Sorry schat, maar ik heb niet zoveel interesse in een broekloze damequote:
* Huppelmuts gaat dr broek maar weer aantrekken danquote:Op zondag 9 januari 2011 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry schat, maar ik heb niet zoveel interesse in een broekloze dame
Ik weet het, ik heb blubberbillenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry schat, maar ik heb niet zoveel interesse in een broekloze dame
het werd net zo gezelligquote:Op zondag 9 januari 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gaat dr broek maar weer aantrekken dan
Ik heb zo'n linnen broek, echt heerlijk als huisbroek.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
broek uit is eigenlijk wel fijn, maar de broek die ik nu heb is eigenlijk al net alsof die uit is... heerlijke trainingsbroek
Ik zie net dat mn broek op de hocker ligt. Dan zou ik dus moeten lopen. Dat wordt hem nietquote:
Bij huisbroek moet ik meteen denken aan house broekquote:Op zondag 9 januari 2011 19:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n linnen broek, echt heerlijk als huisbroek.
Cavello?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij huisbroek moet ik meteen denken aan house broek
Ik kijk wel uitquote:Op zondag 9 januari 2011 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
M'n broertje heeft de boel warmgestookt omdat ie ziek zegt te zijn.. Je kan hier in je Bikini rondhupsen zowat
Pics or it didn't happen!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
M'n broertje heeft de boel warmgestookt omdat ie ziek zegt te zijn.. Je kan hier in je Bikini rondhupsen zowat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |