Hoe oud moet je zijn om te mogen Fok!ken?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft zijn moeder hem al ingestopt of waar is die brutale kutkoter gebleven?
Jij vanaf 1 al jongenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:17 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Hoe oud moet je zijn om te mogen Fok!ken?
mensen die denken dat ik 11 ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:19 schreef aleco99 het volgende:
[..]
mensen die denken dat ik 11 ben.gevaarlijke boii. Mag ik je aanraken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of wil je me main man zijn?
![]()
Deel 2quote:Op maandag 10 januari 2011 00:22 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg hebben jullie niet een ander topic om dit geneuzel door te zetten? Dalijk is dit topic vol voordat Pizzaboy zijn hilarische reply van anderhalf kantje, welke nergens op slaat, heeft weten te posten.
Je mag wel mijn main ho zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 00:22 schreef utopie het volgende:
[..]
gevaarlijke boii. Mag ik je aanraken?of wil je me main man zijn?
Waarom deze frustratie? Waarom jezelf opwinden? Waarom zo boos doen? Altijd blijven onthouden dat haat niet bestaat en er alleen walging is.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:22 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg hebben jullie niet een ander topic om dit geneuzel door te zetten? Dalijk is dit topic vol voordat Pizzaboy zijn hilarische reply van anderhalf kantje, welke nergens op slaat, heeft weten te posten.
Frustratie? Je denkt toch niet dat een puisterige jongen met mijn knopjes kan spelen? Ik werd alleen moe van dat gele PM-icoontje welke steeds verscheen met wederom zo'n stoere reactie. Daarnaast is het zondag, niets op tv en over het algemeen verveling alom. Dus dacht ik laat ik het PM-verkeer stoppen en verder gaan in het openbaar. Wellicht nog vermaak ook.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom deze frustratie? Waarom jezelf opwinden? Waarom zo boos doen? Altijd blijven onthouden dat haat niet bestaat en er alleen walging is.
valt tegen tot nu toequote:Op maandag 10 januari 2011 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Frustratie? Je denkt toch niet dat een puisterige jongen met mijn knopjes kan spelen? Ik werd alleen moe van dat gele PM-icoontje welke steeds verscheen met wederom zo'n stoere reactie. Daarnaast is het zondag, niets op tv en over het algemeen verveling alom. Dus dacht ik laat ik het PM-verkeer stoppen en verder gaan in het openbaar. Wellicht nog vermaak ook.
Goeie zaak, jammer dat hij weg is. Misschien eens zijn ouders bellen en zeggen dat hij even online moet komen.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Frustratie? Je denkt toch niet dat een puisterige jongen met mijn knopjes kan spelen? Ik werd alleen moe van dat gele PM-icoontje welke steeds verscheen met wederom zo'n stoere reactie. Daarnaast is het zondag, niets op tv en over het algemeen verveling alom. Dus dacht ik laat ik het PM-verkeer stoppen en verder gaan in het openbaar. Wellicht nog vermaak ook.
Had hij niet net zo'n lange kutreactie op het interview van Paul? Misschien daarmee fans gemaakt ofzo....quote:Op maandag 10 januari 2011 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
Maar kan iemand mij vertellen waar ik ten eerste PizzaMizza van moet kennen, naar eigen zegge heeft hij een grote fanbase? En ten tweede wat dit knulletje mankeert? Want je hoeft geen psycholoog te zijn om te constateren dat het niet helemaal jofel zit in zijn bovenkamertje.
En zijn er sociale vangnetten voor figuren als dit? Want het is jammer dat chronisch teleurgestelde knulletjes als PizzaMizza enkel nog kanker uit hun toetsenbordjes kunnen persen. De tijd die hij op het schoolplein heeft doorgebracht moet vast een hel geweest zijn.
Hij is saai man.quote:
Jawel, maar ik wilde ff makkelijk scoren.quote:
Je wint niet door iemand letterlijk de mond te snoeren.quote:
Jawel! Net als wie het hardst schreeuwt heeft gelijk in de discussie!quote:Op maandag 10 januari 2011 01:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je wint niet door iemand letterlijk de mond te snoeren.
Oh, dat begrijp ik wel, dat herken ik zelfsquote:Op maandag 10 januari 2011 00:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wilde ff makkelijk scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |