quote:Alle deelnemers krijgen door de spelleider een random toegewezen kloon ([Homo]001 t/m [Homo]020 of zoiets) en moeten vervolgens proberen te achterhalen wie wie is.
De spelleider maakt nieuwe Fokgebruikers aan met nickname [Homo]001 t/m [Homo]020, en deelt voor iedere spelronde de wachtwoorden uit aan de deelnemers. (Het is handig om aan Danny of Yvonne van te voren beleefd om toestemming te vragen, en eventueel of bij uitzondering er meerdere nicks aan één mailadres mogen hangen.)
De spelleider post op bepaalde tijdstippen (dagelijks ofzo) een hint onder iedere nickname. En het geeft niet als mensen daarnaast onder hun normale nick doorposten, zolang ze de [homo]-nick alleen maar in dit topic gebruiken.
Iedere deelnemer moet natuurlijk een minimum aantal posts plaatsen, 8 posts per twee dagen ofzo.
Het moet van te voren onbekend zijn wie precies wel of niet mee doet. Dus het aanmelden gaat anoniem.Maar je moet wel in minimaal 3 van de 5 afgelopen delen hebben gepost, om mee te kunnen doen.
Jij zult altijd de pipo van het topic zijn hoorquote:
en van die starwars gast geloof ikquote:Op maandag 10 januari 2011 03:47 schreef mike_hunt het volgende:
Volgens mij is dat ook echt de stem van James Wood in FG. dat even terzijde.
Sorryquote:
En aan het einde van iedere dag moet iedereen aangeven per kloon aangeven wie zij denken dat dit is. De spelleider maakt vervolgens alleen bekend hoeveel mensen goed hebben geraden.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 03:48 schreef mike_hunt het volgende:
o, kut
ik kan het spel niet spelen. Ben op vakantie
Ik doe wel of ik jou benquote:Op maandag 10 januari 2011 03:48 schreef mike_hunt het volgende:
o, kut
ik kan het spel niet spelen. Ben op vakantie
nee! Ga weg, eew.quote:
ja, want ik heb nooit de fipo, sepo, of thripo...(bestaat dat wel?)quote:Op maandag 10 januari 2011 03:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij zult altijd de pipo van het topic zijn hoor
En als het werkt, kun je de volgende keer gewoon dezelfde kloons gebruiken, opnieuw verdelen en klaar.quote:Op maandag 10 januari 2011 03:49 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En aan het einde van iedere dag moet iedereen aangeven per kloon aangeven wie zij denken dat dit is. De spelleider maakt vervolgens alleen bekend hoeveel mensen goed hebben geraden.
Ik heb geen idee wat voor speldynamiek dit oplevert, maar het lijkt me wel leuk om het geheel eens te proberen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |