Het is fantastischquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:03 schreef oh-oh het volgende:
Roel, ik hoop dat je regenboog foto's aan het maken bent nu, wat een spectakel buiten
Oooooooh ik heb zo genoten, wat leuk dat we samen aan het freaken waren, ik dacht ineens KUT IK MOET ROEL WAARSCHUWENquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is fantastisch![]()
. Foto's en filmpje gemaakt
.
HAAJ ! HOOP ECHT dat ROEL wat foto's maakt !!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:07 schreef oh-oh het volgende:
Hans![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry maar die regenbogen zijn zo mooi hier
Het is dat ik toevallig ff naar m'n slaapkamer liep. Anders had ik 'm idd gemistquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooh ik heb zo genoten, wat leuk dat we samen aan het freaken waren, ik dacht ineens KUT IK MOET ROEL WAARSCHUWEN![]()
Stel je voor dat je dat gemist had
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:10 schreef -Hans- het volgende:
Roel is goed bezig! Super druk op het werk en toch nog wat foto's voor ons maken
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is dat ik toevallig ff naar m'n slaapkamer liep. Anders had ik 'm idd gemist.
Does a bear shit in the woods?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Bwhehehehe zet gewoon dat commentaar onder jouw filmpje![]()
en Diplo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:09 schreef oh-oh het volgende:
Hansje, de pics:aaaaaah wat mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WeLKom binnenkomers!!!![]()
Hier schijnt de zon nog steedsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Hier was het echt allesbehalve saai grijs vanmorgen
In de verkeerde bus gestapt vanochtend?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:56 schreef alors het volgende:
Mag ik qbuzz nomineren voor domste bedrijf ooit? Wie geeft er in godsnaam twee verschillende lijnen hetzelfde lijnnummer?
ja en daardoor mis ik dus iets wat redelijk belangrijk is...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de verkeerde bus gestapt vanochtend?
Kom naar Grunn en dan kan ik je helpenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Mn huizenjacht is zelfs saai en grijs...
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kom naar Grunn en dan kan ik je helpen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:48 schreef -Hans- het volgende:
Is Pino nou drinken voor ons aan het halen?
Thanx...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar wens je uiteraard wel sterkte/succes met het vinden van een nieuwe woning
Welch eins kutnummer!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en Diplo!
die ken ik dan vooral van de Blackberry Torchreclame...
Op zich logisch als 't een goederentrein isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:24 schreef justmattie het volgende:
Gelijk weer die gevaarlijke stoffen bullshit
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:41 schreef TheZapster het volgende:
Hans!
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_weer_single__.html
Nog een plan b achter de hand?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Thanx...
Het lijkt zo langzamerhand nogal uitzichtloos...
De klok op Fok! loopt achter op de rest op mijn werk-pc was het allang 11.11 en die loopt gelijk met de wereldklokquote:
Vind je? Ik vind het verschrikkelijk net als het origineelquote:
Laat Fok! het even fixen danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:54 schreef themauster het volgende:
[..]
De klok op Fok! loopt achter op de rest op mijn werk-pc was het allang 11.11 en die loopt gelijk met de wereldklok
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:21 schreef CindieY het volgende:
Goeiemiddag vanaf Windesheim!Moet wachten tot onze 'vergadering' begint, dus maar even 3FM luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |