Woorden die ik niet kenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:19 schreef Staafijzer het volgende:
Vanmorgen kwam ik uit bed en natuurlijk lag mijn hoofd op een kussen. Maar op de radio hoorde ik dat een wekker negatieve invloed uitoefend op de positie van het kussen ten opzichte van het hoofd. Na deze verontrustende boodschap ging ik naar school, liep van lokaal 435 naar lokaal 211 en poste deze topic.
Wat is de cognitieve restituerende invloed van de met negativistische gekenmerkte positie met afstand gemaakt van school?
Mods mogen alleen een slotje zetten na schriftelijke toestemming (mag via DM, PB heeft de voorkeur!) van TS.
Wie is Houtplank?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Woorden die ik niet ken![]()
Kloon van Houtplank?
Ben jij soms een kloon van Augustioquote:Op maandag 10 januari 2011 18:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Woorden die ik niet ken![]()
Kloon van Houtplank?
Iedereen heeft zijn eerste topic, als je wilt zoek ik die van jou opquote:Op maandag 10 januari 2011 18:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die kloon die inmiddels is gebant. Kan niet wachten tot jij aan de beurt bent.
Een ijzerstaaf als kussen?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:22 schreef aleco99 het volgende:
nee joh, dan zou het ijzerstaaf zijn geweest, goede volgorde jwz
Doe maar.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:23 schreef Staafijzer het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eerste topic, als je wilt zoek ik die van jou op
Schriftelijk is geen DM, een email is ook niet schriftelijk, wijsneusquote:Op maandag 10 januari 2011 18:19 schreef Staafijzer het volgende:
Mods mogen alleen een slotje zetten na schriftelijke toestemming (mag via DM, PB heeft de voorkeur!) van TS.
eehm.. 12quote:Op maandag 10 januari 2011 18:19 schreef Staafijzer het volgende:
Wat is de cognitieve restituerende invloed van de met negativistische gekenmerkte positie met afstand gemaakt van school?
Fout!quote:
Jij een topic over Myraella, ik een topic over IJzerstaafquote:Op maandag 10 januari 2011 18:25 schreef honkeytonk het volgende:
Ah, mijn eerste topic.
Myraela, je bent een...
Pareltje
Graag gedaan. Nu hoeven ze je niet meer te bannenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:26 schreef Staafijzer het volgende:
Jezus, ik log weer uit. En verander het WW ook.
Jammer van diequote:Op maandag 10 januari 2011 18:43 schreef Ascarona het volgende:
Wat een baas is die honkeytonk toch.
Hij kan niet meer reagerenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:46 schreef sharr het volgende:
Lokaal 435? Hoeveel verdiepingen hebben jullie?
quote:
4, alleen grotere verdiepingen. Onze school heeft hetzelfde systeem alleen hebben we iets minder lokalen.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:46 schreef sharr het volgende:
Lokaal 435? Hoeveel verdiepingen hebben jullie?
Oh maar ik meende het, diequote:
Bij ons is toch 005 de eerste, 110 de tweede, 212 etc de derde.. dus dan zouden het er toch vijf zijn?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:47 schreef Ascarona het volgende:
[..]
4, alleen grotere verdiepingen. Onze school heeft hetzelfde systeem alleen hebben we iets minder lokalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |