Volgens mij zijn wij Russen tuig van de bovenste plank. Het is echt niet normaal dat een barbaar zoals ik tussen beschaafde mensen als jullie kan rondlopen en gelijke rechten opeisen. Ik heb een goed idee: eerst moet er een voorlichtingscampagne komen om de ware aard van die ratten aan het publiek te openbaren zodat mensen niet meer denken dat we hetzelfde zijn. Daarna moeten die ratten uit alle beschaafde landen worden verjaagd, terug naar hun stinkhol. Want het is door hen een stinkhol, eigenlijk is het een heel mooi en rijk gebied dat door de Russen wordt verpest. Het is een enorm rijk gebied maar de mensen zijn aan het uitsterven door alcoholisme en geweld, alsof dat geen bewijs is dat ze idioten zijn. Daarom moeten ze worden weggejaagd naar de lelijke, onvruchtbare streken, want het is echt zonde dat zo'n mooi land verloren gaat aan zulke barbaren. De beschaafde volkeren zoals de Amerikanen met hun objectief superieure cultuur moeten het land koloniseren en gebruiken, dan kan de mensheid eindelijk datgene bereiken waarvoor het door de schepper werd geschapen: eten bij McDonalds, Dr Phil kijken, vet worden en 'nachts met je dildo spelen.
Het is echt een schande en onrecht dat die stink-Russen zo'n prachtig land bezetten en verprutsen -_-
[ Bericht 0% gewijzigd door Helena1989 op 11-01-2011 01:25:58 ]