Zulke vulgaire zakenquote:
Beperken tot ruimtesquote:
Gewoon in de liftquote:Op zondag 9 januari 2011 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beperken tot ruimteswat zonde. Exhibitionisme FTW
Alles moet ingewijd wordenquote:
Alsof de ssh flats zoveel schoner zijnquote:Op zondag 9 januari 2011 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die lift in jouw flat is wel heel krap hoor en vies en oud
Kun je gelijk je tetanus laten verversen ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die lift in jouw flat is wel heel krap hoor en vies en oud
de lift hier is prima schoon hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alsof de ssh flats zoveel schoner zijn
rukze en ruim je wel de troep op?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
als het over batsen gaat ga ik slapen..
Bah, vulgair zooitje hier!
bij de Bisschoppen, IBB en hier vind ik t wel slecht, ondanks dat ze hier bijna dagelijks schoongemaakt wordenquote:
Gewoon allemaal stoppen met posten bij 299quote:Op zondag 9 januari 2011 22:15 schreef Watertornado het volgende:
Zou MissB deze keer wéér de LaPo pakken?
Weltrusten brave snuitquote:Op zondag 9 januari 2011 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dagelijks? Is niet te zienquote:Op zondag 9 januari 2011 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bij de Bisschoppen, IBB en hier vind ik t wel slecht, ondanks dat ze hier bijna dagelijks schoongemaakt worden
Dat bedoel ikquote:
Wat hoor ik? Gaan we batsen met MissB?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |