Aha, ik vind het dus heel stoer dat mannen beffen..ik denk dat ik gelijk zou kokhalzen..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha, beide. Maar in dit geval ging het om de tweede, bi trouwens.
haha, wat een homo joh. Dan ga je toch gelijk die muf likkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aha, ik vind het dus heel stoer dat mannen beffen..ik denk dat ik gelijk zou kokhalzen..
Ook al ligt Amber Rose of Adriana Lima wijdbeens voor me..
Nah..mijn eigen kutje zou ik geen problemen mee hebben, helaas kom ik niet verder dan een bruggetje maken, een spagaat en mijn been in mijn nek..quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:42 schreef wise het volgende:
[..]
haha, wat een homo joh. Dan ga je toch gelijk die muf likken
oh wacht, je bent een vrouwtjequote:Op woensdag 19 januari 2011 09:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nah..mijn eigen kutje zou ik geen problemen mee hebben, helaas kom ik niet verder dan een bruggetje maken, een spagaat en mijn been in mijn nek..
Stinkt die van jou ook zo als je er boven hangt met je neus?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nah..mijn eigen kutje zou ik geen problemen mee hebben, helaas kom ik niet verder dan een bruggetje maken, een spagaat en mijn been in mijn nek..
Nee, mijn kutje ruikt fris..omdat ik weet hoe je een kutje moet verzorgen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stinkt die van jou ook zo als je er boven hangt met je neus?
Goed zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee, mijn kutje ruikt fris..omdat ik weet hoe je een kutje moet verzorgen.
Veel tuthola's spuiten, smeren, wassen hun kutje met zeep..gaat stinken..
quote:
hoezo heel stiekem?quote:
Dat was eigen sarcastisch, want ik ben obvious een chick hierzo..quote:
Ja hoor, kom maar halenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Krijg ik nou een aai over mijn bolleke?
aan je fobo te zien wel jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat was eigen sarcastisch, want ik ben obvious een chick hierzo..
met mijn af en toe labiele trekjes moet ik toch wel een chick zijn?
Dat is echt onzinquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:00 schreef pipojansen het volgende:
Terechte klacht.
Dat sushi gedoe.
Iedereen is ineens aan de sushi.
Een of andere rauw walvis-oog gewikkeld in levende plankton.
Aah, het valt mee. Eerste keer was voor mij ook beetje zo van Ja ehhh ehhhmmmm... Eenmaal bezig en ondervonden dat ze heel schoon was en eigenlijk geen smaak had maar wel lekker zacht en sabbelig aanvoelde kon ik zo 3 uur doorgaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aha, ik vind het dus heel stoer dat mannen beffen..ik denk dat ik gelijk zou kokhalzen..
Ook al ligt Amber Rose of Adriana Lima wijdbeens voor me..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |