Aangetekende brief en anders dagvaarden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:40 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Marktplaats bedoel je?
Daar begin ik echt niet meer aan, heb al meerdere malen meegemaakt dat er een afspraak wordt gemaakt om het op te halen / te betalen en vervolgens hoor ik niets meer.
Vraag me toch soms echt af hoe mensen je kunnen laten zitten zonder even te laten weten dat je van gedachte bent veranderd en de koop niet doorgaat...
BSc BE/FE/E&BEquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:32 schreef Impressie het volgende:
Welke boeken probeer je te verkopen? Misschien heb ik wel interesse als het me een leuk onderwerp lijkt om ooit eens wat over te lezen.
Wow, wat ben jij goed bezig!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Yeaa tentamen binnengetikt met een 8,5 + nog geen herkansingen gehad tot nu toe ^-^. Vooral dat laatste is zo fijn. Ik haat herkansingen.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Yeaa tentamen binnengetikt met een 8,5 + nog geen herkansingen gehad tot nu toe ^-^. Vooral dat laatste is zo fijn. Ik haat herkansingen.
Welke?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik sta weer ingeschrevenen ik ga proberen drie vakken te halen dit semester
Ooo spannend!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Cultural psychology, social cognition en de her van psy A+E.
Ik loop heel erg achter
Ja, ik moet dat ook via de examencommissie regelen, omdat de verdeling van ECTS ook anders is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo spannend!
Wel vervelend dat Cultural Psycholgoy en A+E nu helemaal anders zijn dan toen jij het deed
Oooo echt? Dat is wel irritant dan! Maar zou dat zo'n gedoe zijn of dat weet je niet?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, ik moet dat ook via de examencommissie regelen, omdat de verdeling van ECTS ook anders is.
Ik ben heel blij dat ik PPO al hadhoef ik daar niet meer naar om te kijken.
Nice!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Is goed ik ontvang graag wat van je.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:22 schreef Impressie het volgende:
Ik heb wel interesse in Microeconomics by David Besanko. Via pm verder afhandelen met prijs en locatie etc?
Bij dezequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:03 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Is goed ik ontvang graag wat van je.
Welke volg je nu allemaal dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:35 schreef Complexiteit het volgende:
Grappig, sociale psychologie.
Volgens mij ben ik iemand die bewust hindernissen opwerpt, zoals beschreven in het begin van het boek.
5 extra vakken, een totaal van 11, en dan nog een bijbaan van 12u
zou vet zijn als dat lukt
offe, het moet lukken![]()
Er zit een vak van 2 pt bij, verder 5 a 6 ja. Totaal is het 62 ECTS, klinkt compleet gestoord vind ik zelf maar ik heb dit semester gezien dat je sommige vakken kan halen met nauwelijks inzet... dus daar gok ik nu ook heel hard opquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef Impressie het volgende:
Ik vond mijn 5-6 vakken al veel voor deze periodeZijn het allemaal 5-6 ECTS vakken?
En sociale psy is echt supertof ja! Ik zat er ook echt op te wachten na al dat saaie van hersenen en gedrag etc
Mag ik lachen als je gok fout bleek te zijn?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Er zit een vak van 2 pt bij, verder 5 a 6 ja. Totaal is het 62 ECTS, klinkt compleet gestoord vind ik zelf maar ik heb dit semester gezien dat je sommige vakken kan halen met nauwelijks inzet... dus daar gok ik nu ook heel hard op
Uiteindelijk ga ik voor 3 a 4 van de 11 vakken veel doen, denk ik.
Neequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mag ik lachen als je gok fout bleek te zijn?![]()
Morgen even voor een half uur naar Tilburg voor een gesprekjeEn dan denk ik ook nog dat het korter gaat duren... Naja, een vriendinnetje gaat mee en dan gaan we daarna even naar de stad
Nee, dat sowieso niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:53 schreef GlowMouse het volgende:
Alsof je alle colleges moet volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |