Ja. idd. En nu? Waarom is dit de waarheid?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:27 schreef Rick.Gulmans het volgende:
Donnie: She said, "Every living creature on earth dies alone."
naar donny darko
Een hobby zoeken, heb ik me laten vertellen. Vrienden zijn leuk maar je wil niet van ze afhankelijk zijn om het naar je zin te hebben. Want als je dan eens alleen bent zit je je maar ongelukkig te voelen.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:29 schreef schouderklopje het volgende:
Wat doe je eraan minder eenzaam te zijn?
Zelfs al zou je alleen aan je eigen geluk denken, waarom zou je voor minimaal geluk moeten gaan?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:02 schreef superdrufus het volgende:
Ja want het enige wat telt in de wereld is mijn eigen geluk, er is niks te intrensiek aan vriendschap, familie of relaties.
Als dat zo zou zijn kunnen we liever thuisblijven en de hele dag, niksen om zo het minimale geluk te krijgen.
Wie zegt dat dat de waarheid is? Er wordt wel meer gezegd. Jezus zegt dat Hij de Weg, de Waarheid en het Leven is en omdat Hij werd gescheiden van de Vader en de zonden van alle mensen heeft weggedaan aan het kruis, mag je dat offer accepteren en dan komt Hij in je hart wonen als je het Hem vraagt en ben je nooit meer alleen heb ik persoonlijk mogen ervaren. Ik heb eindelijk rust en Hij is altijd bij me, Hij is dan ook bij je als je sterft en dat is alleen maar lichamelijk want je krijgt eeuwig leven. En als je het niet gelooft, vraag 'm dan of Hij je wil ontmoeten, niemand kan mij nog wijsmaken dat het niet waar is, Hij heeft me van RSI genezen, maar vooral m'n ziel heeft Hij genezen en Hij is er altijd, Hij wil een persoonlijke relatie met een ieder. Alzo lief heeft God de wereld gehad dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een ieder die in Hem gelooft niet verloren ga maar eeuwig leven hebbe.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:29 schreef schouderklopje het volgende:
[..]
Ja. idd. En nu? Waarom is dit de waarheid?ik kan er echt niet tegen, het knaagt! Wat doe je eraan minder eenzaam te zijn? Ik bedoel, er is niemand die bij je gaat slapen of er altijd voor je is. Iig niet voor mij, ik ben single.
En ik weet niet wat ik met mijn leven wil.
1. Het ligt aan de maatschappij. Er zijn natuurlijk redenen waarom het zo geordend is. Anders is niet eenvoudig; anders is niet persé beter. Maar toch. In dat geval is het een kwestie van werken aan de revolutie. We hebben nog steeds geen vrouwelijk minister president gehad.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:29 schreef schouderklopje het volgende:
[..]
Ja. idd. En nu? Waarom is dit de waarheid?ik kan er echt niet tegen, het knaagt! Wat doe je eraan minder eenzaam te zijn? Ik bedoel, er is niemand die bij je gaat slapen of er altijd voor je is. Iig niet voor mij, ik ben single.
En ik weet niet wat ik met mijn leven wil.
Als je je vast hebt gelegd in onze westerse maatschappij is stappen terugzetten vanuit psychologisch opzicht niet makkelijk, maar onze maatschappij grijpt je ook fysiek vast. Een huis verkopen met onderwaarde valt niet mee, als je daarna wilt emigreren....quote:Op woensdag 12 januari 2011 04:44 schreef deelnemer het volgende:
3. Rechtse daadkracht. Neem het heft in eigen hand. Waar een wil is, is een weg. Waar geen wil is, go with the flow.
En wie heeft dat huis gekocht in de eerste plaats? En waarom?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
Een huis verkopen met onderwaarde valt niet mee, als je daarna wilt emigreren....
Dat zeg ik toch in mijn reactie. Je wordt in de maatschappij meegesleept. Maar op het moment dat je tot inkeer komt kun je niet meer terug.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En wie heeft dat huis gekocht in de eerste plaats? En waarom?
Stelling van TS: Klopt. Maar dat betekend niet dat je niks samen kunt doen!
Kusje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |