit SR omdat het dus weinig zegt over wat de gebruikelijke 3FM-luisteraar graag hoort. En ach, zenderprofilering enzo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor de gebruikelijke 3FM-luisteraar kan een muzieklesje op z'n tijd totaal geen kwaad.
Overdag heb je toch te maken met een oudere doelgroep dus kan een oudere plaat best wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wel mee eens, maar SR trekt natuurlijk een veel breder publiek dan alleen de gebruikelijke 3FMluisteraar.
nog minder hiphop?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:03 schreef borisz het volgende:
[..]
- Meer 3v12 overdag
- minder hophip
.
Wat betreft die zenderprofilering.. Een radiozender heeft nu eenmaal een doelgroep nodig, je kan moeilijk bereiken dat héél Nederland naar één radiozender luistert. Natuurlijk zijn er mensen die ontzettend breed geïnteresseerd zijn in muziek, maar ik vraag me af hoeveel dat er zijn. Wordt gewoon heen en weer zappen voor de breedgeïnteresseerdequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Overdag heb je toch te maken met een oudere doelgroep dus kan een oudere plaat best wel..
Daarnaast wat Roel zegt. Beetje muziekopvoeding kan geen kwaad.
Maar goed ik ben een eigenwijze radionerd die een hekel heeft aan muziekonderzoekjes en de verkrampte profilering van radio2, 3 en 5. Aan de andere kant valt het bij de PO nog mee in vergelijking met de commerciëlen, maar het kan altijd beter![]()
Ik vind het vooral raar dat er geen één commerciele zender is die het profiel van 3FM overgenomen heeft of in ieder geval daarop voortbouwt. 3FM staat volgens mij tweede in de luistercijfers, dus daar moet toch geld in te verdienen zijn..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat betreft die zenderprofilering.. Een radiozender heeft nu eenmaal een doelgroep nodig, je kan moeilijk bereiken dat héél Nederland naar één radiozender luistert. Natuurlijk zijn er mensen die ontzettend breed geïnteresseerd zijn in muziek, maar ik vraag me af hoeveel dat er zijn. Wordt gewoon heen en weer zappen voor de breedgeïnteresseerde
Misschien juist daarom? Wat moeten we met een tweede 3FM?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar dat er geen één commerciele zender is die het profiel van 3FM overgenomen heeft of in ieder geval daarop voortbouwt. 3FM staat volgens mij tweede in de luistercijfers, dus daar moet toch geld in te verdienen zijn..
Het is vaak genoeg geprobeerd hoor (zoals Yorin FM een tijdje), maar elke keer mislukte het weer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar dat er geen één commerciele zender is die het profiel van 3FM overgenomen heeft of in ieder geval daarop voortbouwt. 3FM staat volgens mij tweede in de luistercijfers, dus daar moet toch geld in te verdienen zijn..
Wel minder dan voorheen. Nog niet heel lang geleden werd zo ongeveer elk uur nog met een oudje geopend..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor de oude dozen is er Radio 2, en er wordt nu al best veel ouds gedraaid overdag (maar dan meestal geen Beatles). En daarnaast heeft SR idd een veel breder publiek.
Gebeurt bij Coen en Sander nog vaak zat, die draaien sowieso regelmatig oudere nummers, maarja, daar weiger je naar te luisterenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel minder dan voorheen. Nog niet heel lang geleden werd zo ongeveer elk uur nog met een oudje geopend..
Dat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Gebeurt bij Coen en Sander nog vaak zat, die draaien sowieso regelmatig oudere nummers, maarja, daar weiger je naar te luisteren
Je hoeft het niet over te nemen, maar je kan er wel wat van leren..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Misschien juist daarom? Wat moeten we met een tweede 3FM?
Dat wist ik niet, zal dan blijkbaar toch moeilijk zijn. Maar ook veel commerciele zenders redden het niet. Alleen Slam!FM en Q-music hebben daar een plekje in kunnen veroverenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is vaak genoeg geprobeerd hoor (zoals Yorin FM een tijdje), maar elke keer mislukte het weer.
is die pagina (dus zonder die stream) ook via internet te zien.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Valt mij eerlijk gezegd tegen. Dit topic is al sinds ongeveer 12 uur open.
En, heeft Mevr. Houdijk nog Social Radio op 1 van de 2 monitoren tegenover je kunnen zetten? Of is ze het vergeten?
Ja, maar die URL kan ik je niet geven. Heeft ermee te maken dat 'ie nog niet helemaal klaar is en er nog wat zaken extra beveiligd dienen te worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is die pagina (dus zonder die stream) ook via internet te zien.
Elk Serious Talent bandje is kut?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit klinkt ook kut. Wat een herrie.
Wij allemaal volgens mij...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:45 schreef henkde_j het volgende:
Dacht even aan " Holy molie wat zit er onder het folie"
Daar is 'tie weer! Rimbimbimbimbimbimbimbimbim!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:50 schreef henkde_j het volgende:
Hoorde je Tjibbe op de achtergrond lachen?
Yorin was veel leuker dan 3FM toen. Jammer dat het mislukt isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is vaak genoeg geprobeerd hoor (zoals Yorin FM een tijdje), maar elke keer mislukte het weer.
jouw Iconquote:
Dat is inderdaad falenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)5/streaker_fail.html![]()
![]()
![]()
![]()
Bwahaha, hoe wil je dat hek nou niet zienquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ron brandsteder is back +1quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kan mij er best wat bij voorstellen, Laatst ook vol tegen een winkeldeur aangeklapt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:56 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Bwahaha, hoe wil je dat hek nou niet zien
Ja oké. Maar ik neem niet aan dat je van een afstandje (al kijkend naar de deur) eropaf rende..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kan mij er best wat bij voorstellen, Laatst ook vol tegen een winkeldeur aangeklapt.
En natuurlijk doen alsof er niets aan de hand is
Welke deur?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja oké. Maar ik neem niet aan dat je van een afstandje (al kijkend naar de deur) eropaf rende..
En maar vol blijven houdenquote:
Ook zo fijn inderdaad. Dat je bijvoorbeeld net naast de deurklink grijpt, maar toch doorlooptquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
En maar vol blijven houden![]()
Ik loop eigenlijk wel vaker tegen deuren op enzo, schijnbaar gaat de handeling in m'n hoofd sneller dan in het echt
Herkenbaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ook zo fijn inderdaad. Dat je bijvoorbeeld net naast de deurklink grijpt, maar toch doorloopt
Ja, dit dus.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ook zo fijn inderdaad. Dat je bijvoorbeeld net naast de deurklink grijpt, maar toch doorloopt
Dit is dus precies wat ik bedoel met de handeling die in m'n hoofd sneller gaat dan in het echt! In m'n hoofd heb ik die klink allang naar beneden gedaan, maar in 't echt nog niet en hop, weer een blauwe plek rijker.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Ik loop ook wel eens tegen gewone deuren op
Wil je net de klink naar beneden doen, BAM!
Om over te trage schuifdeuren maar te zwijgen..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:10 schreef Bol_Wan het volgende:
ik krijg wel eens klapdeuren in mijn gezicht, dat ik automatisch wil duwen maar die deur nog terug aan het slingeren is
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef henkde_j het volgende:
Zo mooi dit, hoe EO jongerendag het ook klinkt volgens Roel
Het stond iig eerder in dit topicquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef Bol_Wan het volgende:
Heeft Michiel dit filmpje nou van Roel of andersom?
Nee, je hebt er alleen de hoofdrol inquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het stond iig eerder in dit topic. Maar hey, ik heb het filmpje ook niet zelf gemaakt he
.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nee, je hebt er alleen de hoofdrol in
quote:THE WERELD DRAAI DOOR IS EIGELIJK GEWOON KOFFIETIJD MAAR DAN SAVONDS!!!!!!!!!!!!!!!! IK ZEG GEWOON WAT DAT IEDEREEN DENK!!! XXX
Abelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:25 schreef alors het volgende:
Echtdeze plaat
deze plaat ook nog draaien
deze plaat ook nog vaak draaien
En dan haten op Onderweg van Abel.![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
Goedenavond mensen!
even een update over mijn dag vandaag: de banken van de vorige bewoner zijn verdwenenik heb een wasmachine gekocht
en ik heb New Kids Turbo eindelijk gezien
![]()
en ik wil Ekdom nog ff danken dat ie vanmiddag 10Speed - Space Queen draaide. wat een plaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |