Een jongetje en een meisje?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Q en ik hebben stiekem al twee liefdesbaby's
Ik ken er zelf ook zo overquote:
Maar wat voor jou geldt, hoeft dus niet voor mij te gelden, dus ik kan helemaal niks met zo'n opmerking, behalve me weer ergeren aan mensen die het wel beter weten. En dan staat het feit of ze het ook echt beter weten erbuiten.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van ouder worden en ik zou het als ik jou was ook niet leuk vinden om te horen. Ik begrijp jouw punt wel, ik maak zo'n opmerking alleen maar met in mijn achterhoofd mezelf toen ik zo oud was en wat ik nu weet.
liever dat dan zwangerquote:
Er wordt niet gezegd dat je over een paar jaar ook daadwerkelijk wil, alleen dat je het nu gewoon nog niet zo zeker kan weten.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
Maar wat voor jou geldt, hoeft dus niet voor mij te gelden, dus ik kan helemaal niks met zo'n opmerking, behalve me weer ergeren aan mensen die het wel beter weten. En dan staat het feit of ze het ook echt beter weten erbuiten.
Het is een goed woordquote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het wel tof dat mijn woord zo makkelijk opgenomen is
over welke kledders heb je t nouquote:Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef Nouk84 het volgende:
Van het weekend weer zo'n 'kutkledder'(kut kledder is HEEL wat anders) bekeken. Ik ben uiteraard verliefd op het kleine mormel.
Er werkt hier een Quirinequote:
kleddertje rulesquote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
Het omschrijft alles in een keerquote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat vind ik dus lastig. Ik ben heel slecht in mijn eigen goede kwaliteiten onderkennen omdat ik extreem perfectionistisch ben en op dat gebied niet echt een goed zelfbeeld heb. Ik ben dan geneigd om aan te nemen wat me al verteld is. Al meerdere werkgevers hebben aangegeven dat ik iets met communicatie zou moeten doen. Of marketing, of accountmanagement. Of als consultant bijvoorbeeld. Dingen waarvan ik zelf ook denk dat dat wel iets voor me is, maar ik ben gewoon echt heel erg onzeker op dat gebied en misschien zelfs wel een beetje bang.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedenk meer wat je uit je huidige werk leuke elementen vindt om te doen en zoek daar de zaken uit waarin je je verder kunt ontwikkelen.
die na 9mnd tussen je benen vandaan komen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
over welke kledders heb je t nou?
Over een kutkledder in de vorm van een babyquote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef littledrummergirl het volgende:
over welke kledders heb je t nou?
Ik vind dit eigenlijk een beetje een opmerking die die opmerking van zwart wit denken van Rip bevestigd.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar wat voor jou geldt, hoeft dus niet voor mij te gelden, dus ik kan helemaal niks met zo'n opmerking, behalve me weer ergeren aan mensen die het wel beter weten. En dan staat het feit of ze het ook echt beter weten erbuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |