abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91248591
Ik ben altijd gentrigeerd door alle waanzinnige machines de sovjets hebben gemaakt in de koude oorlog, zoals geweldige raketten naar de maan (die helaas elke keer ontploften in de test), het grootste vliegtuig... bizarre vliegtuigen..... schepen... rare auto's Een hele geschiedenis van net niet en achter de amerikanen aanhobbelen met 10 keer minder budget. Maar ook succesverhalen. Zo gebruiken we nu nog sovjet raketten van 40 jaar oud ontwerp om naar het ISS te vliegen en is de space shuttle een gigantisch financieel fiasco (en technisch ook, gezien het aantal rampen)

Oh en de sovjets hadden (hebben) het mooiste volkslied uit de geschiedenis van de mensheid.

Ik denk dat de russen er wel weer bovenop komen, al zal er wel een tekort aan mannen blijven.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_91248661
Oh en Helena, wat ik me altijd afvraag.

Voelen Russen zich Rus of meer < vul geboortestreek / regio> in. ik bedoel het land is zo immens groot, ook als je alleen het Europese deel neemt... Ik neem aan dat er honderden regio's zijn waarvan ik de naam niet weet. Als je daar ergens je hele leven woont bv op 1500 km van moskou , voel je je dan verbonden met Russen die aan de poolse grens wonen? Of zijn die net zo vreemd als spanjaarden voor ons.
pi_91248709
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2011 01:53 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik ben altijd gentrigeerd door alle waanzinnige machines de sovjets hebben gemaakt in de koude oorlog, zoals geweldige raketten naar de maan (die helaas elke keer ontploften in de test), het grootste vliegtuig... bizarre vliegtuigen..... schepen... rare auto's Een hele geschiedenis van net niet en achter de amerikanen aanhobbelen met 10 keer minder budget. Maar ook succesverhalen. Zo gebruiken we nu nog sovjet raketten van 40 jaar oud ontwerp om naar het ISS te vliegen en is de space shuttle een gigantisch financieel fiasco (en technisch ook, gezien het aantal rampen)

Oh en de sovjets hadden (hebben) het mooiste volkslied uit de geschiedenis van de mensheid.

Ik denk dat de russen er wel weer bovenop komen, al zal er wel een tekort aan mannen blijven.
Waarom noem je het Russische volkslied het allermooiste? Voor de rest ben ik het met je eens. Maar het Duitse lijkt me ook wel wat. O+

En wat bedoel je met een tekort aan mannen in Rusland? :?
pi_91249125
omdat het mooi is.

wat die mannen betreft. Russische mannen gaan inderdaad gemiddeld veel eerder dood, alcohol, zelfmoord, weetikveel... Er blijven dus veel vrouwen over. En voor je daar nu heen gaat emigreren, de meesten zijn oude vrouwtjes uiteraard, die mannen hebben wel ff de tijd nodig om dood te gaan, dus het verschil begint pas echt op te vallen bij de senioren.
pi_91249192
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2011 02:30 schreef vaarsuvius het volgende:
omdat het mooi is.

wat die mannen betreft. Russische mannen gaan inderdaad gemiddeld veel eerder dood, alcohol, zelfmoord, weetikveel... Er blijven dus veel vrouwen over. En voor je daar nu heen gaat emigreren, de meesten zijn oude vrouwtjes uiteraard, die mannen hebben wel ff de tijd nodig om dood te gaan, dus het verschil begint pas echt op te vallen bij de senioren.
Dat is wel heel vergezocht zeg, het meest zelfs wat ik gezien heb voor reactie van iemand :P
  donderdag 13 januari 2011 @ 02:39:49 #106
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_91249207

Veel baboeshka's voor eckte ware liefde. O+
  donderdag 13 januari 2011 @ 02:41:53 #107
pi_91249230
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 02:38 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Dat is wel heel vergezocht zeg, het meest zelfs wat ik gezien heb voor reactie van iemand :P
Het klopt wel. Er zijn meer vrouwen dan mannen, mannen sterven eerder in Rusland. :{
pi_91249251
quote:
6s.gif Op donderdag 13 januari 2011 02:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Veel baboeshka's voor eckte ware liefde. O+
Hahaha _O- _O-

Hoe zoek je die sjit op, serieus? :D
pi_91249259
quote:
6s.gif Op donderdag 13 januari 2011 02:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Het klopt wel. Er zijn meer vrouwen dan mannen, mannen sterven eerder in Rusland. :{
bron?
pi_91249318
Kijk,maar dit:

donderdag 13 januari 2011 @ 02:49:26 #111
pi_91249322
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 02:44 schreef vergezocht het volgende:

[..]

bron?
http://www.indexmundi.com/nl/rusland/demografie-profiel.html

Als je trouwens een paar woorden Russisch spreekt, kan je veel leuke filmpjes vinden over Rusland. Cyrillisch op je pc genstalleerd helpt ook.
  donderdag 13 januari 2011 @ 02:50:38 #112
pi_91249338
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 02:49 schreef vergezocht het volgende:
Kijk,maar dit:

Die kende ik al, maar die is inderdaad ook erg leuk. :D

Russische baboeshka's. :9~

:P
  donderdag 13 januari 2011 @ 02:52:00 #113
pi_91249355
quote:
Levensverwachting

totale bevolking: 65,94 jaar
mannen: 59,19 jaar
vrouwen: 73,1 jaar (2008 est.)
Eigenlijk wel heftige informatie. :o
pi_91249384
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2011 02:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Die kende ik al, maar die is inderdaad ook erg leuk. :D

Russische baboeshka's. :9~

:P
Hahaha ik ging experimenteren met "babka" en baboeshka en baboesjka op google. Dat babka kende ik ook geeneens totdat ik de titel van je filmpje las :') En toen google weinig opleverde, dan maar naar youtube mee ;)

Ben je Russisch of zo? Hoe wist je dat?
  donderdag 13 januari 2011 @ 03:00:32 #115
pi_91249464
Nee, ik ben niet Russisch helaas. Ik had het wel graag willen zijn, Russen zijn eckte bazen.

Vrienden van me wonen in Moldavi (west, niet de Russisch Autonome Zone) en ik ben enkele keren in de Oekrane geweest.

Ik heb spelenderwijze Russisch geleerd, ik had gewoon weinig andere keuze. Geen hond spreekt daar Engels of Duits, dus moest ik wel Russisch leren (woordenboek, Wat&Hoe gids). Ik spreek het maar een heel klein beetje. Ik wil wel graag meer leren, moeilijke taal, maar echt een supertaal om te kunnen spreken. :D

In Roemeni kan je trouwens de Roma's schrik aanjagen en andere mensen die iets van je willen door te doen alsof je Rus bent en Russisch te spreken. En keer uitgeprobeerd op de terugweg op Bucharest Gare du Nord. Werkt echt. :P Ik weet niet precies waarom, maar vrienden van me in Moldavi hebben me verteld dat als je Russisch spreekt de Roemenen in hun broek schijten. Blijkbaar hebben de Russen niet een al te beste reputatie in Roemeni. :o
  donderdag 13 januari 2011 @ 08:18:59 #116
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_91251127
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 02:49 schreef vergezocht het volgende:
Kijk,maar dit:

:')________________________________________!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:41:58 #117
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_91252845
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:44:02 #118
327243 _UnholyMortal_
The Master of Disaster
pi_91252899
Rusland, echt mijn land. Lekker chaotisch en er gebeurt altijd wat. ^O^

Allemaal stuk voor stuk bazen!
Without evil, there is no good. So it must be good to be evil.
I don't suffer from insanity, i enjoy every moment of it! &gt;:)
pi_91320875
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2011 01:53 schreef vaarsuvius het volgende:

Ik geloof ook dat de Russen weer uit de huidige crisis zullen kruipen. Onkruid vergaat niet.
pi_91321079
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2011 01:57 schreef vaarsuvius het volgende:
Oh en Helena, wat ik me altijd afvraag.

Voelen Russen zich Rus of meer < vul geboortestreek / regio> in. ik bedoel het land is zo immens groot, ook als je alleen het Europese deel neemt... Ik neem aan dat er honderden regio's zijn waarvan ik de naam niet weet. Als je daar ergens je hele leven woont bv op 1500 km van moskou , voel je je dan verbonden met Russen die aan de poolse grens wonen? Of zijn die net zo vreemd als spanjaarden voor ons.
Ik denk dat de meeste Russen zich vooral verbonden voelen met hun familie. Het land is zoals je al aangeeft, zo groot en de Russen zijn zo uitgesmeerd, aan de pefiririe vermengd met de minderheidsvolkeren, en bovendien de afgelopen eeuw misbruikt voor epische sociale experimenten waar de concrete mens met zijn verstand niet bij kon, dat een echte eenheid daar heel moeilijk is. Ik heb laatst over een stel onderzoeken gelezen waaruit kwam dat Rusland een van de meest geindividualiseerde samenlevingen van Europa is. En binnen Rusland werden ook onderzoeken gedaan naar in hoeverre de leden van verschillende ethnische groepen (Russen, Tataren, Tsjetsjenen, Oekraieners etc) zich ook daadwerkelijk deel voelden van die groep en niet als los individu. Dat bleek bij de Russen het laagst te zijn..... stel je voor! Het grote en machtige Russische volk blijkt niks meer te zijn dan een onverschillige, geatomiseerde massa :')

Maar het land is wel erg romantisch, dat moet ik toegeven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Helena1989 op 14-01-2011 16:27:18 ]
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:40:10 #121
pi_91331596
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 16:11 schreef Helena1989 het volgende:

[..]

Ik geloof ook dat de Russen weer uit de huidige crisis zullen krzuipen. Onkruid vergaat niet.
Fixed. :P
  vrijdag 14 januari 2011 @ 21:08:48 #122
pi_91337491

Wederom Russisch bazennummer.

Leningrad ft Prodigy :P
pi_91338900
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 21:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Wederom Russisch bazennummer.

Leningrad ft Prodigy :P
Volgens mij is het een beetje slecht gedaan. Want die figuren in de animatie bewegen zo razendsnel langs, vooral die vrouw met het groene hemd, dat ik haar gezicht de helft van de tijd niet eens kan zien. De liedtekst echter kan wel top zijn, alleen zou het helpen als ik wist wat ze aan het zeggen waren :')
  vrijdag 14 januari 2011 @ 21:31:53 #124
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_91338990
Hebben jullie het nog steeds over rusland?.. wat een kankerland.
Polen! Dat is pas een bazenland! Gewoon op de basisschool elkaars muil vol met zuur gooien om mekaars darmen te perforeren, en lekker met z'n 13en de lerares en jonge meisjes uit de klas verkrachten.

Polen, dat is pas ruig! :9~
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
  vrijdag 14 januari 2011 @ 21:32:06 #125
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_91339006
wat bedoel je geen normale mensen
die mensen zijn hartstikke normaal...
wij nederlanders zijn nog de raarste...
iedereen hier wil normaal zijn...
*behalve ik*
Spatieboos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties