Volgens mij bevond 90% van de bevolking zich daar, alleen de Novye Russkie niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:37 schreef Your_mother_in_law het volgende:
TS was een Russische proleet die zich in de onderste lagen van de Russische sociëteit bevond
Je hoeft je nog niet te gedragen als een proleet als je het bent. Genoeg proleten die wel normaal waren, jij loopt gewoon te generaliseren.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:38 schreef Helena1989 het volgende:
[..]
Volgens mij bevond 90% van de bevolking zich daar, alleen de Novye Russkie niet.
Nou, dat is toch ook zoquote:Op maandag 10 januari 2011 16:40 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Je hoeft je nog niet te gedragen als een proleet als je het bent. Genoeg proleten die wel normaal waren, jij loopt gewoon te generaliseren.
Net zoiets als mensen buiten Nederland die denken dat alle Nederlanders wiet roken
quote:
Wat is swaffelen? Al vermoed ik dat het iets vies is.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ts moet zich laten swaffelen door een ezel....
http://www.swaffelen.nl/quote:Op maandag 10 januari 2011 17:39 schreef Helena1989 het volgende:
[..]
Wat is swaffelen? Al vermoed ik dat het iets vies is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |