Ik koop ordinair Honig, gewoon Nederlands. Niks export vanuit dat Spaghetti-landquote:Op zondag 9 januari 2011 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Italianen maken wel pasta, maar macaroni is uitsluitend een export-product.
ik denk dat mijn oren na 1 zin al afhaken want het zegt me niksquote:Op zondag 9 januari 2011 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt de reclame van Plus? Met dat donkere Zeeuws meisje jongetje in die boodschappenkar.
Rete-irritant
Luister, kijk en huiverquote:Op zondag 9 januari 2011 19:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat mijn oren na 1 zin al afhaken want het zegt me niks
'''hij staat nog niet op joetoep, had al gezocht voor marrijequote:
Ja, schande dat jij mijn lievelingswinkel Jumbo daarop aankeekquote:Op zondag 9 januari 2011 19:37 schreef Toverheks het volgende:
Je bedoelt de reclame van Plus? Met dat donkere Zeeuws meisje jongetje in die boodschappenkar.
Rete-irritantja die Deisyy, en ook die andere met een blonde jongen als klant, heel dom script en heel dom *gespeeld*
Als ik dr tegen kwam zou ik dr van dr fiets afstompen...kijken of ze dan nog zo vrolijk blijftquote:Op zondag 9 januari 2011 19:40 schreef Deisyy het volgende:
Al die supermarkt reclames zijn irritant.
Wat dacht je van die superblije griet van de Super de Boer reclames, die op d'r fiets![]()
[ afbeelding ]
Echt wel, ik was alleen het linkje vergetenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
'''hij staat nog niet op joetoep, had al gezocht voor marrije
Die kan ik wel schieten.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:40 schreef Deisyy het volgende:
Al die supermarkt reclames zijn irritant.
Wat dacht je van die superblije griet van de Super de Boer reclames, die op d'r fiets![]()
[ afbeelding ]
Hij is nu niet voor niets zo stilquote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, schande dat jij mijn lievelingswinkel Jumbo daarop aankeek![]()
Wij hebben vanavond macaroni met prei en kip gegeten.
En een voorraadkast heb ik ook maar het meeste kan ik weggooien vanwege het zout.
En die Juud, die zegt wel dat ze de broek aan heeft wat betreft het eten, maar ik vond dat Dementor vanavond toch best opstandig klonk
Echt he, ik word ook altijd een beetje agressief van haar. Blij mensquote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ik dr tegen kwam zou ik dr van dr fiets afstompen...kijken of ze dan nog zo vrolijk blijft
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ik dr tegen kwam zou ik dr van dr fiets afstompen...kijken of ze dan nog zo vrolijk blijft
De eerste keer wel, maar ze gaan al gauw vervelen vind ik - of AH zendt ze te vaak uit, dat kan ook.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind de AH reclames wel altijd erg leuk.
Ja die is inderdaad vreselijk, hoe verzinnen ze het om een vent als een halve zool klappend in beeld te brengen.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Die kan ik wel schieten.
Maar het allerergst vind ik de Ohra reclame met die debiele klappende man.
wat heb je nu gedaan Heks ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |