Ja, daarom heb ik er laatst twee van Marktplaats gehaaldquote:Op maandag 10 januari 2011 16:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had zoveel Oilily tassen.Maar ik vond ze zo'n 3 jaar geleden toffere collecties hebben dan tegenwoordig.
ik zou niet weten waarom niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh en mag ik even mijn intense haat aan nagellak uiten?
Kloptquote:Op maandag 10 januari 2011 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat Bourjois zich op jongere dames richt.
Hebben goeie producten, maar sommige dingen van hun zijn echt crap.
Ik heb het geld er denk ik ook gewoon niet voor over. Voor dagelijks gebruik heb ik altijd dezelfde tas bij me, en als ik me kek aankleed, dan dump ik meestal mijn troep gewoon bij beetman.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik beweer niet dat ik allemaal merktassen heb, ik heb er vier van een merk, de rest is H&M of onbekend.
Maar ik merk gewoon dat mijn tas van Tommy vele malen mooier blijft dan eenzelfde soort rode neppert van de H&M. En er gewoon veel mooier en beter afgewerkt uitziet
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
iChick?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit echt op een punt dat ik gewoon niets meer nodig heb qua gadgets, apparatuur etc.
Ik moet gewoon een leuke chick om mee op vakantie te nemen (pun intended).
ik moet weer opnieuw beginnenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit echt op een punt dat ik gewoon niets meer nodig heb qua gadgets, apparatuur etc.
Ik moet gewoon een leuke chick om mee op vakantie te nemen (pun intended).
Waarom kijk je niet naar zo'n zelfde merk weer?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:54 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een Tas van Friis & Company, maar die is 6 jaar oud en gewoon op - inclusief brandgaten en de rits is kapot. Een nieuwe tas mag wel wat kosten want ik doe er dus lang mee. Maar liever niet achterlijk duur.
Zo reteduur is chanel nu ook weer niet vind ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptJonkies kunnen Chanel doorgaans niet betalen.
Bourjois is het goedkope segment zeg maar.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptJonkies kunnen Chanel doorgaans niet betalen.
Bourjois is het goedkope segment zeg maar.
Je staat niet alleen in deze.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
Terug naar Samzz haar comfort zonequote:Op maandag 10 januari 2011 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Van kids naar nagellak naar tasjes..
Is het ook niet, maar als je alles van Chanel haalt, qua make-up, dan tikt dat heel veel meer aan dan Bourjoisquote:Op maandag 10 januari 2011 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo reteduur is chanel nu ook weer niet vind ik.
Die deo van bourjois kan ik iedereen afraden overigens, daar ga je meer van zweten juist. En die touche eclat van Dior hebben zij ook, maar die is ruk.
Friis en Company vind ik echt een kampermerk. En zulke goeie kwaliteit is het ook niet eigenlijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet naar zo'n zelfde merk weer?
Anders is Guess misschien een optie samen met de andere twee die ik noemde. Of de eigen collectie van de Bijenkorf of Claudio Ferrici. Allemaal duurdere segment tassen, maar wel tassen met een lange levensduur
't gaat mij ook allemaal te snelquote:Op maandag 10 januari 2011 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tis niet veel, maar toch een verbeteringquote:Op maandag 10 januari 2011 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |