Haar mij er maar meteen vanafquote:Op zondag 9 januari 2011 23:36 schreef PizzaMizza het volgende:
topic wordt saai... tenzij penisbaard er is (mijn nummer 1 fan)
Fanlist:
#1 penisbaard
#2 Yvonne
#3 elmofan
#4 Ludosanders
#5 antidood1
Shitlist:
geheim![]()
als iemand nog iets wil weten PM
Dat is je haterslijst toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:36 schreef PizzaMizza het volgende:
topic wordt saai... tenzij penisbaard er is (mijn nummer 1 fan)
Fanlist:
#1 penisbaard
#2 Yvonne
#3 elmofan
#4 Ludosanders
#5 antidood1
Shitlist:
geheim![]()
als iemand nog iets wil weten PM
FAN lijst , vooral penisbaard en yvonne.. yvonne houdt me post historie heledag in de gaten en penisbaard trekt zich af op mijquote:
Ik ken geen haat, alleen walging. Van PizzaMizza walg ik. Ik minacht hem, ik kots op hem, ik spuug op hem en alles waar hij voor staat.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ken geen haat, alleen walging. Van PizzaMizza walg ik. Ik minacht hem, ik kots op hem, ik spuug op hem en alles waar hij voor staat.
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ken geen haat, alleen walging. Van PizzaMizza walg ik. Ik minacht hem, ik kots op hem, ik spuug op hem en alles waar hij voor staat.
quote:
Eerders gaat hier een burgeroorlogje uitbreken(hoop ik ook op!!).En dan is kijken hoe figuren als in dit berichtje hierop reageren..Hij zal huilen en vluchten!!Want er zal maar 1 winnaar zijn en dat is de MADAGASKEES!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
penisbaard zegt iets SNEL QUOTEN EN ZIJN KONT LIKKEN snel snel niet lezen maar quoten want alls wat penisbaard zegt is humoristisch en grappig !! VOORAL NIET KIJKEN WAT HIJ ZEGT MAAR QUOTENquote:
Ja want 3 minuten is te weinig om een post te lezenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:44 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
penisbaard zegt iets SNEL QUOTEN EN ZIJN KONT LIKKEN snel snel niet lezen maar quoten want alls wat penisbaard zegt is humoristisch en grappig !! VOORAL NIET KIJKEN WAT HIJ ZEGT MAAR QUOTEN
nah ik ben het eigenlijk nooit eens geweest met PB, maar eens moet de eerste keer zijn, niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:44 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
penisbaard zegt iets SNEL QUOTEN EN ZIJN KONT LIKKEN snel snel niet lezen maar quoten want alls wat penisbaard zegt is humoristisch en grappig !! VOORAL NIET KIJKEN WAT HIJ ZEGT MAAR QUOTEN
ook nog een afkorting voor zijn naam... hoe schoon zijn zijn billen tot nu toe ? zeker heel schoon .. daarom praat je altijd poep !!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:46 schreef antidood1 het volgende:
[..]
nah ik ben het eigenlijk nooit eens geweest met PB, maar eens moet de eerste keer zijn, niet?
gast, LEES WAT IK ZEGquote:Op zondag 9 januari 2011 23:48 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
ook nog een afkorting voor zijn naam... hoe schoon zijn zijn billen tot nu toe ? zeker heel schoon .. daarom praat je altijd poep !!
Thanks! I owe you!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:48 schreef antidood1 het volgende:
[..]
nog maar een keer dan:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:51 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je kan het beter typen dan zeggen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |