Serieus, dat filter tussen je ogen en vingers, hersenen genaamd, is dat defect bij jou?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:07 schreef PizzaMizza het volgende:
Een naamtopicFans fans fans....
TS noemt mij een schande terwijl als je naar zijn antisemistische uitspraken kijkt hij gewoon de gevangenis in moet wegens joden beledigen, en buiten dat noemt hij mij een e-bink maar zelf is ie 24/7 online op fok joden aan het beledigen om hoe ze zijn, volgens TS zijn joden geen mensen maar dieren alleen omdat ze in Israel wonen maar bedenk je goed mensen palestina is niet voor niets bijna helemaal niks meer de joden hebben het terecht overgekocht we konden ook ons geld in europa investeren maar nee we wouden palestina helpen maar opnieuw moeten de moslims zichzelf isoleren van de rest van de wereld
Ik denk dat ik het weet!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Serieus, dat filter tussen je ogen en vingers, hersenen genaamd, is dat defect bij jou?
Weet je wat, jij probeert het eens gewoon met woorden en lazert een eind op met die kutplaatjes van je.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:05 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het weet!
TS is:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet je wat, jij probeert het eens gewoon met woorden en lazert een eind op met die kutplaatjes van je.
Niet van mijn kant in ieder gevalquote:Op maandag 10 januari 2011 00:12 schreef aleco99 het volgende:
*steekt nog een peuk op en hoopt dat er nog enige zinnige reacties komen*
TijdVoorPraten
Welkomquote:Op maandag 10 januari 2011 00:11 schreef theKiD het volgende:
Ik ben er ook*pakt biertje en leunt achterover*
quote:Op 06-01-2011 07:02 schreef PizzaMizza
Hoe doe ik mijn fotobook open niemand kan nu reageren kan je misschien reageren vriendelijke groeten
ik moest lachenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft zijn moeder hem al ingestopt of waar is die brutale kutkoter gebleven?
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft zijn moeder hem al ingestopt of waar is die brutale kutkoter gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |