quote:
quote:
Sinds enkele dagen / weken ben ik het hier helemaal mee eensquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sinds enkele dagen / weken ben ik het hier helemaal mee eens, voorheen wist ik niet eens wie de artiest van dit nummer was
.
dan ben ik blij dat je muzikale opvoeding gevorderd isquote:Op maandag 10 januari 2011 23:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sinds enkele dagen / weken ben ik het hier helemaal mee eens, voorheen wist ik niet eens wie de artiest van dit nummer was
.
Dankzij jou, mex en de rest ken ik ze nuquote:Op maandag 10 januari 2011 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, als 3FMluisteraar?
De radiogids heeft ook al eens gezegd dat we EW zouden hebben op maandagavond, dus in hoeverre dat betrouwbaar is..quote:Op maandag 10 januari 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
zeg mensen, hebi k nog wat gemist t afgelopen weekend??? is de hele ekstraweekend nog ergens te vinden? en evt stenders eetvermaak?
zag btw in de radiobode dat aankomende vrijdag geen Stenders is? komt me wel goed uit eigenlijk aangezien ik zaterdag om 7u op moet
Freaknacht met DER RUDY!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
zeg mensen, hebi k nog wat gemist t afgelopen weekend??? is de hele ekstraweekend nog ergens te vinden? en evt stenders eetvermaak?
zag btw in de radiobode dat aankomende vrijdag geen Stenders is? komt me wel goed uit eigenlijk aangezien ik zaterdag om 7u op moet
Zeg me alsjealsjealsjeblieft dat het de eerste shift is, niet de tweede.quote:
godsamme, dan kan ik nog niet op tijd naar bedquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg me alsjealsjealsjeblieft dat het de eerste shift is, niet de tweede.
Joe schatjes, dit was afgelopen weekend.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme, dan kan ik nog niet op tijd naar bed
maar ik doe het toch maar denk ik.....
raar dat ik over een week een stukje westelijker zit te Fok!ken. besef het nog niet helemaal
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Joe schatjes, dit was afgelopen weekend.
Owja, dat wist ik bestquote:Op maandag 10 januari 2011 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
pfiew, dan baal ik minder omdat ik het niet wistquote:Op maandag 10 januari 2011 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Owja, dat wist ik bestJe reageerde natuurlijk op wat ie gemist had.
Van mijn part niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pfiew, dan baal ik minder omdat ik het niet wist
maar is er nu wel of geen Steders Latevermaak? heeft ie daar iets over gezegd?
Gaat gewoon door, Fred komt zelfs al om 7 uur bij Ekstra Weekend om uit het raam 2.0 te doenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pfiew, dan baal ik minder omdat ik het niet wist
maar is er nu wel of geen Steders Latevermaak? heeft ie daar iets over gezegd?
mmm, dan heeft de radiobode dus geen gelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 23:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Gaat gewoon door, Fred komt zelfs al om 7 uur bij Ekstra Weekend om uit het raam 2.0 te doen
Fred gaat het raam uit?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Gaat gewoon door, Fred komt zelfs al om 7 uur bij Ekstra Weekend om uit het raam 2.0 te doen
zet je maar schrap die Joey is me een partijtje slecht.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:13 schreef Pino112 het volgende:
Vannacht voor het eerst het nieuwe nachtprogramma
Nee ze gaan wat nieuws uitproberen, ze gooien dingen naar beneden en Fred gaat proberen ze terug te stuiterenquote:
ik ga iig proberen een half uurtje ofzo mee te pikken....quote:Op maandag 10 januari 2011 23:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zet je maar schrap die Joey is me een partijtje slecht.
Nog slechter dan die Rámon?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Mooi moment om zich te verbeteren.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Daar voor gaan ze indd naar de 3FM dj schoolquote:Op maandag 10 januari 2011 23:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi moment om zich te verbeteren.
Ramon kan tenminste een gesprek voeren. Van de zomer heeft hij al een paar keer ingevallen en gelukkkig was wijnandes er nog. En over Joey gesproken hij werkt ook bij Fresh FM, Radio Decibel, HitRadio Saffier (België) en Holland Centraal en als je het dan nog niet kunt.quote:
Dankzij mij.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
[..]
.
Onder anderequote:
slaap zacht!quote:
jij gaat ook al?quote:
nee dat was voor cindyquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij gaat ook al?
slaap lekker!
ga ik nog ff Rammsteinen!
gezellig, blijft er iig nog iemand mij gezelschap houdenquote:
slaapsequote:
Niet lang though.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gezellig, blijft er iig nog iemand mij gezelschap houden
quote:
Aretha Franklin!quote:
Hé?quote:
Respect!quote:
Toch wel dusquote:
* 3rdRock tikt 'm aanquote:
Ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gezellig, blijft er iig nog iemand mij gezelschap houden
| Forum Opties | |