probeer het nu eens in het nederlands. lastig he? lezen ook geloof ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:47 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dat jij generaliseren wilt over alle Russen aan de hand van het gedrag van één enkele individu zegt meer over jou dan enig enkele bevolkingsgroep op zich of tezamen.
Je gaat echt over de streep hé.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
probeer het nu eens in het nederlands. lastig he? lezen ook geloof ik.
maar dat merkte ik al eerder bij je. ga maar lekker met je billenmaatje spelen. je maakt je belachelijk.
is dat zo? misschien wel. we zullen zien en ik zal er geen nacht minder om slapen. met je dreigementen. overigens staat er op een banaanvraag een ban.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:55 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Je gaat echt over de streep hé.
En opmerkingen over iemands taalvaardigheden zijn niet passelijk. Maar goed, jij wordt morgen opgelost door de eerst langskomende mod.
Waar heb je het soms over? een banaanvraag? Ik bedoelde dat dit niet de eerste keer is dat je iemand met vuile woorden scheldt. Ik verlaag me niet tot dat niveau, al mijn reacties tot dusver jegens jou waren inhoudelijk. Dat kan jij niet zeggen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dat zo? misschien wel. we zullen zien en ik zal er geen nacht minder om slapen. met je dreigementen. overigens staat er op een banaanvraag een ban.
wie denk je eigenlijk wel niet dat je bent?
proest.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Waar heb je het soms over? een banaanvraag? Ik bedoelde dat dit niet de eerste keer is dat je iemand met vuile woorden scheldt. Ik verlaag me niet tot dat niveau, al mijn reacties tot dusver jegens jou waren inhoudelijk. Dat kan jij niet zeggen.![]()
Dus, goeie nacht!
Jij bent een faaluser en leest alleen wat je zelf wil lezen. Jouw reacties zijn niet inhoudelijk op de reacties van anderen. Zoals over dat filmpje: je blijft volhouden dat een andere user het normaal zou vinden dat emo's in elkaar geslagen worden, terwijl die andere user alleen maar stelt dat die emo's wel terug hadden mogen vechten.quote:
nog zo'n maatschappelijke loser hier.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:31 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Jij bent een faaluser en leest alleen wat je zelf wil lezen. Jouw reacties zijn niet inhoudelijk op de reacties van anderen. Zoals over dat filmpje: je blijft volhouden dat een andere user het normaal zou vinden dat emo's in elkaar geslagen worden, terwijl die andere user alleen maar stelt dat die emo's wel terug hadden mogen vechten.
OMGquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nog zo'n maatschappelijke loser hier.
je gaat je gang maar. lekker scharen met een billenman?
ik heb mijn schaapjes allang op het droge. jij? je klinkt de hele tijd als een gefrustreerde loser, die eigenlijk niets voorstelt in onze maatschappij. misschien kan je nog wat van me leren? misschien heb jij wel een te grote marokkaanse bek?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:27 schreef vergezocht het volgende:
[..]
OMG![]()
Ben jij niet maatschappelijk dan?
Gast.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb mijn schaapjes allang op het droge. jij? je klinkt de hele tijd als een gefrustreerde loser, die eigenlijk niets voorstelt in onze maatschappij. misschien kan je nog wat van me leren? misschien heb jij wel een te grote marokkaanse bek?
je bent eigenlijk geen partij voor mij. je bent laf, week en allochtoon. je lijkt wel een pvda'er. vanaf nu negeer ik jouw slappe posts. ok?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:42 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Gast.Serieus
Hoe kom je op die conclusies? Je bent echt niet van deze wereld.
![]()
En hoe meen je ook maar een enkele flikker over mij te weten en wat ik in de 'maatschappij' doe?
Euhh, misschien ben ik niet goed wijs op je in te gaan, want ik geef alleen een soort uiting voor je gekheid, denk ik.
Als je naar Moldavië gaat kan je beter de trein nemen. Als je met de auto gaat, ga je in de regel toch met de trein terug.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:49 schreef Infinti het volgende:
haha ik heb een paar Russische kentekenplaten hier liggen als ik eens naar Moldavië ga dan monteer ik deze daarDat soort landen trekt mij wel waar het leven nog niet echt om geld draait.
Helemaal veilig ben je nooit, though. Je kunt nog altijd slachtoffer worden van dit soort jongens. Die sloegen mensen dood met hamers, just for the fun of it. Zowel zwervers als rijken en de laatsten pakten ze meestal hun bezittingen niet af. (In een geval wel, zo werden ze ook gepakt, toen ze een gestolen mobieltje probeerden te verkopen).quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Als je naar Moldavië gaat kan je beter de trein nemen. Als je met de auto gaat, ga je in de regel toch met de trein terug.
Grote kans dat je auto geript wordt, overgespoten en vervolgens gebruikt wordt door de Moldavische Militisia om mee rond te rijden. Beter ga je gekleed als zwerver, dan word je ook niet beroofd.![]()
Doe ik altijd, zo armoedig gekleed dat de maffia je links laat liggen. Helaas alle djewoesjka's ook, want die denken dan echt dat je een zigeuner uit Kirgizië bent en verliezen hierdoor alle interesse in je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |