Een sms moet kunnen hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Vind ik zo mutserig overkomen
[..]
Komt vast wel morgen
Ben gewoon een kloek
Ik voorzie over 9 maanden weer een bevalling.quote:
Goed zo! lekker glaasje wijn er bij..quote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef freecell het volgende:
Kloek meldt!
Ja, morgen bios, nu eerst gewoon rust
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik voorzie over 9 maanden weer een bevalling.
Aan zoiets zat ik ook te denken iddquote:Op zondag 9 januari 2011 20:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Alu-folie erover tot de honing erover gaat?
A dirty mind....quote:Op zondag 9 januari 2011 20:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
GMTA![]()
![]()
Iig eerst stoven en dan honing.
Onze kinderen slapen altijd 's avondsquote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik voorzie over 9 maanden weer een bevalling.
Oh fijn Free!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Onze kinderen slapen altijd 's avonds![]()
Tssss, het seksleven van ouders wordt wel onderschat hoor!
Maar ze belde net, hij ligt al een hele tijd heerlijk te tukken
Gaan! Neem het ervan! Leef je uit!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:25 schreef freecell het volgende:
Plan tot nu toe: slapen morgenvroeg
En misschien morgen lekker ergens heen
Jouw brood is ook altijd mooi! Ik zou het bijna een keer gaan proberen.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:26 schreef PdeHoog het volgende:
Er liggen nu drie mooie bolletjes op het aanrecht te wachten tot ze worden omgevormd tot een heerlijk broodDrie keer gerezen. Ben benieuwd hoeveel effect dat heeft
Niet zo mooi als dat van DE hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 20:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jouw brood is ook altijd mooi! Ik zou het bijna een keer gaan proberen.
Nou, ik zie hier alleen maar mooie broden. En de smaak is het belangrijkste.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet zo mooi als dat van DE hoorMaar ik mag niet mopperen. En het is ook nog eens echt heel lekker eigenlijk wel
Aan de cursus Office? Jazeker!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:45 schreef AnneX het volgende:
Zeg Krakke, heb jij uiteindelijk nog iets gehad aan de cursus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |