Ik wil dat opzich ook wel eens keer doen als er tijd vrij isquote:
Volgens mij het meest ontopic topic van heel ONZ ditquote:Op maandag 10 januari 2011 20:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
En zolang dit niet gaan verzanden in een verkapte SC, blijft het nog lopen ook.
Ja ik. Incl. jinglesquote:Op maandag 10 januari 2011 20:25 schreef Patje1987 het volgende:
Zijn er ook nog mensen die live mixxen?
Poepquote:
DANKJEWELquote:Op maandag 10 januari 2011 20:26 schreef Graseter het volgende:
http://onz-radio.nl/
Gelieve de nieuwe tekst op de voorpagina te lezen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:23 schreef Driepink het volgende:
als iemand een goede bonusvraag weet voor in het vragenlijstje! PM ff!
het moet echt een BAZENBONUSVRAAG worden waar zelfs de meest bijdehande usert met zn bek vol tanden van gaat staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die lijst was al gemaakt voordat ik had gedraaidquote:Op maandag 10 januari 2011 20:26 schreef Graseter het volgende:
http://onz-radio.nl/
Gelieve de nieuwe tekst op de voorpagina te lezen.
en een notequote:Op maandag 10 januari 2011 20:27 schreef Dalando het volgende:
Ik voel me koel want ik heb net een DM van SwJ gekregen![]()
neequote:Op maandag 10 januari 2011 20:27 schreef Swomp het volgende:
Ik probeer mijn herkansing te leren, kan er niet wat anders gedraaid worden
![]()
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 42 of 5000 listeners (41 unique)quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 42 of 5000 listeners (41 unique)
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:23 schreef Driepink het volgende:
als iemand een goede bonusvraag weet voor in het vragenlijstje! PM ff!
het moet echt een BAZENBONUSVRAAG worden waar zelfs de meest bijdehande usert met zn bek vol tanden van gaat staanniemand leest dit geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat hij de source kickt?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:28 schreef Rivalo het volgende:
Primetime DJ.
Trouwens graseter hebben jullie voor de crew al de kickscript geïnstalleerd die ik aan monopoly gaf. Had ik ook op vorige radio, werkte goed, immers als je het goed beveiligd wat die gast niet deed.
Ja heb je 5 seconden connect tijd. ofzo.quote:
Ik heb geen zus.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
" Zou je je zusje doen als je er je droomauto voor zou krijgen ? "
Nee we lopen uit!quote:
Van monopoly heb ik er geen maar ik weet wel een andere die ik zo op de site kan zetten.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:29 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ja heb je 5 seconden connect tijd. ofzo.
dunnoquote:Op maandag 10 januari 2011 20:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, waarom heb je dit op je pc staan![]()
?!
acapela.tvquote:Op maandag 10 januari 2011 20:30 schreef ElmoFan het volgende:
Als eht goed is werkt ie nu wel!!: http://soundcloud.com/elmofan/elmofan-jingle-2
Nee dan kan iedereen de radio fuckenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Van monopoly heb ik er geen maar ik weet wel een andere die ik zo op de site kan zetten.
Moet die gewoon voor iedereen toegankelijk zijn?
jawat!quote:
Vanmiddag had ik al een kwartier minderquote:Op maandag 10 januari 2011 20:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nu heb je volgende keer 3 minuten minder he!
Als niet iedereen meer mag draaien zal Radio ONZ wel minder populair worden heb ik het gevoelquote:Op maandag 10 januari 2011 20:32 schreef MultiBanaan het volgende:
Beter morgen nog draaien voordat k niet meer kan draaien
jaquote:Op maandag 10 januari 2011 20:33 schreef SawIt het volgende:
[..]
Als niet iedereen meer mag draaien zal Radio ONZ wel minder populair worden heb ik het gevoel
QFTquote:Op maandag 10 januari 2011 20:33 schreef SawIt het volgende:
[..]
Als niet iedereen meer mag draaien zal Radio ONZ wel minder populair worden heb ik het gevoel
Denk het ook.....quote:Op maandag 10 januari 2011 20:33 schreef SawIt het volgende:
[..]
True, ik denk dat juist de grote variatie 't succes is.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:33 schreef SawIt het volgende:
[..]
Dat is juist het leukequote:Op maandag 10 januari 2011 20:33 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat iedereen buiten primetime nog mag blijven draaienquote:Op maandag 10 januari 2011 20:33 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ja, denk het ook. Ik denk dat je het beste Primetime DJ's kunt hebben en gewoon fok users. Lijkt me het best gaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:33 schreef SawIt het volgende:
[..]
En daar stond ik dus tussenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:34 schreef Swomp het volgende:
Wie zegt dat jullie niet meer mogen draaien ?
Alleen niet tijdens de primetime!
Nee, er worden voor de andere tijden 10 Dj's geselecteerd.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:34 schreef Swomp het volgende:
Wie zegt dat jullie niet meer mogen draaien ?
Alleen niet tijdens de primetime!
Wat is het grootste gevaar voord Nederland: Geert Wilders of moslims.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:34 schreef Driepink het volgende:
mensen, komop met die bazenbonusvragen!
ik moet er nog 2 voor een poll!
no offense, maar ik heb het gevoel dat de kwaliteit van de 2 die ik nu heb niet het optimale is van ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |