quote:Nog anderhalf uur... Denken jullie dat er iemand afvalt en zo ja, wie? #widm
Als er vanavond niemand uitvliegt, ben ik diep teleurgesteld. Maar er komen als je alles terugrekent nog één of twee afleveringen waar dit het geval zal zijn.quote:
Vorig seizoen wist PJ wel dat Kim de mol was (daar was een reden voor, maar welke weet ik niet).quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:03 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Volgens mij weet PJ tijdens de opnames niet wie de Mol is. Was vorige seizoenen tenminste zo.
WIDM10 was in Japan. Niks bijzonders dus.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:01 schreef Mata het volgende:
http://www.twellow.com/search?q=IkBendeMol&search_cat=
Toevalligquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:05 schreef diditje64 het volgende:
locatie is al veranderd
Followers: 17,702 Location: El Salvador
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:20 schreef diditje64 het volgende:
ik ga gewoon leuk kijken en dan hoor ik wel wat jullie hebben gevonden
quote:
Na de reclame, dus nog 5 minuten ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:27 schreef franklop het volgende:
zijn ze al los? Zit nu nog bij de big bang theory
Ik ook!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:27 schreef franklop het volgende:
Dat! En tot het volgende topic, nja wie weet wel 2quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:20 schreef diditje64 het volgende:
ik ga gewoon leuk kijken en dan hoor ik wel wat jullie hebben gevonden
Lol, dat was ik dus ook aan het doen. Hoop inhalen, want zit pas bij S02E4quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:27 schreef franklop het volgende:
Ik ook, maar ik houd Horace in de gaten.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook, maar ik houd Horace in de gaten.
Ok let dus op korte tussenshots met eventueel een krant of tijdschriftquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:27 schreef diditje64 het volgende:
Ik ben de mol tweet
Contactadvertenties: reageer jij zometeen op de mijne?
Edit: sorry was niet de enigste
oke doen wequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ok let dus op korte tussenshots met eventueel een krant of tijdschrift
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |