Heb jij dat gedaan?quote:
quote:
ik zou een nieuw account aanmaken en met die kloon baggertopics openen?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:37 schreef Beeldbrons het volgende:
Wat doe jij als iemand jou wachtwoord jat? Ik zelf wordt daar vaak helemaal honkeytonk van... maargoed, laten we vergeten dat er een wachtwoord gejat is. Let's talk about something else.
Gelukkig zijn er genoeg ... ?
Jammergenoeg heb ik geen ... ?
Het liefst zou ik ... ?
Je ziet het goed, een enquete!
TS is een onoverbrugbare object aan een voorwerp.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:39 schreef honkeytonk het volgende:
Gelukkig zijn er genoeg (F)A's
Jammergenoeg heb ik geen banrechten
Het liefst zou ik TS bannen
De vraag was aan jou, niet aan TSquote:
Waarom post je altijd van die kutreactiesquote:
Waarom maak je altijd van die kuttopics?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:41 schreef Beeldbrons het volgende:
[..]
Waarom post je altijd van die kutreacties
Ik vergeef het je. Het was 2 minuten moeite. Jezus is mijn vriend.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:41 schreef honkeytonk het volgende:
Een kutkloon, wiens andere account is gebant deed CTRL+V om een topic van mij te showen. Maar hij had zijn standaard wachtwoord nog onder CTRL + C staan. Dus zag ik die logde ik in en veranderde het e-mail adres. Nu is hij uitgelogd en heeft geen wachtwoord meer. Ik hoop dat ik geen straf krijg![]()
Kutkloon=TS
U, Ascarona heeft een toffe ondertitel.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:41 schreef Ascarona het volgende:
[..]
Waarom maak je altijd van die kuttopics?
Omdat je avatar zo geil kijktquote:Op maandag 10 januari 2011 18:41 schreef Ascarona het volgende:
[..]
Waarom maak je altijd van die kuttopics?
En over 10 minuten ben je voorgoed weg.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:41 schreef Beeldbrons het volgende:
[..]
Ik vergeef het je. Het was 2 minuten moeite. Jezus is mijn vriend.
Nee, het wachtwoord van ijzerstaaf, namelijk Cf3W3ofXa92quote:Op maandag 10 januari 2011 18:42 schreef Isambard het volgende:
TS z'n wachtwoord is gejat en zijn account wordt nu misbruikt.
Lever alleen beweringen met waterdicht bewijs, klungelquote:Op maandag 10 januari 2011 18:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zijn vorige accounts waren: "Houtplank en StaafIjzer"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |