Zie hem patsen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit.
Tevens haal je bij een 1vs1 een groot deel van het tactische gedeelte van het spel weg.
1vs1 ben ik niet goed, maar in een TDM sta ik de laatste paar weken toch vaak bij de top 3, omdat ik toch wel enig tactisch inzicht heb.
Ik vind niet dat je zo stoer moet doen over je skills in dit topicquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit.
Tevens haal je bij een 1vs1 een groot deel van het tactische gedeelte van het spel weg.
1vs1 ben ik niet goed, maar in een TDM sta ik de laatste paar weken toch vaak bij de top 3, omdat ik toch wel enig tactisch inzicht heb.
Snap ik, je moet er gebruik van leren makenquote:
Gelukkig geeft niemand er een neuk om wat jij er van vindquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:11 schreef roy040 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je zo stoer moet doen over je skills in dit topic
Gheroquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gelukkig geeft niemand er een neuk om wat jij er van vind
Dat doe ik idd mocht ik TDM een keer spelen, Naar voren rennen, omdraaien en dan alle achterspawners opwachten..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Snap ik, je moet er gebruik van leren maken
Gewoon altijd proberen de andere kant op te rennen dan de kant waar je team heengaat, dan spawnen ze vanzelf recht voor je en kun je rapen als een malle.
1 vs 1 komt het niet meer aan op willekeurige noobs afmaken. Hoezo gaat het tactische gedeelte weg?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit.
Zie de post die ik quote.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
1 vs 1 komt het niet meer aan op willekeurige noobs afmaken. Hoezo gaat het tactische gedeelte weg?
Kom danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kom dadelijk in je gezicht bitch, now shut the fuck op.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:33 schreef tliciouz het volgende:
Jullie kunnen echt nooit normaal doen tegen mensen die hier nieuw in het topic komen.
nu er weer wat vrouwelijk schoon aanwezig is wel jaquote:
schoon?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:35 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nu er weer wat vrouwelijk schoon aanwezig is wel ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
tliciouz neemt het voor je op en nu ga je haar beledigen? en ook nog mijn trollreactie serieus nemen?quote:
Nee niet gericht op die Roy nu maar in het algemeen. Het valt me gewoon op dat jullie ze niet ''accepteren'' en meteen gaan kankeren tegen ze. Is gewoon erg jammer.quote:
Ach ja, hij is voor PSV dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:36 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
tliciouz neemt het voor je op en nu ga je haar beledigen? en ook nog mijn trollreactie serieus nemen?
wanne vent war
Hahaha geweldigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee niet gericht op die Roy nu maar in het algemeen. Het valt me gewoon op dat jullie ze niet ''accepteren'' en meteen gaan kankeren tegen ze. Is gewoon erg jammer.
Leg eerst maar eens uit wie 'jullie' zijn en wie 'ze' zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee niet gericht op die Roy nu maar in het algemeen. Het valt me gewoon op dat jullie ze niet ''accepteren'' en meteen gaan kankeren tegen ze. Is gewoon erg jammer.
De vaste posters hier. En je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen. Bedoel er niets verkeerds mee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leg eerst maar eens uit wie 'jullie' zijn en wie 'ze' zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |