Jij past prima in het bakje 'lekker wijf'.quote:
Dat, en vannacht niet geslapen, en 12 uur gewerkt (op een fucking zondag jaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef Ripley het volgende:
Ik heb ook een soort dipje JK! Is ook een beetje de tijd van het jaar denk ik
Heeft ze toch een pik?quote:
Liefde voor mijn iPad.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Myr! Het levende bewijs dat ik geen woord heb gelogen.
Ik hou van Hem.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geeft niet, God heeft vanaf het begin al gezegd dat je zondag niet teveel moet doen.
Oh mij mag je best Miss Piggy noemen, dat dan weer wel.quote:
+1 (na real life contact)quote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij past prima in het bakje 'lekker wijf'.
Dat wilde ik even horen.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij past prima in het bakje 'lekker wijf'.
Komt door die vetjesquote:Op zondag 9 januari 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh mij mag je best Miss Piggy noemen, dat dan weer wel.
Je enige flaw die ik tot op heden heb ontdekt.quote:
Precies, heeft totaal niks te maken met Escobarquote:
Hoezo 'toch'? Hoe lang en grondig heb je gezocht?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heeft ze toch een pik?wat een deceptie
quote:
*prik*quote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies, heeft totaal niks te maken met Escobar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik blijf 't herhalen zolang ik je zo af en toe es mag ontmoeten.quote:
Gezellige dikkerd dat je bentquote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies, heeft totaal niks te maken met Escobar
Ik heb ook een iMac, is dat nummer 2?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je enige flaw die ik tot op heden heb ontdekt.
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*prik*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben dan ook heel afschrikwekkend!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |