quote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef DaMart het volgende:
Stu is er meteen weg van... zou hij een kop snert aan het halen zijn?
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ghehehequote:
nee, daarna nog, met Thijs dusquote:Op zondag 9 januari 2011 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dacht ff dat je tijdens de meet was gaan spelen net
koop dan een KORSETquote:Op zondag 9 januari 2011 22:42 schreef Barretje80 het volgende:
Zo..
thuis!!
eindelijk dat torselet uit.. ik probeer al een beetje te oefenenweet niet hoe ik straks zo'n ding de heeeele dag aan kan houden...hij prikt en steekt nu al de hele tijd..
Wil je er zo graag dan eentje aan?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:42 schreef Barretje80 het volgende:
Zo..
thuis!!
eindelijk dat torselet uit.. ik probeer al een beetje te oefenenweet niet hoe ik straks zo'n ding de heeeele dag aan kan houden...hij prikt en steekt nu al de hele tijd..
mja of DAT lekker zit?? die jurk is al een half korset..quote:
Was bezig op Wikipedia omdat iemand een verhaal ophing dat lager niet te zuipen was maar dat hij dus HJ drinkt. Alsof dat niet onderdeel is van de grootste bierboer ter wereldquote:
neuh.. het is redelijk nodig..quote:
Ik heb geen problemen met mijn korset hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja of DAT lekker zit?? die jurk is al een half korset..
( en zoveel verschil zit er niet tussen... )
barretjequote:Op zondag 9 januari 2011 22:42 schreef Barretje80 het volgende:
Zo..
thuis!!
Roodquote:Op zondag 9 januari 2011 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stuart, welke kleur kom moet de snertsmiley volgens jou hebben?
Rood:
[ afbeelding ]
Wit:
[ afbeelding ]
of toch blauw?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |