Ik vind het niet erg als ik er net buiten val hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gezellig
but, there's a limit to my love!
en mochten ze niet willen kunnen we altijd nog voor elkaar gaan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als ik er net buiten val hoor. Love eerst de meiden maar
, doe ik ook
.
Mwah, dat zou ik niet eens overwegenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en mochten ze niet willen kunnen we altijd nog voor elkaar gaan!
Wijnand zit ook bij Barendquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
nou, ik ben benieuwd naar dit nieuwe duo. heb ze beide nog nooit gehoord geloof ik...
Nieuw hoorde ik net, dus nog niemand gok ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
nou, ik ben benieuwd naar dit nieuwe duo. heb ze beide nog nooit gehoord geloof ik...
Kortzichtig hoor. Sjonge.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah, dat zou ik niet eens overwegen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah, dat zou ik niet eens overwegen.
die heb ik ook maar 1 of 2 keer gehoordquote:
ze hebben wel eens ingevallen hier en daar dacht ik....van de zomer waren ze nog mystery-jocks ofzo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nieuw hoorde ik net, dus nog niemand gok ik.
Zegt onze hetero vrouw die er geen andere meid bij zou willenquote:
klopt en het was toen slechtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze hebben wel eens ingevallen hier en daar dacht ik....van de zomer waren ze nog mystery-jocks ofzo.
Snietwaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zegt onze hetero vrouw die er geen andere meid bij zou willen.
.
en een andere gozert?quote:
if you have sexquote:
Jezusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
if you have sex
and want another man
who you gonna call?
DrierdRosk!
Dat zien we dan wel weer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
if you have sex
and want another man
who you gonna call?
DrierdRosk!
Laat dat triootje maarquote:
zegt iemand met de meest seksuele undersign van dit hele forum (denk ik)quote:
ja, overleg wel ff met je danmalige bedpartner. heb geen zin in een blauw oogquote:
daar gaan we alquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
ja, leg dat kutspel 5keer uit. zo moeilijk is het niet. en ik sms toch niet want ik hoef die kutcd niet. en cee-loo green ook niet!
Ik moet zeggen dat als ik ooit een trio ga doen ,dat ik het niet van te voren ga afspreken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, overleg wel ff met je danmalige bedpartner. heb geen zin in een blauw oog
jamaar, je kunt ook ineens halverwege denken van he: een echte vent erbij! dan bel je mij niet, maar een echte vent. maar stel: je wilt er een brildragende knurft bij, dan kun je mij bellen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat als ik ooit een trio ga doen ,dat ik het niet van te voren ga afspreken.
moet je ook niet doen, je moet er wel zin in hebbenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat als ik ooit een trio ga doen ,dat ik het niet van te voren ga afspreken.
I'll keep it in mind.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jamaar, je kunt ook ineens halverwege denken van he: een echte vent erbij! dan bel je mij niet, maar een echte vent. maar stel: je wilt er een brildragende knurft bij, dan kun je mij bellen!
Tuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jamaar, je kunt ook ineens halverwege denken van he: een echte vent erbij! dan bel je mij niet, maar een echte vent. maar stel: je wilt er een brildragende knurft bij, dan kun je mij bellen!
nou, ik snap het ijsblokjesspel niet......quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:21 schreef Paul-89 het volgende:
Kunnen deze 2 niet gewoon naar de lokale omroep.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, ik snap het ijsblokjesspel niet......
dr ligt 1 cd op 3 ijsblokjes. je moet het tijdstip smsen waarop de cd tafel raakt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar ik luister dan ook niet.
idd, dit is echt VMBO zwakstroom niveauquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:21 schreef Paul-89 het volgende:
Kunnen deze 2 niet gewoon naar de lokale omroep.
twitwouter vindt het anders wel leuk hoor!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
idd, dit is echt VMBO zwakstroom niveau
Is dat niet slecht voor het mengpaneel dat verzonken ligt in die tafel ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dr ligt 1 cd op 3 ijsblokjes. je moet het tijdstip smsen waarop de cd tafel raakt.
en dat hebben ze nu 5936890x uitgelegd...
we gaan hem nog leren kennen zo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
twitwouter vindt het anders wel leuk hoor!
nja, t ligt in een bakje. mijn uitleg was niet goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is dat niet slecht voor het mengpaneel dat verzonken ligt in die tafel ?
Zeg het dan ook goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, t ligt in een bakje. mijn uitleg was niet goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:
quote:
Die wil je niet snappenquote:
je bedoelt haar 2 pluspuntenquote:
Ik vond er niets aanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was zo grappig dat ik keihard om mezelf moest lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |