Wat denk jijquote:Op maandag 10 januari 2011 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg me dat dit toch gewoon een grapje is
http://games.fok.nl/prijsveiling/1327#item/320
Of gelooft de Games! Crew nou echt dat hun feestjes altijd zo Rock 'n Roll zijn en met drank, drugs, vrouwen, parteh hardeh
Miauw en ik zitten in de crew he... Dus hop! Bieden jij!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg me dat dit toch gewoon een grapje is
http://games.fok.nl/prijsveiling/1327#item/320
Of gelooft de Games! Crew nou echt dat hun feestjes altijd zo Rock 'n Roll zijn en met drank, drugs, vrouwen, parteh hardeh
Nee sorryquote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Miauw en ik zitten in de crew he... Dus hop! Bieden jij!
Ja, Ll...of heb je dat niet voor ons overquote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Miauw en ik zitten in de crew he... Dus hop! Bieden jij!
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, Ll...of heb je dat niet voor ons over
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, Ll...of heb je dat niet voor ons over
Doe niet zo gemeen ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik wens jullie veel plezier, neem een weekje vrij erna voor recovery, en zorg dat alles netjes bijgeknipt en geschoren is, en je wat opgerolde bankbiljetten bij je hebt voor de coke, een strikje voor je haar voor als je moet kotsen van alle drank, en genoeg condooms voor alllllllllllllll die seks
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik wens jullie veel plezier, neem een weekje vrij erna voor recovery, en zorg dat alles netjes bijgeknipt en geschoren is, en je wat opgerolde bankbiljetten bij je hebt voor de coke, een strikje voor je haar voor als je moet kotsen van alle drank, en genoeg condooms voor alllllllllllllll die seks
Geen condooms.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
Kennelijk zijn er genoeg geinteresseerden om het te verlotenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
Kom op zeghet is toch gewoon grappig
de Games Crew die een feestje verloot, alsof het van die mysterieuze epic knalparty's zijn waar iedereen nog weken over praat
Ik vind het grappig![]()
quote:
Living on the edge.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja sorry, op dit soort epic party's doe je het natuurlijk gewoon zonder. Live for the thrill enzo
Nou ja, ik snap dat gevit niet echt op de games crew meetsquote:
<Insert verhaaltje over playmates bij een Games-launch en keihard doorhalen met redacteuren>quote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kennelijk zijn er genoeg geinteresseerden om het te verlotenEn je kan pas ergens over oordelen als je er ervaring mee hebt denk ik
Nou ja boeiend ook toch? Ik vind het leuk om te doen, zo'n meet lijkt me leuk, whatever.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap dat gevit niet echt op de games crew meets
Ja, daar was je dus niet hequote:Op maandag 10 januari 2011 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
<Insert verhaaltje over playmates bij een Games-launch en keihard doorhalen met redacteuren>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |