Eens. 3voor12 heeft daarnaast ook al z'n eigen Single van de Week.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:21 schreef Bol_Wan het volgende:
Weet je wie vrijstelling moeten krijgen? Die megahits, van 3voor12. Valt enorm uit de toon altijd
Daar ben ik mee eensquote:Op maandag 10 januari 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet, iig niet voor alle bejaarden. voor minima (en dan minima in t algemeen) vind ik het al wat beter verdedigbaar, maar niet voor alle bejaarden. er zijn genoeg bejaarden die geld genoeg hebben en die mogen best dokken (wel met korting wat mij betreft) het OV in.
Das 1 senior die niet gratis met de trein hoeftquote:Op maandag 10 januari 2011 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]TRIGGERFINGER[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]TRIGGERFINGER[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Slaap lekker!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:26 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga in bed verder luisteren / slapen!
Trusten!![]()
Trustequote:Op maandag 10 januari 2011 23:26 schreef Pino112 het volgende:
Trusten!![]()
slaap zacht!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:26 schreef Pino112 het volgende:
Trusten!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |