Wat een ranzig spelquote:Op zondag 9 januari 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! POEP
Weet je wat een kanskaart was bij Monopoly?U bent vergeten uw hondenpoep op te ruimen. Gadver. Betaal een boete van ...
Bwehehehehe!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja! POEP
Weet je wat een kanskaart was bij Monopoly?U bent vergeten uw hondenpoep op te ruimen. Gadver. Betaal een boete van ...
volop naast de pot, bedoel je?quote:
hier (bij arnhem) ook diverse strooi wagens en ze hebben ook meteen maar het licht uit gedaan..quote:Op zondag 9 januari 2011 20:50 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer thuis.
Was erg gezellig weer. Bedankt voor je gastvrijheid, Marijke![]()
.
En is er vorst en gladheid voorspelt of zo? Ik ben maar een stuk of 5 strooiwagens tegengekomen onderweg namelijk.
Kom je ookquote:
Jaquote:
Bosquote:
snoepedoepjequote:
OMGquote:Op zondag 9 januari 2011 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaNet als "U bent betrapt op niet handsfree bellen. Sufferd. Betaal een boete van..."
ik kijk zo pas. Kwam te laat bij mijn broertjequote:
Hahaha!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaNet als "U bent betrapt op niet handsfree bellen. Sufferd. Betaal een boete van..."
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bwehehehehe!
Jammer dat MPG er niet was he?
Of dan heb je net huizen gekocht, krijg je ineens de melding dat een storm je huizen heeft vernield en moet je even dokken om je huizen te reparerenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wat voor kutspel is dat geworden ineens dan??quote:Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg trouwens een prijs omdat ik de mooiste bruid was volgens Monopoly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |