Is er weer een nieuw seizoen dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Was er geen nieuwe TopGear vandaag trouwens?
What's up with Snuit?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kom eens brengen! Ik ben sip
Ik eet heel netjes hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Slagroom die van je kin af druipt.
Ik heb geen ideequote:Op zondag 9 januari 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Seizoen 16 is toch begonnen met nieuwjaar?
Nou, ik zou dinsdag met een blonde schone naar een benefiet concert/theater/musical gaan (alles zou de revue passeren), maar helaas heeft ze het net even te druk met werk. Dus nu gaat mn nichtje mee, maar die is lang niet zo leuk natuurlijk als een blonde schonequote:
Heb geen BBCquote:Op zondag 9 januari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Op BBC? Want dan moet ik eigenlijk wel gaan kijken.
Waarom?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kom eens brengen! Ik ben sip
Wat een hoer, die blonde schone. Gelukkig is ze heel mooi.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, ik zou dinsdag met een blonde schone naar een benefiet concert/theater/musical gaan (alles zou de revue passeren), maar helaas heeft ze het net even te druk met werk. Dus nu gaat mn nichtje mee, maar die is lang niet zo leuk natuurlijk als een blonde schone
Pics?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een hoer, die blonde schone. Gelukkig is ze heel mooi.
Oh, alleen die wise men special is geweest, ze zijn nog niet echt begonnenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Op BBC? Want dan moet ik eigenlijk wel gaan kijken.
Ja, alleen jammergenoeg zie ik haar alleen maar met mijn ogen dicht en niet met de ogen open dus..quote:Op zondag 9 januari 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een hoer, die blonde schone. Gelukkig is ze heel mooi.
Of deed je weer mans met je monopolygeld? Kunnen ze ook niet waarderen he.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, alleen jammergenoeg zie ik haar alleen maar met mijn ogen dicht en niet met de ogen open dus..
maar misschien heb ik niet genoeg geld geboden.. dat kan natuurlijk ook, wat zijn normale prijzen voor een hoer? Denk dat zij wel +25% waard is
Ik kan er niets aan doen dat ik iedereen onder tafel lul.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hou nou verdomme eens op met dat topic killen steeds!
Dit is mijn laatste pootquote:
Nee joh, dit is echt zo een dom blondje, die ziet dat verschil niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Of deed je weer mans met je monopolygeld? Kunnen ze ook niet waarderen he.
Weer eentje die 't vooroordeel in stand houdtquote:Op zondag 9 januari 2011 21:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh, dit is echt zo een dom blondje, die ziet dat verschil niet.
Maak er misbruik van.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
Weer eentje die 't vooroordeel in stand houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |