Hoi!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:50 schreef FutureFairytale het volgende:
net app bekeken en het shitte is; ik mag als eerst beslissen (stond 5e maar 1 t/m 4 kwam niet opdagen). Voor 14u moet ik het doorgeven...help
Doen!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:50 schreef FutureFairytale het volgende:
net app bekeken en het shitte is; ik mag als eerst beslissen (stond 5e maar 1 t/m 4 kwam niet opdagen). Voor 14u moet ik het doorgeven...help
kleine woonkamer en een serre waar je niks aan hebt. Ik had niet verwacht dat ik mocht kiezen. Bibber een beetje. Voordelen: veel zonlicht, leuke hal, grote slaap- en badkamerquote:Op maandag 10 januari 2011 12:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoi!
Waarom zou je het niet doen? Zijn er nadelen?
lekker! Ben vergeten brood te kopen na bezichtiging dus helaas alleen soepquote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:54 schreef FutureFairytale het volgende:
kleine woonkamer en een serre waar je niks aan hebt. Ik had niet verwacht dat ik mocht kiezen. Bibber een beetje. Voordelen: veel zonlicht, leuke hal, grote slaap- en badkamer
ik twijfel. Ouders zijn enthousiast, collega's zeggen bij twijfel niet doen. Ik wil wel maar moet er wel min 6,5 jaar wonenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Als het een leuk appartement is op een ok locatie: doen!
ja met kookplaat en ruimte voor koelkast en afwasmachine. Ligging is goed maar kan nog beter, ben bang dat als ik neem over 2 weken n mooiere vrijkomt met ligging die ik graag wil (boven winkelcentrum). Zit nu 100m van winkelcentrum en 100m van stationquote:Op maandag 10 januari 2011 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Zit er ook een keuken in?
dit ja. Sta nu ruim 6 jaar ingeschrevenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Waarschijnlijk verlies je dan je inschrijfduur en moet je opnieuw beginnen?
5,5 x 4,5quote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef krakkemieke het volgende:
Wat is klein? Mijn woonkamer is 5x3 ongeveer, gaat prima.
serre wil ik niet, wil een balkon. Kan niet buiten zitten. Huur is overal wel hetzelfde maar servicekosten is 46 per maandquote:Op maandag 10 januari 2011 13:00 schreef Stereotomy het volgende:
Die 100 m
Dus alles is goed, behalve dat je een iets grotere woonkamer en een iets grotere serre had gewild?
Prijs is ook OK voor jou?
Bij een 2-kamer app. zal het niet groter worden.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
25 vierkante meter, hoeveel groter wil je het nog hebben
Ok, balkon is wel leuk. Dan niet nemen en afwachten, je ouders zullen je niet wegschoppen, toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
serre wil ik niet, wil een balkon. Kan niet buiten zitten. Huur is overal wel hetzelfde maar servicekosten is 46 per maand
Ze heeft toch geen haast? Ze kan gerust nog 5 jaar blijven wachten totdat ze 30 is.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef golfer het volgende:
Klinkt allemaal erg goed hoor, FFT.
Ik zou het gewoon doen en tegen de tijd dat je weer wilt verkassen heb je vast een rijke ouwe vent met een villa aan de haak geslagen.
22. Normaal hier 30quote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
25 vierkante meter, hoeveel groter wil je het nog hebben
nee zeker niet. Zijn heel enthousiast maar willen wel dat ik er zelf achter staquote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ok, balkon is wel leuk. Dan niet nemen en afwachten, je ouders zullen je niet wegschoppen, toch?
[..]
Ze heeft toch geen haast? Ze kan gerust nog 5 jaar blijven wachten totdat ze 30 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |