abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91086250
ik zoek een kapstok voor aan een opdekdeur.
nu zijn er genoeg te vinden voor stompe deuren. maar dat past natuurlijk niet op een opdekdeur...
pi_91088164
ik heb er eentje op zolder liggen als nieuw.
toen we verhuisd waren leek het me wel handig om aan de binnenkant van de kelderdeur te hangen... maar wij schijnen dus net weer ouderwetse stompe deuren te hebben :P
wist ik veel...nooit rekening mee gehouden dat die kapstok dan niet past haha =)
ik heb er dus niks aan, maar het is een simpel witgelakt stalen ding met 4 of 5 haken...
had hem ooit bij blokker gekocht 2jaar geleden ofzo... anders kan je ook bij de xenos kijken die hebben ook vaak van die nuttige huishoudelijke dingen die je nergens ziet maar verdomd handig zijn!
pi_91088390
xenos al geweest. blokker en dat soort winkels ook. zelfs de bouwmarkt(gamma en praxis)

Ik zoek hem voor mijn studentenkamer waar ik zelf niet in de muur kan boren(stom beton)
ik heb nu opplak haakjes op de deur. maar de haakjes vinden mijn winterjas niet lief.
pi_91089266
als ik het goed heb.. waren van de kapstokken die jij hebt gezien dus de haken te ruim he?
ik wil wel een foto van die van mij maken, als het in de smaak valt wil ik hem gerust opsturen tegen enkel de verzendkosten.. ik heb er toch niks aan...
had hem enkel bewaard voor gevallen zoals nu :)
pi_91089415
ja de haken zijn te groot. heb er wel een voor een stompe deur maar die past dus niet.
als je foto wilt maken graag!
pi_91090200
pm
pi_91090910
^O^
pi_91211059
pakketje binnen.
helemaal met ducktape omwikkeld.

kijk hij past. nu kan mijn jas eindelijk aan een kapstok hangen *O*
pi_91276707
hahaha... wat ben ik toch blij dat ik hem niet had weggemieterd..
toevallig een dag voor dit topic hadden we de zolder opgeruimd en hij verdween bijna in een vuilniszak _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')