Een bonsaibaby?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat kan, maar ik wil ook een chineesje! die blijft gewoon altijd klein en kan als wandelend bijzettafeltje fungeren
Nee, absoluut niet... Ik ben het liefst een heel eind verwijderd van een jankende kledder.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb n soort van oer iets in me, zet n kind bij me en ik word echt te soft voor woordendan wil ik er helemaal voor zorgen enzo.. Zo maf! Hebben jullie dat ook?
Ja, daar is het geen forum voor .quote:Op maandag 10 januari 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar, maar het kan ook gewoon genegeerd worden.
Hehe, LDG gaat baren in de toekomst.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij mij dus nietik wil t troosten en eten geven en in slaap wiegen enzo. Vind die buien altijd maar eng...
het is fok, dus het staat mensen vrij wel te reageren. als je dat niet wilt moet je er niet over beginnen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar, maar het kan ook gewoon genegeerd worden.
Hoe minder hoe beter, vooral bij snel bewegende beelden.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef rival het volgende:
oke nog 1 vraag (jullie nergeren me)
responsetijd..... ik zie van 4ms tot 0.01 ms.... ziet een mens het verschil? is het storend als je "maarliefst" 4ms responestijd hebt op je tv?
Je hoeft toch niet op alles te reageren wat gepost wordt? Daar heb je een dagtaak aan.quote:
Kom op Sammzz, ga je nu echt op deze toer? Je post iets op Fok, en dan mogen mensen daarop reageren. Als je daar niet tegenkan, post het dan niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet op alles te reageren wat gepost wordt? Daar heb je een dagtaak aan.
Ik houd er inderdaad maar gewoon over op. Iets stellig zeggen over je toekomst mag blijkbaar alleen als je oud bent.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:17 schreef dawg het volgende:
[..]
het is fok, dus het staat mensen vrij wel te reageren. als je dat niet wilt moet je er niet over beginnen.
zoiets dacht ik dus ook al.... ff checken waar ik me wel of niet druk om moet maken....quote:Op maandag 10 januari 2011 16:15 schreef HeatWave het volgende:
Opzich is beter altijd beter,maar lang niet alles is echt zichtbaar in de praktijk.
vrees het ook. Uitgescheurde kut, here i comequote:Op maandag 10 januari 2011 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hehe, LDG gaat baren in de toekomst.
Ja, tuurlijk, hier wel.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze post dat toch zelf stellig op Fok? Dan mogen mensen daarop reageren.
Toch?
Ja, toch wel. Men mag ook wel reageren, maar ik mag dan ook mijn reactie daarop geven en dat is dat ik dat soort reacties niet fijn vind.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op Sammzz, ga je nu echt op deze toer? Je post iets op Fok, en dan mogen mensen daarop reageren. Als je daar niet tegenkan, post het dan niet.
je mag op fok alleen klagen over gemiste kansen. Dus op je 60e mag je posten dat je of toch een baby had maar er spijt van hebt, of zeuren dat je toch een baby had gewild terwijl je die niet hebt en dan gaan ze je allemaal uitlachen enzoquote:Op maandag 10 januari 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd er inderdaad maar gewoon over op. Iets stellig zeggen over je toekomst mag blijkbaar alleen als je oud bent.
Ik viel even flauw.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vrees het ook. Uitgescheurde kut, here i come
Type scherm, verbruik, pixels, belichting binnen scherm, merk, etc.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
zoiets dacht ik dus ook al.... ff checken waar ik me wel of niet druk om moet maken....
want ik zie bv 50inch voor 569 euro.. of een stuk kleiner voor 1299 euro... iets moet dat prijsverschil toch rechtvaardigen zou je zeggen
beetje zwak dit. het is niet de eerste keer dat jij zoiets post en dat mensen dan zo reageren. waarom post je het daarna dan weer een keer, denk ik dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd er inderdaad maar gewoon over op. Iets stellig zeggen over je toekomst mag blijkbaar alleen als je oud bent.
Wij geven alleen maar aan waarom je daar anders over zou KUNNEN denken.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon niet posten als je ergens geen commentaar of een opmerking op wil.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, hier wel..
maar IRL vind ik dat soort opmerkingen zelf ook bloedirritant.
steekje extra erin daarnaquote:Op maandag 10 januari 2011 16:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vrees het ook. Uitgescheurde kut, here i come
Hoeveelheid aansluitingen, HDMI-aansluitingen kan je niet genoeg hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Type scherm, verbruik, pixels, belichting binnen scherm, merk, etc.
Kontkruiper.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je mag op fok alleen klagen over gemiste kansen. Dus op je 60e mag je posten dat je of toch een baby had maar er spijt van hebt, of zeuren dat je toch een baby had gewild terwijl je die niet hebt en dan gaan ze je allemaal uitlachen enzo![]()
Want je zou toch maar weten wat je wilt en er gelukkig mee zijn
Kloptquote:Op maandag 10 januari 2011 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeveelheid aansluitingen, HDMI-aansluitingen kan je niet genoeg hebben.
Ik vind wel dat ze een punt heeft. Want vrijwel niemand zegt haar beslissing te begrijpen of probeert het zelfs maar, dat vind ik best triest.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:20 schreef dawg het volgende:
[..]
beetje zwak dit. het is niet de eerste keer dat jij zoiets post en dat mensen dan zo reageren. waarom post je het daarna dan weer een keer, denk ik dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |