we duimen met je meequote:Op maandag 10 januari 2011 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja goed denk ik. Ze vond mij goed klinken, alleen was er officieel ervaringen vereist, dus ze gaat met haar leidinggevende overleggen en dan bellen ze morgen terug. Ik hoop dat ze me aannemen.
dat wordt dus duimen voor jequote:Op maandag 10 januari 2011 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja goed denk ik. Ze vond mij goed klinken, alleen was er officieel ervaringen vereist, dus ze gaat met haar leidinggevende overleggen en dan bellen ze morgen terug. Ik hoop dat ze me aannemen.
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
whut?quote:
Oeh ik duim voor je meequote:Op maandag 10 januari 2011 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alle OAmbtenaren gaan naar huisquote:Op maandag 10 januari 2011 16:54 schreef Koen66 het volgende:
hmmm 17:00 het 'Fok wordt rustig moment"
welneequote:Op maandag 10 januari 2011 16:54 schreef Koen66 het volgende:
normaal begint dat om 16:00quote:Op maandag 10 januari 2011 16:54 schreef Koen66 het volgende:
gehaktquote:Op maandag 10 januari 2011 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welnee
* LovelyLady moet ff terug naar het gehakt
Hoeft niet hoor, tussen het roeren door kunnen we gewoon doorpostenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:54 schreef Koen66 het volgende:
quote:
quote:
mijn pizza hoef ik nooit te roerenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, tussen het roeren door kunnen we gewoon doorposten
kabelquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |