Hij komt dat ook van het deel van de site dat als header "Fashion 1800" heeft.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoiets (niet deze, beetje oubollig) is errug fijn![]()
* PeuRac mijmert over laatste fling
Ja, dat is niet mijn ding, corset/corselet is heel ergquote:Op zondag 9 januari 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij komt dat ook van het deel van de site dat als header "Fashion 1800" heeft.
*zingt: er is een hoerenschip vergaan, nu zijn de hoeren naar de maan, oh heineken bier oh heineken bierquote:
Dan liever zoietsquote:Op zondag 9 januari 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoiets (niet deze, beetje oubollig) is errug fijn![]()
* PeuRac mijmert over laatste fling
Cool! Ik jaloers!quote:
Laat dat Heineken maar vergaanquote:Op zondag 9 januari 2011 21:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
*zingt: er is een hoerenschip vergaan, nu zijn de hoeren naar de maan, oh heineken bier oh heineken bier
Zijn de hoeren naar de haaien, kunnen de haaien lekker naaien heineken bier, oh heineken bier
Hihi, met vet onhandige jarretels als je moet plassen.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan liever zoiets
http://www.corsetconnecti(...)product_images&p=276
quote:
Die bloemetjes zijn niet mijn ding, maar iemand die er zo bij loopt in mijn omgeving is niet veiligquote:Op zondag 9 januari 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan liever zoiets
string over de jarretels aan trekken, dat is makkelijker voor de sex ookquote:Op zondag 9 januari 2011 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi, met vet onhandige jarretels als je moet plassen.
Hier past een mooie sakura tattoo bijquote:Op zondag 9 januari 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan liever zoiets
CRACK THAT SHELL!!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die bloemetjes zijn niet mijn ding, maar iemand die er zo bij loopt in mijn omgeving is niet veilig
Of een slipje met strikjes aan de zijkantquote:Op zondag 9 januari 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
string over de jarretels aan trekken, dat is makkelijker voor de sex ook![]()
kudo's voor de vrouwen die dat snappen
Ja ik vind het ook wel meer bedroomquote:Op zondag 9 januari 2011 22:03 schreef Ripley het volgende:
Corsetten vind ik mooi, maar wel echt als onderkleding of voor his eyes only. Corsetten als bovenkleding vind ik zo krampachtig.
Oke, jij wintquote:Op zondag 9 januari 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of een slipje met strikjes aan de zijkant
Uiteraard, als onderkleding is het geweldig, wetende of er achter komen wat er onder zitquote:Op zondag 9 januari 2011 22:03 schreef Ripley het volgende:
Corsetten vind ik mooi, maar wel echt als onderkleding of voor his eyes only. Corsetten als bovenkleding vind ik zo krampachtig.
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, jij wint![]()
je moet uitkijken trouwens, je bent pluspunten aan t verzamelen
Doe je zelfquote:
Ik kijk wel uit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |