Laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat ik het tzt niet zelf kan zien. En laat die spiegels en camera's bij me uit de buurt.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat scheel inderdaad een boel. Ik kan er op tv al niet naar kijken. Laat staan irl
En daarbij, ik ben natuurlijk te geweldig om te weerstaanquote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat scheel inderdaad een boel. Ik kan er op tv al niet naar kijken. Laat staan irl
Wees blij dat ik geen foto's postquote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef Barbusse het volgende:
En lieve mensen, ik ben aan het eten....
nee nee, alles wordt opgenomen, close-up, in HD en vervolgens op Hyves gepostquote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat ik het tzt niet zelf kan zien. En laat die spiegels en camera's bij me uit de buurt.
Welke bosti doet dat dan ook om half 5!!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef Barbusse het volgende:
En lieve mensen, ik ben aan het eten....
Zelfs ik zou dan je nek omdraaienquote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees blij dat ik geen foto's post
Komt voormekaar!quote:
lekker ja, zo'n camera poesquote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat ik het tzt niet zelf kan zien. En laat die spiegels en camera's bij me uit de buurt.
*fluit*quote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En daarbij, ik ben natuurlijk te geweldig om te weerstaan
In dat geval vraag ik gelijk een scheiding aan. Serieus.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee nee, alles wordt opgenomen, close-up, in HD en vervolgens op Hyves gepost.
quote:
Dat zou ik heel slecht kunnen waarderenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
op bepaalde moment kan dat wel wat extra's biedenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
Alsof ik dan een camera tussen mijn benen wil
Ik ben ook blij. Nog wel....quote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rare werktijden, het doet dingen met jequote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Welke bosti doet dat dan ook om half 5!!
ja, dat wil je! Das zo leuk voor laterquote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
Alsof ik dan een camera tussen mijn benen wil
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
MissB, weet jij een mooie zilverkleurige nagellak?
nick/gmail.comquote:
quote:
Hell no!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat wil je! Das zo leuk voor later![]()
.
Doe eens! Ik meen mij een mooie van Chanel te herinneren... Maar daar heb ik Myraela voor nodig, die weet welke dat is geloof ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan even in mijn archief duiken
Ik zit daar als kind ook echt niet op te wachtenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat wil je! Das zo leuk voor later![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |