Dat zei m'n nicht ook. Een jaar later was ze weer drachtig.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vriendin van mij zei na haar eerste bevalling: "Wat een gelul met dat je het daarna gelijk vergeet, fuck man, ik voel de pijn nog steeds!"
En wát voor eenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, en je jezelf natuurlijk van werk voorzien in het asiel.
Jij bent mij er één
Daarom zei ik ook, ik hoop dat ik de genen van mijn ma heb, want die werd verder niet dik.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel het extra gewicht, niet perse het kind...
Maar waarom bemoei ik me hier ook mee, heb er toch geen verstand van
Ik kan me moeilijk voorstellen om als vent de boel helemaal naar de klote te zien gaan door een bevalling en er daarna weer op/in te duikenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zei m'n nicht ook. Een jaar later was ze weer drachtig.
Dat schijnt erg mee te vallenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen om als vent de boel helemaal naar de klote te zien gaan door een bevalling en er daarna weer op/in te duiken
Ik vroeg het ooit aan mijn ma en die gaf me exact hetzelfde antwoord ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vriendin van mij zei na haar eerste bevalling: "Wat een gelul met dat je het daarna gelijk vergeet, fuck man, ik voel de pijn nog steeds!"
Oh ja!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook, ik hoop dat ik de genen van mijn ma heb, want die werd verder niet dik.
Dat noemen ze 'liefde'.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen om als vent de boel helemaal naar de klote te zien gaan door een bevalling en er daarna weer op/in te duiken
Bij haar was het ook 1 gat geworden?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is een fabeltje, om de rest niet af te schrikkenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vroeg het ooit aan mijn ma en die gaf me exact hetzelfde antwoord ja.
Met: "heb je wel eens een sinaasappel door je neus heen gedrukt? Nee? Nou, zo voelt het ongeveer, maar dan andersom."
jouw ex wilde meteen weer?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat schijnt erg mee te vallen
Daar kan ik me idd ook wel iets bij voorstellen. Eerst zo'n bloedbad met gescheur en gedoe, en dan moet je dat dus verdringen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hele mooie omschrijvingquote:Op maandag 10 januari 2011 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vroeg het ooit aan mijn ma en die gaf me exact hetzelfde antwoord ja.
Met: "heb je wel eens een sinaasappel door je neus heen gedrukt? Nee? Nou, zo voelt het ongeveer, maar dan andersom."
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jouw ex wilde meteen weer?![]()
![]()
Ik hoor ook genoeg andere verhalen, van kerels die juist niet meer willen/kunnen
quote:
Als je wilt, kan ik je vanavond wel wat linkjes sturen van andere internationale recruiters?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom, dat zoekt wat lastig in SkypeIk hoop een tijdige reactie terug te krijgen. Overigens heb ik niet héél veel hoop via hem wat te bereiken, want op facebook staat er niet heel vaak dat hij een succesvolle match heeft
Mijn ma zei altijd: Als mannen kinderen konden krijgen, zouden ze er maar 1 hebben. De volgende keer zouden ze niet eens meer durven!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is een fabeltje, om de rest niet af te schrikken
Graagquote:Op maandag 10 januari 2011 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je wilt, kan ik je vanavond wel wat linkjes sturen van andere internationale recruiters?
Dat scheel inderdaad een boel. Ik kan er op tv al niet naar kijken. Laat staan irlquote:Op maandag 10 januari 2011 16:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar goed, ms scheelde het ook dat ik niet uitgescheurd, ingeknipt of gehecht was.
Hahaha, gelukkig voelt mijn vriendin niet de behoefte dat soort info met mij te delenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:38 schreef rival het volgende:
Bij haar was het ook 1 gat geworden?
damn dat gesprek krijg ik er nooit meer uit
Laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat ik het tzt niet zelf kan zien. En laat die spiegels en camera's bij me uit de buurt.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat scheel inderdaad een boel. Ik kan er op tv al niet naar kijken. Laat staan irl
En daarbij, ik ben natuurlijk te geweldig om te weerstaanquote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat scheel inderdaad een boel. Ik kan er op tv al niet naar kijken. Laat staan irl
Wees blij dat ik geen foto's postquote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef Barbusse het volgende:
En lieve mensen, ik ben aan het eten....
nee nee, alles wordt opgenomen, close-up, in HD en vervolgens op Hyves gepostquote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat ik het tzt niet zelf kan zien. En laat die spiegels en camera's bij me uit de buurt.
Welke bosti doet dat dan ook om half 5!!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef Barbusse het volgende:
En lieve mensen, ik ben aan het eten....
Zelfs ik zou dan je nek omdraaienquote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees blij dat ik geen foto's post
Komt voormekaar!quote:
lekker ja, zo'n camera poesquote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat ik het tzt niet zelf kan zien. En laat die spiegels en camera's bij me uit de buurt.
*fluit*quote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En daarbij, ik ben natuurlijk te geweldig om te weerstaan
In dat geval vraag ik gelijk een scheiding aan. Serieus.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee nee, alles wordt opgenomen, close-up, in HD en vervolgens op Hyves gepost.
quote:
Dat zou ik heel slecht kunnen waarderenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
op bepaalde moment kan dat wel wat extra's biedenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
Alsof ik dan een camera tussen mijn benen wil
Ik ben ook blij. Nog wel....quote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rare werktijden, het doet dingen met jequote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Welke bosti doet dat dan ook om half 5!!
ja, dat wil je! Das zo leuk voor laterquote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
Alsof ik dan een camera tussen mijn benen wil
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
MissB, weet jij een mooie zilverkleurige nagellak?
nick/gmail.comquote:
quote:
Hell no!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat wil je! Das zo leuk voor later![]()
.
Doe eens! Ik meen mij een mooie van Chanel te herinneren... Maar daar heb ik Myraela voor nodig, die weet welke dat is geloof ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan even in mijn archief duiken
Ik zit daar als kind ook echt niet op te wachtenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat wil je! Das zo leuk voor later![]()
.
Peu heeft me omgekochtquote:Op maandag 10 januari 2011 16:44 schreef HeatWave het volgende:
Waarom is de TT eigenlijk aangepast?.
Echt niet! Hij moet erbij zijn, getuige zijn van de onbeschrijflijke pijn die je doorstaat, zodat je nog jarenlang de 'bevalling-kaart' kan spelen!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:44 schreef Ripley het volgende:
In het bijzonder fictieve geval dat ik ooit zou bevallen zou ik niet eens mijn kerel erbij willen. Alleen mijn moeder en mijn zus.
Ja, dat is tegenwoordig ook in, om met allerlei aanverwante figuren als zussen vriendinnen aan te komen zetten. Ik heb liever ook niet dat mijn vent me zo ziet, maar ik neem aan dat hij daar wel doorheen kan prikken/quote:Op maandag 10 januari 2011 16:44 schreef Ripley het volgende:
In het bijzonder fictieve geval dat ik ooit zou bevallen zou ik niet eens mijn kerel erbij willen. Alleen mijn moeder en mijn zus.
Ja dat kan ik niet betalenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens! Ik meen mij een mooie van Chanel te herinneren... Maar daar heb ik Myraela voor nodig, die weet welke dat is geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |