Kompt er zo aanquote:Op zondag 9 januari 2011 23:19 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Complimenten liever via PM, maak niet iedereen jaloers!
ooo je wordt echt gehaat. Wat jij moet doen is gewoon je moeder helpen afkicken met het hoereren!! En je vader aanklagen bij de politie ""wegens pedo gedrag "" Ga leven zoeken !!! Dat je hier komt spotten over het geloof. Dat joch heeft vrijheid van menings uiting, zoals Geert Wilders in ergere maten heeft. Het bij betrekken van het geloof schiet je echt niets mee op. Het grappige is dat je zegt dat je geen geloof hebt?? En dan nog uit jaloerzie spotten hahahhaquote:Op zondag 9 januari 2011 23:19 schreef antidood1 het volgende:
[..]
zoals de fransen het zeggen: zu spät!
Jaloerzie.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:20 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
ooo je wordt echt gehaat. Wat jij moet doen is gewoon je moeder helpen afkicken met het hoereren!! En je vader aanklagen bij de politie ""wegens pedo gedrag "" Ga leven zoeken !!! Dat je hier komt spotten over het geloof. Dat joch heeft vrijheid van menings uiting, zoals Geert Wilders in ergere maten heeft. Het bij betrekken van het geloof schiet je echt niets mee op. Het grappige is dat je zegt dat je geen geloof hebt?? En dan nog uit jaloerzie spotten hahahha
Op deze pagina ook maarquote:Op zondag 9 januari 2011 23:17 schreef Sam-x het volgende:
Zo dan maar?
Poll: Wie van de twee?
• LudoSanders
• PizzaMizza
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat ik geen geloof heb??quote:Op zondag 9 januari 2011 23:20 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
ooo je wordt echt gehaat. Wat jij moet doen is gewoon je moeder helpen afkicken met het hoereren!! En je vader aanklagen bij de politie ""wegens pedo gedrag "" Ga leven zoeken !!! Dat je hier komt spotten over het geloof. Dat joch heeft vrijheid van menings uiting, zoals Geert Wilders in ergere maten heeft. Het bij betrekken van het geloof schiet je echt niets mee op. Het grappige is dat je zegt dat je geen geloof hebt?? En dan nog uit jaloerzie spotten hahahha
ga je tepels warm houden, in die vakjes waar je je handjes in kan doenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:21 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Dat ik geen geloof heb??
Als je het wilt weten, ik ben Boeddhist
Doe ik al de hele tijdquote:Op zondag 9 januari 2011 23:23 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
ga je tepels warm houden, in die vakjes waar je je handjes in kan doen
MIJN FAN #1quote:Op zondag 9 januari 2011 23:22 schreef Penisbaard het volgende:
Hey Ludo waarom geef je dat smerige excuus van een mens aandacht met een topic?
heeey mattoe, je denkt toch niet echt dat ik nou moet denken dat je egt je mannetje staatquote:
Dat penisbaard een fan van jou is is het bewijs dat je faaltquote:Op zondag 9 januari 2011 23:24 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
MIJN FAN #1Mensen die niet zoals penisbaard de heledag mijn FoBo bezoeken om erop af te trekken
Just sayinquote:Op zondag 9 januari 2011 23:24 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Dat penisbaard een fan van jou is is het bewijs dat je faalt![]()
Just sayin...
Je weet toch wel dat quotes niet ge-edit kunnen worden he? Dat dit voor altijd op internet blijft staanquote:Op zondag 9 januari 2011 23:24 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
heeey mattoe, je denkt toch niet echt dat ik nou moet denken dat je egt je mannetje staat
iedereen weet dat elke marokaan willekeurig elke nederlander op kan vreten en uitschijten
in het echt zijn jullie stil als te nete ... dus voor iedereen die dit leest FUCK you 2 pijpende joden lover
voor de rest van de brothers ... tis time for WAR!!!
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:25 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat quotes niet ge-edit kunnen worden he? Dat dit voor altijd op internet blijft staanLekker voor je sollicitaties later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |