Ik kom hier zo op terug. Even andere zaken regelen.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:14 schreef willemwaus het volgende:
Ludo's haat topic verandert in een adoratietopic, heul goed
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:15 schreef PizzaMizza het volgende:
TS kan er niet mee omgaan dat ik te veel fans heb en dat hij zich maar moet houden aan de regels want anders verliest hij zijn stoere blauwe icoon met ''Moderator'' erin geschreven..Typisch hoor, net de politie... Blauw ....Altijd stoer in groepen en sterk wegens de wet...Maar zonder dat blauwe helemaal niets.
Diep van binnen delen we allemaal de mening van pizza..quote:
Je voelt jezelf wel heel groot héquote:Op zondag 9 januari 2011 23:15 schreef PizzaMizza het volgende:
TS kan er niet mee omgaan dat ik te veel fans heb en dat hij zich maar moet houden aan de regels want anders verliest hij zijn stoere blauwe icoon met ''Moderator'' erin geschreven..Typisch hoor, net de politie... Blauw ....Altijd stoer in groepen en sterk wegens de wet...Maar zonder dat blauwe helemaal niets.
sjoer.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kom hier zo op terug. Even andere zaken regelen.
hihi blauw zo van politie met een blauw pak en mod met blauwen lettertjens ik snap hem rofl iksdee enzo groetjes antidood1quote:Op zondag 9 januari 2011 23:15 schreef PizzaMizza het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
ik hoop dat jij en je hoerige moeder lekker in de Hel gaan branden. Je bent een zielige hoerenzoon die stoer doet achter zijn pc. Je weet geen moer over de Profeet, dus ga geen onzin lullen kanker autochtone flikkerige racist. Of heeft je moeder tevaak met negers gekrikt waardoor je als verotte kind in de baarmoeder mentale schade hebt opgelopen? Je schijt in je broek als er moslims tegenover je staan, gasten zoals jij onthoofd ik maar al te graag.
ik wi gewoon al die kanker moslims dood de joden winnen het wel kanker apen
politie omdat BLAUW xD omdat JODEN blauw palestina xDquote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef antidood1 het volgende:
[..]
hihi blauw zo van politie met een blauw pak en mod met blauwen lettertjens ik snap hem rofl iksdee enzo groetjes antidood1
omdat stofzuiger.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:17 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
politie omdat BLAUW xD omdat JODEN blauw palestina xD
Doodsverwensing , veel plezierquote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
ik hoop dat jij en je hoerige moeder lekker in de Hel gaan branden. Je bent een zielige hoerenzoon die stoer doet achter zijn pc. Je weet geen moer over de Profeet, dus ga geen onzin lullen kanker autochtone flikkerige racist. Of heeft je moeder tevaak met negers gekrikt waardoor je als verotte kind in de baarmoeder mentale schade hebt opgelopen? Je schijt in je broek als er moslims tegenover je staan, gasten zoals jij onthoofd ik maar al te graag.
ik wi gewoon al die kanker moslims dood de joden winnen het wel kanker apen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde van het verhaal / dit topicOp 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
Doodsverwensing, doeiquote:Op zondag 9 januari 2011 23:17 schreef Adames het volgende:
[..]
wil je jezelf niet even in een ravijn storten
Lukraak met pollen gooien.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:17 schreef Sam-x het volgende:
Zo dan maar?
Poll: Wie van de twee?
• LudoSanders
• PizzaMizza
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
hij doet juist aan leefverwerwensingquote:Op zondag 9 januari 2011 23:18 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Doodsverwensing, doei![]()
![]()
faal, ik lees te snel![]()
Pollenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:18 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Lukraak met pollen gooien.
Toch vergeef ik het je, omdat je een onwetend meisje bent.
Complimenten liever via PM, maak niet iedereen jaloers!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:18 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Lukraak met pollen gooien.
Toch vergeef ik het je, omdat je een onwetend meisje bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |