what happend? (mag ook via msn)quote:Op zondag 9 januari 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben er ook weg van, ik voel me ronduit kut.. (En nee, niet alleen vanwege vannacht niet geslapen te hebben..)
Vrij als in Signumexchange.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vrij als in niet werken? Vrijdag avond. Vrij als in, wanneer heb je tijd? Goede vraag
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben er ook weg van, ik voel me ronduit kut.. (En nee, niet alleen vanwege vannacht niet geslapen te hebben..)
Is dat niet een niet-gedocumenteerde feature van de nieuwe lay-out?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zo te zien niet de enige die meerdere keren quoot
Dat is handig. Tenzij je ongeduldig bent en graag meerdere keren op de quote-knop drukt.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat niet een niet-gedocumenteerde feature van de nieuwe lay-out?
De iPad layout doet dat nietquote:Op zondag 9 januari 2011 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat niet een niet-gedocumenteerde feature van de nieuwe lay-out?
Jij bent gekquote:
We merken het jaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
De kilo zuurkool voor 1 euro was bijzonder lekker trouwens.
(Ja, ik heb echt heel weinig te vertellen.)
Geeft niet, God heeft vanaf het begin al gezegd dat je zondag niet teveel moet doen.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
iPad is voor lekkere wijven of ICT-nerds. En ik ben geen van beide, heb er dus geen ervaring mee.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
Ah goed zo.quote:
Wie heb je daarvoor gepijpt?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:42 schreef L-E het volgende:
quote:
Kloptquote:
Myr! Het levende bewijs dat ik geen woord heb gelogen.quote:
Dus ik zou ermee voor lul lopen?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
iPad is voor lekkere wijven of ICT-nerds. En ik ben geen van beide, heb er dus geen ervaring mee.
beter dan MissPiggy tochquote:Op zondag 9 januari 2011 21:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit meer van af he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |