Elke?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat snap ik wel... alleen het is elke keer op een moment dat ik niet kan...
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:35 schreef Koen66 het volgende:
altijd het zelfde, "even" weglopen voor iets kleins en tig mensen tegenkomen
Zeg wat denk je wel nietquote:Op maandag 10 januari 2011 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is die bereid tijdens de gleufoefeningen?
sinterklaasmeet...quote:Op maandag 10 januari 2011 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Elke?
Er is nog maar 1 meet geweest hoor
Die van gister was vrij spontaan op het laatste momentquote:Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sinterklaasmeet...
kerstlunch...
spellenmeet van gister...
dat zijn er toch wel wat meer...
maar ik hoop dat ik ooit nog een keer kan komen
Alleen de 1e was "officieel"quote:Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sinterklaasmeet...
kerstlunch...
spontane meets gaan bij mij zowiezo meestal niet lukkenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van gister was vrij spontaan op het laatste moment
Vandaar dat ik er niets van wist... ik dacht al... maakt niet uit hoor...quote:Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van gister was vrij spontaan op het laatste moment
Ik hou wel van spontaanquote:Op maandag 10 januari 2011 14:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
spontane meets gaan bij mij zowiezo meestal niet lukken
oh ja mijn wederhelft is dat ook niet gewendquote:Op maandag 10 januari 2011 14:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook, helaas mijn family iets minder
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook, helaas mijn family iets minder
organiseer er een, dan weet je zeker dat je kanquote:Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sinterklaasmeet...
kerstlunch...
is misschien wel een idee... zal daar eens over nadenken...quote:Op maandag 10 januari 2011 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
organiseer er een, dan weet je zeker dat je kan
dat werkt het bestequote:Op maandag 10 januari 2011 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed planquote:Op maandag 10 januari 2011 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
En dan heb je nog een verschil tussen meets die in de KSC worden geregeld, en meets waarbij iemand via PM een aantal mensen uitnodigt.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:28 schreef pgrferrari het volgende:
Er kan niet met iedereen rekening gehouden worden.
En minimeetsquote:Op maandag 10 januari 2011 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan heb je nog een verschil tussen meets die in de KSC worden geregeld, en meets waarbij iemand via PM een aantal mensen uitnodigt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan heb je nog een verschil tussen meets die in de KSC worden geregeld, en meets waarbij iemand via PM een aantal mensen uitnodigt.
Ik ben te groot voor minimeets.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
En minimeets...
Want die gaan al jaren goed...
Je bent toch een halve zool, gebruik diequote:Op maandag 10 januari 2011 14:46 schreef Koen66 het volgende:
het is niet mijn dag
ik heb koppijn
m'n broek zit niet lekker
inlegzool is kapot
je hebt van die dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |