Ik vind het niet erg als ik er net buiten val hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gezellig
but, there's a limit to my love!
en mochten ze niet willen kunnen we altijd nog voor elkaar gaan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als ik er net buiten val hoor. Love eerst de meiden maar
, doe ik ook
.
Mwah, dat zou ik niet eens overwegenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en mochten ze niet willen kunnen we altijd nog voor elkaar gaan!
Wijnand zit ook bij Barendquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
nou, ik ben benieuwd naar dit nieuwe duo. heb ze beide nog nooit gehoord geloof ik...
Nieuw hoorde ik net, dus nog niemand gok ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
nou, ik ben benieuwd naar dit nieuwe duo. heb ze beide nog nooit gehoord geloof ik...
Kortzichtig hoor. Sjonge.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah, dat zou ik niet eens overwegen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah, dat zou ik niet eens overwegen.
die heb ik ook maar 1 of 2 keer gehoordquote:
ze hebben wel eens ingevallen hier en daar dacht ik....van de zomer waren ze nog mystery-jocks ofzo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nieuw hoorde ik net, dus nog niemand gok ik.
Zegt onze hetero vrouw die er geen andere meid bij zou willenquote:
klopt en het was toen slechtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze hebben wel eens ingevallen hier en daar dacht ik....van de zomer waren ze nog mystery-jocks ofzo.
Snietwaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zegt onze hetero vrouw die er geen andere meid bij zou willen.
.
en een andere gozert?quote:
if you have sexquote:
Jezusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
if you have sex
and want another man
who you gonna call?
DrierdRosk!
Dat zien we dan wel weer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
if you have sex
and want another man
who you gonna call?
DrierdRosk!
Laat dat triootje maarquote:
zegt iemand met de meest seksuele undersign van dit hele forum (denk ik)quote:
ja, overleg wel ff met je danmalige bedpartner. heb geen zin in een blauw oogquote:
daar gaan we alquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
ja, leg dat kutspel 5keer uit. zo moeilijk is het niet. en ik sms toch niet want ik hoef die kutcd niet. en cee-loo green ook niet!
Ik moet zeggen dat als ik ooit een trio ga doen ,dat ik het niet van te voren ga afspreken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, overleg wel ff met je danmalige bedpartner. heb geen zin in een blauw oog
jamaar, je kunt ook ineens halverwege denken van he: een echte vent erbij! dan bel je mij niet, maar een echte vent. maar stel: je wilt er een brildragende knurft bij, dan kun je mij bellen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat als ik ooit een trio ga doen ,dat ik het niet van te voren ga afspreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |